Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Gigantin nettisivujen kautta ei näyttäisi enää löytyvän koko PS5 pulse 3d/sony pulse 3d kuulokkeita enää ollenkaan, esim jos yrittää etsiä tuotetta Search:llä Että mitähän ne on nyt säheltäny :D, kun meinasin kattoa että tuleeko kuulokkeita ja telakoita noihi myymälöihin

Itsellä on kuulokkeet tilauksessa sieltä, aikaisemmin näytti alta 5 kpl keskusvarastossa. Nyt linkki tilaushistoriassa vie vain yleiselle kuuloke sivulle.
 
Itsellä on kuulokkeet tilauksessa sieltä, aikaisemmin näytti alta 5 kpl keskusvarastossa. Nyt linkki tilaushistoriassa vie vain yleiselle kuuloke sivulle.
sama homma, että itselle on nyt tulossa kahdet kuulokkeet kun se gigantin tilaus oltiin ehditty jo käsitellä niin sitä ei pystynytkään enää perumaan. sen takia meninki katsomaan että mikä tilanne että saako sitä kuuloketta myymälöistä että jos se on hankala tilanne, niin jos täällä vaikka sitten myisi sen gigantin kuulokepaketin semmoiselta joka jää ilman kuulokkeita. sitä vain ihmettelen että miten se tuote oli sieltä kokonaan poistunut jos kerta lisäeriäkin olisi tulossa
 
Viimeksi muokattu:
Jahas. Powerilta lähti tänään Sonyn Pulse 3D kuulokkeet tulemaan tännepäin. Nyt sitten vielä ensi viikolla se konsoli kaveriksi.
Mulla laitettiin eilen PS5-pelit postitukseen, mutta kuulokkeet vielä odottaa postitusta tilassa. Toivottavasti eivät oo päässy loppumaan.
 
Mulle lähti yöllä powerilta kuulokkeet tulemaan. Lauantaina tilattu ja haku myymälästä.

Nyt on näköjään ilmestyny joihinkin verkkokauppoihin varastoon taas nuita back button attachmentteja PS4 ohjaimeen. Liekköhän on Dualsenseen sopivia tulossa?
 
Mulle lähti yöllä powerilta kuulokkeet tulemaan. Lauantaina tilattu ja haku myymälästä.

Nyt on näköjään ilmestyny joihinkin verkkokauppoihin varastoon taas nuita back button attachmentteja PS4 ohjaimeen. Liekköhän on Dualsenseen sopivia tulossa?
Kysyin Powerin chatista kuulokkeini kohtaloa, jotka olen tilannut 1.10. No menevät toimitukseen seuraavasta erästä 16.11 ja sanoi, että tilausjärjestyksessä toimittavat. Tuolloin 1.10 oli tullut monia tilauksia ja siitä erästä ei minulle riittänyt jolloin olen tippunut jonon hännille. Jakavat tilaukset siis moniin eriin.
 
Kuinkakohan kortilla lisäohjaimet ovat? Laitoin nyt tänä aamuna yhden DualSensen tilaukseen. VPD lupaa nuo julkaisupäiväksi joka on ilmeisesti 12.11 ohjaimilla.
 
Kuinkakohan kortilla lisäohjaimet ovat? Laitoin nyt tänä aamuna yhden DualSensen tilaukseen. VPD lupaa nuo julkaisupäiväksi joka on ilmeisesti 12.11 ohjaimilla.
Itselleni vastaten, ohjain lähti juuri tulemaan postin kyydillä!
 
Mä tilasin eilen powerilta Kuulokkeet, telakan ja kaukon ja kysyin äsken aspalta miksi tilaukseni seisoo niin kuulema säätinen takia joka on päässyt loppumaan ja siksi tilaukseni lähtee vasta 17 päivä. Peruin kaukon tilaukseltani ja nyt pitäsi kuulema tänään lähteä loppujen saapumaan.
 
