Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4 - Peliseura

Rainbow six siege peliseuraa haussa!
Ois kiva saada jengiä kasaan, aloittelijat ja miks ei kokeneemmatkin mäiskijät.
Ite olen aika aloittelija, mutta kehityn kokoajan.
Pilke silmäkulmassa ei liian vakavaa pelailua, mutta tosissaan
 
PSN: OZtracer

Rentoa peliseuraa (no squeakers k-18). Vasta vaihdoin alustaa joten pelikirjasto vielä suppea. Tällä hetkellä peluussa MHW, Bloodborne, Uncharted 4, Nioh. Dark Souls 3:n laitan pian, joten cooppiseura kelepaa.

Säännöllisen epäsäännöllisesti konsoli päällä yleensä arkiaamuisin/aamupäivisin joskus iltaisinkin.
 
Peliseuraa tahkoamaan Fortnitea? (omat kaverit hakkaa vaan PUBG eikä suostu edes kokeilemaan Fortnitea). Lisäilkäähän ps tunnus jefuuuk. Pelihaun puolelta tulee liian sekalaista porukkaa jo pelkästään iän puolesta (ei kiva pelata jonkun 10v kanssa joka laulaa mikkiin kokoajan). Btw taitotasolla ei väliä! Lisäilkäähän! :) Oma ikä 27v.
 
Peliseuraa. K18 kiitos. Mikki löytyy.

Pelaan fortnite, ww2 ja jne

psn-tunnus: villevaino
 
Viimeksi muokattu:
Saa lisäillä kaveriksi! PSN tunnus Jomppa922 Voidaan sitten katella että mitä pelataan, vai pitääkö hommata joku tietty peli jota sitten pelataan. ;)
 
Pelaisko kukaan Dying Lightia? Peliseuraa olisi kiva saada, mätkitään yhdessä zombeja :cool: . K18 ja mikki. PSN tunnus Poujay.
Myös fortnite käy, oon kyllä siinä vielä ihan aloittelija.
 
Pelailen Killing floor 2, ww2, fortnitea pääasiassa. Mikki löytyy ja ikää 21v. Jos haluatte peliseuraa nii yli 20v lisäilkää. Sukupuolella ei väliä, eikä taitotasolla :)
 
Kaivataan peliseuraa melkein kaikenlaisiin peleihin, paitsi fifat ja änärit sunmuut urheilupelit. Myös mikkisoftan puolella.

PSN: osku-_-
 
psn xMOSSAGEx payday 2,borderlands handsome collection,destiny 2,division 1 ja 2,codit,bäfät,gta v,red dead redemption,ghost recon wildlands ja paljon muita pelejä pelailen..täysi-ikäiset lisäilkää rohkeasti kaveriksi..itse 31v
 
Viimeksi muokattu:
PC on vienyt pelikaverit paremmille laitumille, niin uusia tarvitaan.

Jos satunnainen ja rento seura nappaa, niin laita viestiä tai kaveripyyntöä. Meitä on yhteensä porukassa neljä pitkään yhdessä hikoillutta kaveria ja välillä on huomattu miten vaikea on perheellisten löytää yhtä aikaa pelipaikoille. Nykyään kuitenkin enemmän ja enemmän sosiaalista tuo pelaaminen on ja online-mähinät kiinnostaa. Mukaan siis mahtuu. Mun PSN: Kiraih

Vaatimuksena lähinnä, että oot hyvä tyyppi, etkä ota pelaamista (erityisesti pelimenestystä) liian vakavasti. Me ei olla propelaajia kuin omasta mielestämme. Kaikilla on mikit käytössä, ja suotavaa se olisi peliseurallekin olla äänekäs. Jutut on perus ikämiesjuttua, vaikka siinä 30v molemminpuolin ollaankin. Huumoria viljellään paljon.

Ja jos ei porukkaan halua tulla, nii kelpaa se peliseura iha mullekin soolona. Kuulostaa epäilyttävän oudolta, pahoittelen.

Peleinä meillä vaihtelevasti monenlaista villtystä, kuten:
PUBG
Call of Duty: MW
Overwatch
Rainbow Six Siege (hyvin harvoin)
F1 2019
Apex Legends
Battlefield V

Ja monenmoista mitä vaan yhdessä voi tehdä. Kaikki on käyty läpi Farming Simulaattoria myöten, nii hyvin vapaamielisiä pelejä kohtaan ollaan.
 
Peliseuraa vanhalle tarvittaisi. Fortnitea pelaillut kuukauden verran. Viimeksi pelannut pleikkarilla vuosia sitten. Nhl2020 löytyy myös.
 
Peliseuraa kaipaillaan tyyliin Soviet Womble eli ei niin vakavaa. Useita eri pelejä löytyy vuosien varrelta ja varsinkin coop pelaamiseen olisi intoa. Myös kaikki ei mainstream ja survival pelit kiinnostaa porukalla pelata. Mikki löytyy. Lisää rohkeasti PSN: Deuxiit
 
Kiinnostaisko ketään aloittaa co-opilla Remnant From the Ashesia? Tekisi vähän peliä mieli mutta ajattelin, että voisi olla parempi porukalla kenties(?).
 
Vähäb huonomalle codi pelaajalle vois sillo tällö tulla peli seuraks. En mikään älyttömän hyvä oo codissa mutta yritys on kova ja pelailen aina kun kerkeän kellon ajasta riippumatta.

Ensisijaisesti black ops cold war mutta löytyy myös viimeisin modern warfare jota voi sillon tällöm pelata enemmän kuitenkin olen viime aikoina ruennut pelaamaan cold waria

Psn:Jkelhola
 
Elikkäs lisää mut pleikalla jos haluut jotai pelaa eiköhä me joku yhteinen peli löyetä. Oon 16v poika jos sillä nyt väliä Psn:HattaraTildoMain
 
Ylös Bottom