Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 - pettymys vai huippukone?

käkikotka

Well-Known Member
Siinä missä PES on ollut aika loistava,on sanottava kyl et pelitarjonta on muuten ollu ehkä vähän pettymys. Battlefield on kyl todella hienosti toteutettu samoin Call Of Duty. Tosin moninpeli aikana niissä ei juuri yksinpeliä ole ja vaikea on uskoa et mä pärjään hc-pelaajille netissäkun räiskintäpelejä pelasin viimeks viime vuosikymmenellä.

Mutta se mikä PS4:sessa v*tuttaa on se,et tuntuu et ne hajoo varsin helposti. Kaksi konetta jo hajonnu.

Mielpiteitä??
 
Vastaus: PS4 - pettymys vai huippukone?

Ei raudassa ole vikaa mielestäni, mutta pelitarjonta ei innosta itseäni. Infamous Second Son ja Order oli omaan makuun hyviä pelejä ja Infamous Second Son jopa omalla listallani on nykyisen konsoli sukupolven paras peli mitä olen pelannut. Myös käyttis saa ison plussan verrattuna pääpeli alustaani Boneen. Jonka yksinoikeudet ovat kyllä myöskin lässähtäneet tylsiksi kuten esim. Halot ja Forzat, Gears 4 pilattiin sitten täysin typerillä party rajoituksilla. Myöskin täytyy kehua tuota Sonyn päivitys systeemiä se vaan jaksaa kummastuttaa kuinka paljon nopeammin ja jouhevammin päivitysten lataus ja asentaminen sujuu kuin mitä käyttöjärjestelmästään tunnetulla kilpailijalla. Ohjain on myös ottanut ison harppauksen parempaan suuntaan PS3:sta. Ensimmäisen kerran voin sanoa pitäväni pleikan ohjaimesta toki Bonen ohjain on edelleen ykkönen listallani.

Kyllä PS4 on hyvä pelikone ei kylläkään huippu, mutta hyvä kuitenkin.
 
Vastaus: PS4 - pettymys vai huippukone?

Olisi hienoa tietää, miten nämä kaksi aikaisempaa konsolia on hajonneet. Itse olen käsitellyt tätä useamman sadan euron laitetta, kuten tämän hintaisia vermeitä kuuluukin käsitellä. Laitteelle pitää antaa happea, jottei se lämpene, ja siitä pyyhitään pölyt säännöllisesti.

Julkaisussa ostettu.
 
Vastaus: PS4 - pettymys vai huippukone?

Itsellä ei ole tv tasolla mitenkään ilmavasti. Sivuilla 5-8cm, takana seinään ehkä 20cm, päällä noin pleikkarin paksuuden verran tilaa.

Kertaakaan en orkkis ps4:sta julkaisun jälkeen pyyhkinyt tms ja mitään ongelmia ei ollut ja tänäpäivänä porskuttaa työkaverilla. Sama juttu nyt PRO:n kanssa. Ei kyllä mitään ongelmia.

Ohjaimet hajonneet sitäkin enemmän ja pro ohjainkin kerran käynyt huollossa, mutta niin hajosi Switchin kapulatkin. Eikä todellakaan mitenkään kovakouraisesti ole kohdeltu.

Mun mielestä ps4 ja etenkin PRO on huippukoneita, mutta ymmärrän hyvin miksi esim Xboxin tietyt elokuvaominaisuudet on jollekin parempia.

Huippukoneesta huolimatta pidän Switchiä tällä hetkellä parempana konsolina, mutta Ps4:n ylivertainen pelitarjonta ja Suomessa ollaan niin Playstation ihmisiä, että peliseuraa löytyy parhaiten...tämä johtaa siihen, että ainakin Suomessa pidän PS4:sta parhaana valintana kenelle tahansa pelaajalle. Muita konsoleita sitten rinnalle, jos peli-intoa riittää.

Lyhykäisyydessään PS4 on huippukone ja ansaitusti saanut markkinaosuutensa.
 
Vastaus: PS4 - pettymys vai huippukone?

