Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4-päivitykset

Update! v5.50 Beta 2 on ladattavissa, kokoa n. 460 megatavua.

Eipä näyttänyt mulla olevan vaikka Beta 1 siellä aikaisemmin näkyi.

No ehkäpä se sieltä tänään tulee tai sitten en päässytkään testaajaksi o_O
 
Pari beta-koodia:

A code for a friend:
3D23 24N4 N2PE

A code for another friend:
8RPP JKNL DRLK
 
Kokeilin ylempää muttei toimi. Onko joku käyttänyt sen vai teenkö jotain väärin? Yritin iskeä sitä tuohon redeem codes kohtaan storessa.
Erittäin todennäköisesti käytetty. Vaikea tuossa koodin syöttämisessä on oikeasti epäonnistua.
 
Erittäin todennäköisesti käytetty. Vaikea tuossa koodin syöttämisessä on oikeasti epäonnistua.

Mulla itseasiassa kun eilen illalla tuli Sonylta maili missä oma (+2 "kavereille") koodi ja koitin sitä heti kännykän kautta lunastaa, sanoi Store ettei onnistu, tarkista voimassaoloaika jne.
Tänään sitten olin tietokoneella koittamassa uudestaan, Store sanoi että koodi on jo käytetty, ja kun Pleikalla tarkistin käyttispäivityksiä, löytyi beta ja loppuhyvinkaikkihyvin.

Mutta jotain häikkää tossa oli.
 
Mulla, kun ei kavereita ole, niin tässä kaksi koodia :D

D7LA J3N5 C5AD

PK5K F8NE 4E4T

Tämä on, sitten diili paholaisen kanssa ja jos olet lunastanut koodin, niin omistan sielusi
 
Tänään sitten olin tietokoneella koittamassa uudestaan, Store sanoi että koodi on jo käytetty, ja kun Pleikalla tarkistin käyttispäivityksiä, löytyi beta ja loppuhyvinkaikkihyvin.

Mutta jotain häikkää tossa oli.
Virallisella betafoorumilla ei juuri muuta ollutkaan kuin valitusta ongelmista koodilunastuksen kanssa. Joten joo, jotain yleisempää feelua tuossa oli. Oma veikkaukseni on, että osaa koodeista ei vielä oltu aktivoitu PSN:n puolella.
 
Ylempi käytetty Pirate fin koodeista. Alempikin oli ilmeisesti käytetty, kun sitä ensin kokeilin eikä hyväksynyt.
 
Viisviiskymppisen beetta kolomonen o tuupattu ulos. 460 megaa kokoa, muutoksista en tiedä, ja vaikka tietäisinkin, en voisi kertoa. :p
 
Ylös Bottom