Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5-hankintatarinat, eli miten sain tai jäin ilman

Bandicoot

Well-Known Member
PS5 julkaistiin eilen 19.11.2020. Kuten tiedämme, moni meistä jäi ilman ja jo valmiiksi koronan alistama mielialamme koki jälleen kolauksen. Toi sai ja mä en. Kerro, avaudu ja jaa parhaat muistosi siitä, missä ja miten sinä sait konsolisi tai olit saamatta. Oliko tarinalla onnellinen loppu vai nieletkö edelleen katkeran karvasta kalkkia?

Ennakkovarasin konsolin tutulta ketjuun kuulumattomalta pelikauppiaalta noin vuosi sitten. Ajattelin olevani todella ajoissa liikenteessä. Vähän ennen julkaisua sain kaupalta huonoja uutisia ja he eivät tule saamaan ekassa erässä konsolia ollenkaan. Siinä vaiheessa olin jo pahasti myöhässä ennakkovarauksien suhteen, joten päätin ottaa osaa verkkoarvontaan julkaisuaamuna. Kaikki saitit oli edellisenä iltana tsekattu valmiiksi ja olin melko luottavainen. Kunnes aamulla klo 7 meni sähköt. Kokeilin räpeltää klo 9 puhelimella Cittarin sivuilla, mutta aivan turhaa.

Ketutus oli kova, lähinnä tuon huonon tuurini vuoksi. Mutta joskus käy joulu. Julkaisua seuraavana päivänä selasin Konsolifinin "ostopaikat"-ketjua ja silmiini osui kelvollisen foorumilaisen viesti, jonka mukaan Powerissa olisi lisäerä kaupan. Saman tien Powerin verkkokauppaan, mutta tietysti siellä myytiin ei oota. Kaikki oli mennyt hetkessä. Toki tiesin, että ostokset pysyvät vain 15 min. ostoskorissa, joten päätin rämpyttää "lisää ostoskoriin" -nappia. Ja kuin ihmeen kaupalla, sinne se PS5 livahti. Suoritin maksun ja edelleen odottelen hämilläni "luvattua" toimituspäivää 22.12.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom