Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Dbrand näyttää keskisormea Sonyn oikeuteen haastamisuhkailulle ja myy mustia kuoria PS5, tässä olisi video Batmanin pleikka femmasta



Täytyy sanoa, että diggaan tästä päinvastaisesta värikombosta pienellä kuvioinnilla TOOOODELLA paljon:

1613289687912.png
 
Jos joku kaipaili Sonyn noita 3D Pulseja, niin VPD saatavilla

Löytyy nyt myös Verkkokaupasta suoraan hyllystä.

 
Vaikka onkin loistavaa että kuoria voi vaihdella noin helposti, niin tykkään silti pitää valkoiset ennemmin. Ymmärrän kyllä että sopiihan se mustana paremmin vaikka ps3 ja ps4 jatkoksi hyllyyn.

Yksi asia mitä en enää ikinä tee on tarrojen/kalvojen laitto. Olen yhden ohjaimen pilannut kun tyhmyyksissäni lätkäisin siihen tarrasetin kiinni. Halusin ottaa sen myöhemmin pois niin sitä hemmetin liimaa ei saa millään ohjaimesta pois. Ei edes fairylla pesemällä lähtenyt. Kiva sitten pelailla tahmaisella ohjaimella.
 
Vaikka onkin loistavaa että kuoria voi vaihdella noin helposti, niin tykkään silti pitää valkoiset ennemmin. Ymmärrän kyllä että sopiihan se mustana paremmin vaikka ps3 ja ps4 jatkoksi hyllyyn.

Yksi asia mitä en enää ikinä tee on tarrojen/kalvojen laitto. Olen yhden ohjaimen pilannut kun tyhmyyksissäni lätkäisin siihen tarrasetin kiinni. Halusin ottaa sen myöhemmin pois niin sitä hemmetin liimaa ei saa millään ohjaimesta pois. Ei edes fairylla pesemällä lähtenyt. Kiva sitten pelailla tahmaisella ohjaimella.
Tänne myös valkoinen sopii hyvin. Voisin kuitenkin kuvitella hankkivani vaihtokuoret jos sieltä tulisi sellaiset johonkin tulevaan jeesuspeliin. On tehty aiemminkin, Ghost Reconin kohdalla @Xbox360.
 
Kauppiaat ovat jo valmiina tarjoamaan sisäistä SSD-massamuistia PS5:lle. Odotellaan milloin Sony napsauttaa tuen käyttöjärjestelmän puolelta päälle.



 
Kauppiaat ovat jo valmiina tarjoamaan sisäistä SSD-massamuistia PS5:lle. Odotellaan milloin Sony napsauttaa tuen käyttöjärjestelmän puolelta päälle.



Melko erikoista puhua yhteensopivuudesta kun nyt tuollaisen ostamalla se ei todellakaan toimi konsolin kanssa. Noissa tuotesivuilla siis ainakin osassa lukee näin.

Mikäli siis ostaja huomaa tuollaisen tuotteen ja tekstin ja on lisätilan tarpeessa niin pettymys voi kotona odottaa. Yhteensopivuus tietenkin tarkoittaa tässä vähän muuta mutta eiköhän peruskuluttaja odota että se tarkoittaa että osa toimii laitteessa jos sen ostaa ja sinne laittaa.

Mikä Sonylla oli muuten syynä tuohon lukitukseen? Yhteensopivuuksien varmistaminenko? Miten tuolla sitten myydään jo noilla saatesanoilla jos Sony ei itse ole lukkoa vielä aukaissut?
 
Kauppiaat ovat jo valmiina tarjoamaan sisäistä SSD-massamuistia PS5:lle. Odotellaan milloin Sony napsauttaa tuen käyttöjärjestelmän puolelta päälle.



Hinta on kyllä suht kohdillaan!
 
Mikä Sonylla oli muuten syynä tuohon lukitukseen? Yhteensopivuuksien varmistaminenko? Miten tuolla sitten myydään jo noilla saatesanoilla jos Sony ei itse ole lukkoa vielä aukaissut?
Tästä ei ole tietoa, mutta veikkaan heidän odottavan valmistajilta tietoa myyntiin tulevista yhteensopivista malleista. Tarkistavat ja lisäävät listalle. Riittävästi kun on listalla pituutta, napsauttavat päälle?
 
Aika rapsakkaita ovat hinnat ja varmaan nousevat kysynnän myötä, kun Sony saa tuen joskus päälle. Jotain ongelmia on tainnut olla, kun tukea ei vielä ole.

Voihan tässä olla hyvän kierre eli kun myöhemmin PS5 pelejä alkaa olemaan tarjolla (tarve muistille), olisi muistien hinnat alempana ja tarjontaa enemmän. Sitten Sony voisi tuen liaämuistille lanseerata.
 
Outoa siis että silti näitä tehdään tällaisin saatetekstein jos Sonyn lukitus on mahdollisesti siksi yhä kiinni että näitä ei ole testattu. Luulisi että nimenomaan on kun kerran luvataan yhteensopivuus. Speksien perusteellako ne tuota lupailee?

Ei sillä siis että täällä joku faktaa tästä omaisi, kunhan ihmettelen.
 
Outoa siis että silti näitä tehdään tällaisin saatetekstein jos Sonyn lukitus on mahdollisesti siksi yhä kiinni että näitä ei ole testattu. Luulisi että nimenomaan on kun kerran luvataan yhteensopivuus. Speksien perusteellako ne tuota lupailee?
Konsolin suunnitellut Mark Cerny sanoi, ettei kannata ostaa mitään ennen kuin Sony on toimittanut listan yhteensopivista malleista.
 
Onko teillä kokemuksia Pulse 3d -kuulokkeista? Niitä on taas kaupoissa saatavilla ja harkinnassa niiden hankkiminen. Jos olen ymmärtänyt oikein, muut kuulokkeet eivät toimi bluetoothilla PS5 kanssa kuin nämä Pulset? Vähän ristiriitaisia arvosteluja olen lukenut, osaa pitää äänenlaadusta ja osa ei.
 
Onko teillä kokemuksia Pulse 3d -kuulokkeista? Niitä on taas kaupoissa saatavilla ja harkinnassa niiden hankkiminen. Jos olen ymmärtänyt oikein, muut kuulokkeet eivät toimi bluetoothilla PS5 kanssa kuin nämä Pulset? Vähän ristiriitaisia arvosteluja olen lukenut, osaa pitää äänenlaadusta ja osa ei.
Hifistelyt erikseen, täällä ovat ajaneet asiansa pelikuulokkeina. Akku kestää arviolta sen 10 tuntia ja langattomuus on vapauttanut liekanarusta.

 
Viimeksi muokattu:
PS4-ohjaimet olivat ainakin omalla kohdallani täysin tuuripeliä. Muistaakseni kolme ohjainta on hajonnut ihan normaalikäytössä, ilman ohjaimen viskelyä tai tiputtelua. Yhden ohjaimen sain korjattua puhdistamalla. Hajoamiseen/driftaamiseen kulunut aika vaihteli suuresti. Muiden konsolien ohjaimet (joiden alkuperäinen omistaja olen) ovat säilyneet ehjänä. Vertailukohtana esimerkiksi alkuperäisen NES:n sekä tuoreemmin PS3-ohjaimet toimivat täydellisesti...siis ne alkuperäiset laitteen mukana aikanaan tulleet.

PS5-ohjaimen hehkutetut lisäominaisuudet ovat lähinnä tuoneet itselleni mieleen sen, että taas on lisää hajoavaa yksityiskohtaa ohjaimessa. Linkin artikkelissa puhutaan driftauksesta, mutta itselleni tulee mieleen myös nuo vastaan hangoittelevat liipasimet. Lisäominaisuuksien sijaan ottaisin kestävän ohjaimen. Aikahan tuon toisaalta näyttää, että miten laajamittainen ja yleinen ongelma tuo ohjainten hajoaminen on.

 
Onko teillä kokemuksia Pulse 3d -kuulokkeista? Niitä on taas kaupoissa saatavilla ja harkinnassa niiden hankkiminen. Jos olen ymmärtänyt oikein, muut kuulokkeet eivät toimi bluetoothilla PS5 kanssa kuin nämä Pulset? Vähän ristiriitaisia arvosteluja olen lukenut, osaa pitää äänenlaadusta ja osa ei.

Kirjoittelinkin jo näistä lyhyesti tuonne PS5 ketjuun eli hieman toistoa tulossa. Omassa käytössä huomattua, henkilökohtainen näkemys:

+Automaattisesti ohjaa äänen vahvistimeen kun sammuttaa kuulokkeet
+Kirkas ja selkeä toisto
+Hyvä mikki
+Ei ala painamaan päätä vaikka pelaa pitkään

-Itsellä ei istu niin hyvin päähän kuin vanhat Turtle Beachit
-Bassotoisto
-Akkukesto voisi olla parempi

Tuohon hintaan erittäin kelvolliset kuulokkeet pelaamiseen. Jos pitäis tällä tietoa ostaa uudet 100e kuulokkeet niin ostaisin uudestaan pulset.
 
Itsellä Pulse 3D -kokemuksia joulukuulta asti. Istuvat hyvin päähän, eivät paina pidemmilläkään pelisessioilla eivätkä myöskään hiosta. Yhteensopivuus ja toimivuus ollut myös täydellistä, nätisti yhdistyy äänet kuulokkeisiin, kun virrat kytkee päälle ja samalla katkaisee äänet vahvistimelta. Ja sama toimii tietysti myös toisinpäin. Akunkestokin ollut niin hyvä, että omassa käytössä ei ole virta koskaan kesken loppunut.
Mikrofonia ei ole vielä tullut testattua.
Eivät nämä äänenlaadultaan mitään huippuhifiä ole, mutta aivan riittävän hyvät minulle. Kokemukset kertyneet pelkästään pelikäytössä, täytyypä vielä kokeilla vaikka Netflixin tms. kanssa.
 
Aika rapsakkaita ovat hinnat ja varmaan nousevat kysynnän myötä, kun Sony saa tuen joskus päälle. Jotain ongelmia on tainnut olla, kun tukea ei vielä ole.

Voihan tässä olla hyvän kierre eli kun myöhemmin PS5 pelejä alkaa olemaan tarjolla (tarve muistille), olisi muistien hinnat alempana ja tarjontaa enemmän. Sitten Sony voisi tuen liaämuistille lanseerata.
Justiinsa mietin, että noilla hinnoilla olisi varmaan sama jos vain ostaa kaksi digimallin PS5:sta ja vaihtelee vain konsolia, kun haluaa pelata peliä joka ei toiselle enää mahtunut :)
 
Ylös Bottom