Playstation 4 on monelle huippukone - itselleni pettymys. Vasta tänä vuonna on tullut kiinnostavia pelejä Sonylta, kuten Horizon: Zero Dawn. Odotan Sonylta vielä mm. Days Gone, Crash Bandicoot: Remastedia ja God Of Waria. Gran Turismo Sport -ajopeliä en odota, koska minusta tuntuu että mikään ajopeli ei tunnu hyvältä Forzan jälkeen, joka on kumminkin mielestäni ajopelien ykkönen.
Olen omistanut jo aiemmin (2-3 vuotta sitten) tavallisen Playstation 4 -konsolin, jonka sain myytyä pois. Nyt annoin uuden mahdollisuuden Sonylle ostamalla Pro -konsolin viime vuonna ja nyt se lojuu pölyn seassa television alla. En ole käynnistänyt konsolia pitkään aikaan. Sen sijaan Xbox One on jatkuvassa käytössä ja tänä vuonna tulen myymään Pro -konsolin ja tilalle ostan Scorpion.

Huhujen mukaan Scorpio on todellinen 4K-pelikonsoli, jota Pro ei ollut läheskään.

Vielä haluan painottaa:
PS4 on varmasti monelle hyvä konsoli, paitsi minulle. Esimerkiksi tykkäsin Playstation 3 -konsolista hyvin paljon, mistä monet muut eivät pitäneet.
 
Vastaus: PS4 - pettymys vai huippukone?

Playstation 4 on monelle huippukone - itselleni pettymys. Vasta tänä vuonna on tullut kiinnostavia pelejä Sonylta, kuten Horizon: Zero Dawn. Odotan Sonylta vielä mm. Days Gone, Crash Bandicoot: Remastedia ja God Of Waria. Gran Turismo Sport -ajopeliä en odota, koska minusta tuntuu että mikään ajopeli ei tunnu hyvältä Forzan jälkeen, joka on kumminkin mielestäni ajopelien ykkönen.
Olen omistanut jo aiemmin (2-3 vuotta sitten) tavallisen Playstation 4 -konsolin, jonka sain myytyä pois. Nyt annoin uuden mahdollisuuden Sonylle ostamalla Pro -konsolin viime vuonna ja nyt se lojuu pölyn seassa television alla. En ole käynnistänyt konsolia pitkään aikaan. Sen sijaan Xbox One on jatkuvassa käytössä ja tänä vuonna tulen myymään Pro -konsolin ja tilalle ostan Scorpion.

Huhujen mukaan Scorpio on todellinen 4K-pelikonsoli, jota Pro ei ollut läheskään.

Vielä haluan painottaa:
PS4 on varmasti monelle hyvä konsoli, paitsi minulle. Esimerkiksi tykkäsin Playstation 3 -konsolista hyvin paljon, mistä monet muut eivät pitäneet.

En oikein tiedä miksi olet antanut "uuden mahdollisuuden", pelit on pelejä, tiesit toki mitä on tarjolla ja mitä tulossa, pro ei niitä pelejä sinänsä miksikään muuta kuin graafisesti paremmaksi (pelistä toki riippuen) Itelle Pro oli juuri mitä kaipasin, kätevästi vaihtokampanjalla vaihtui perus ps4 prohon, uusi takuu, halvalla ja sain ne silmäkarkit mitä halusinkin / odotinkin.

Skorpio hehkutus taas oma juttunsa, nähtäväksi jää paljonko tarjoaisi itselleni wow efektiä enää. Se missä ps4 -> pro tarjosi 2x graafisen väännön ja mahdollisti 2-4x graafisen ilmeen niin scorpion lisäys tuohon ei ehkä ole enää sellainen että sen kelkkaan hyppäisin ja xboxing peleissä sitten ei ole oikein muuta kuin Forza sarja mitä kaipaisin. Mielenkiinnoilla silti seuraan tulevan E3 esityksen asiasta ja toivon että kone on mahdollisimman hyvä sillä sehän vaan luo hyvää kilpailua alalle.
 
Ylös Bottom