Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Tervehdys!

Kuulokkeista; mulla ollut (myös) pelikäytössä Sonyn langattomat WH-1000XM4-kuulokkeet. Mietin tässä oisko pelikuulokkeina myytävistä luureista saatavissa oikeasti jotain lisäarvoa?

Ainut isompi hyöty niistä on lähes viiveetön ääni. Noi Sonyn kuulokkeet on tunnetusti bluetoothin takia monille kelvottomat pelikäyttöön koska niissä on niin kova viive jonka huomaa. Mutta jos ei tämä aiheuta ongelmaa niin tuskin se siitä sitten juuri paranee.
 
Noi Sonyn kuulokkeet on tunnetusti bluetoothin takia monille kelvottomat pelikäyttöön koska niissä on niin kova viive jonka huomaa.
Itse asiassa nyt kun kerroit, niin olen havainnut, että jokin viive on. Eli ihan uutta tietoa, että tää viive olis korjattavissa. Onko oikea korjaussatsi kuitenkaan Pulse 3d , jos Sony?
 
Itse asiassa nyt kun kerroit, niin olen havainnut, että jokin viive on. Eli ihan uutta tietoa, että tää viive olis korjattavissa. Onko oikea korjaussatsi kuitenkaan Pulse 3d , jos Sony?
Miten ja mihin ne luurit nykyisellään yhdistät? Piuhalla Pleikan ohjaimeen, telkkariin Bluetoothilla, vai jollain muulla tavalla?
 
Itse asiassa nyt kun kerroit, niin olen havainnut, että jokin viive on. Eli ihan uutta tietoa, että tää viive olis korjattavissa. Onko oikea korjaussatsi kuitenkaan Pulse 3d , jos Sony?

No jos Sony on oltava niin Inzone H7 tai H9 on varmasti parhaat. Eroina niissä on että H7 on tuplasti pidempi akunkesto 23 vs 50h. H9 taas on puolestaan noice canceling. Plus H9 on äärettömän pieni 29ms viive kun H7 on 80ms joka sekin on ihan hyvä.
 
Kiitollinen avusta. Mites jos ei tarvitse olla Sony? Kyllä muutkin vissiin osaa.
Tai kysynkin näin; mistä nää viiveajat löytää eli linkkiä esim. johonkin vertailusivustoon?

Tuolta löytyy testiä.

 
Maailmalta on toki löytynyt jo parempiakin tarjouksia, mutta tänään tuli se hetki, että Verkkokaupasta saa PS5:lle kelpaavan teran patukan alle 100 eurolla. Oheinen Kingstonin valmistama KC3000 tipahti nimittäin 99,99 euroon. Pitkään tuo on satasen pinnassa sinnitellyt, mutta nyt painui tuon rajan alle. Myös Kingstonin Fury-malliston Renegade-keppi pudonnee alle sataan euroon piakkoin. Hintaa sillä tätä kirjoittaessa 100,99 euroa.


 
Digital Trendsin jutusta jonka lukaisin, ei ainakaan ilmennyt mahdollisuutta tähän ainakaan pleikkarin kautta. Vaan luulisi tämän olevan mahdollista ainakin PC:n kautta sitten? Ihan pätevän näköinen appi Boxin puolella Victrixilla :cool:

Osui silmään faktaa joten palaan tähän. Eli näköjään Pleseohjaimenkin saa tietsikan kautta ainakin konffailtua ja kalibroitua, deadzonet määriteltyä jne. Aika nättiä!

 
Tuolta löytyy testiä.

Tyytyväinen, että päätin hommata pelikuulokkeet. Tuote "SteelSeries Arctis Nova 7P" on toiminut kivasti tuomalla aistittavakseni taajuusalueita, joita en normikuulokkeista olisi tajunnut edes etsiä.
 
Järjestimme Nordisk Interactiven avustuksella Facebook-sivullamme arvonnan, josta voi voittaa Corsairin M.2-patukan PS5:lle. Käykääs tsekkaan.

 
Viimeksi muokattu:
Saksan Amazonista 2 teran Corsair MP600 Pro kotiin asti toimitettuna n. 160 eurolla. Käy siis PS5:een ihan sukkana, koska sisältää jäähdytyselementinkin suoraan paketissa.

 
Saksan Amazonista 2 teran Corsair MP600 Pro kotiin asti toimitettuna n. 160 eurolla. Käy siis PS5:een ihan sukkana, koska sisältää jäähdytyselementinkin suoraan paketissa.


Ilmeisesti nopeus on parempi tai samaa luokkaa kun sisäänrakennetussa SSD:ssä eli ei pitäisi huomata latausnopeudessa eroa?
 
miten pitäisikö tilata onko tämä halpa 2tb levyksi
Omasta mielestä tuo on kyllä kannattava hankinta koska pääosin kaikki 2TB:n levyt on maksanut sen 200e vähintään. Joku voi korjata jos olen väärässä, mutta viimeisen 6kk kun näitä olen yrittänyt bongailla niin en näin halpaa ole vielä tähän mennessä nähnyt.
 
Ylös Bottom