Tulikin äkillinen juonenkäännös lisälaitteiden suhteen. Kun Telia yllätti ja äsken tuli viestiä, että lisälaitteet on pakattu ja postitettu ja seurantakoodi perään. Äkkiä perumaan Powerin tilaus! :D
 
Mikähän mahtaa olla Verkkokauppa.comin tilanne näiden lisälaitteiden suhteen? Sieltä on toista ohjainta ja lataustelakkaa tilauksessa, mutta ei näytä olevan mitään infoa saatavuuksista vielä. Itse konsolin lupailivat saapuvaksi julkkariin sähköpostissa aiemmin kyllä.
 
Mikähän mahtaa olla Verkkokauppa.comin tilanne näiden lisälaitteiden suhteen?

Täällä on myös odotettu tietoja lisävarusteiden saatavuudesta Verkkokauppa.comilta. Eiköhän niitä tämän päivän aikana luulisi tulevan kun vauhtiin pääsevät. Edellisellä kerralla ilmoittivat konsolit aivan viime hetkellä.

Edit: Konsolinet ilmoitti ennakkotilattujen lisävarusteiden olevan nyt noudettavissa.
 
Viimeksi muokattu:
Gigantista ja Powerista tuli viestiä, että kuulokkeet on noudettavissa/lähetetty. Tilauksen laitoin sisään vasta pari viikkoa sitten, joten näillä näyttää olevan ainakin kuulokkeita enemmän. Näyttäisi myös muutamassa Gigantissa olevan varattavissakin näitä.

[UPDATE] Nopea testi kuulokkeista ja hieman pettynyt kyllä äänenlaatuun ainakin PS4:lla verrattuna HyperX Cloud II -kuulokkeisiin. Bassotoisto vaikuttaa aika ohuelta, ei ole yhtään potkua luureissa. Liekö PS4:lla puuttuu jotain ääniprofiileja sitten. No, toki 100 euron langattomat on kyseessä ja nuo toiset ovat langalliset kuulokkeet että hieman epäreilu vertailu, mutta odotin kyllä hieman enemmän. Ehkäpä tuo Tempest Audio on sitten sen verran siisti, että viitsii noita käyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Sonyn Pulse 3D kuulokkeet noudin juuri äsken powerista ja dna:lta lähti toinen dual sense ohjain postiin. Nyt sitten ensi viikolla vielä se konsoli.
 
Viimeksi muokattu:
Verkkis jäi tänään vielä kysymysmerkiksi. Näkyy, että romppeita on saapunut varastoon, mutta tiedä sitten onko minnekään liikkunut. Raisioon noudettavaksi laitoin omat tilaukset.
 
Täällä alkaa olla valmista, vain itse pelikonsoli puuttuu.

Konsolinet ja Verkkokauppa eivät järjestä julkaisuyönä perinteisiä tapahtumia. Kioskista voi kuulemma hakea jos kuumottaa saada heti, muutoin aamulla.

Lisävarusteet Konsolinetistä ja peli Verkkokaupasta.
Emok8haXIAIo252
E3DC287F-48E8-4DFD-A8F4-7B60C457A110.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Muistelen jostain nähneeni lukeman, jonka mukaan SSD:n hinnat tippuvat n. 27 prosentin vuositahtia. Tuota käyttäen teran hinta menisi jotakuinkin näin:

2020: 224 e
2021: 164 e
2022: 120 e
2023: 87 e
2024: 64 e
2025: 47 e
Muistin hieman väärin. Oikea lukema olikin "vain" 23 prosenttia, ja tämä kävi ilmi Microsoftin Xbox Series X:n järjestelmäarkkitehtuuriesityksestä Hot Chips 2020 -tapahtumassa.

202008180215571.jpg


Tässä siis korjatut lukemat:

2020: 224 e
2021: 175 e
2022: 133 e
2023: 102 e
2024: 79 e
2025: 61 e

PS. Tätä kirjoittaessa Samsungin terainen 980 Pro maksaa Amazonissa 209,92 euroa. Jos sitä käyttää lähtöhintana, maksaa tera vuonna 2025 enää 55 euroa.
 
Ylös Bottom