Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5-päivitykset

voiko sen levyn laitaa sinne jo valmiiksi sisään tuleeko siitä sitten mitään ongelmaa
 
DualSense päivittyi myös ja se mystinen System Features sai sekin päivityksen, se täytyy erikseen käydä valkkaamassa, ei ehdotellut ainakaan minulla automaattisesti.
 
" Settings > System > System Software > System Features Updates" Mulla pyysi uudelleen käynnistämään, ilmoitus oli, että "jotkin uudet ominaisuudet" tulevat voimaan. Käynnistyksen jälkeen pyysi vahvistamaan nimen ja haluaako mainoksia postiin ja konsolille, ei muuta näkyvää tapahtunut.
 
Tämä päivitys toi myös mahdollisuuden piilottaa ruudun oikeaan yläkulmaan tulevan ilmoituksen screenshotteja ottaessa. Hämäävästi tuo asetus ei kuitenkaan ole siellä, mistä säädetään muita notifikaatioita, vaan asetus löytyy tällaisesta paikasta:

Settings > Captures and Broadcasts > Shortcuts for Create Button > Display Save Confirmation for Screenshots.
 
Saako sitä "Blocked Scene" tms ilmoitusta ettei videota voi tallentaa välivideon aikana vieläkään pois?
Joku tällainen ilmoitus nyppi itseäni joskus enkä löytänyt valintaa mistä sen saa kytkettyä off.
 
Hyvä uudistus tuo 3D Audion säätämisen monipuolistaminen kuulokkeita käyttäessä. Kaiutin 3D Audiota en saa päälle laitettua, täytyy vilkaista mistä johtuu.

Miten tuota Control Centeriä muokataan?
 
En tiedä onko tämä sitten LP-keräilystä peruja, mutta nyt kun trophylista on muuttunut pystysuuntaan niin ansaitut trophyt ja kuvat näkyvät huomattavasti pienempänä. Haluan ne isommaksi! Että niitä pääsee tiirailemaan ja katsomaan yksityiskohtia tarkemmin. Nyt se on tollanen hiirenpaska, vähän niinkuin Luxemburg.
 
Katosiko päivityksen myötä levyn eject toiminto valikosta?? Jouduin levyn ihan fyysisestä näppäimestä ejektoimaan kun ei stä enää valikossa ollut. Muistaako kukaan ulkoa kumpi on eject ja kumpi power, minä en muista kun kumpaakaan ei juuri ole tarvinnut (tähän asti) käyttää.
 
Katosiko päivityksen myötä levyn eject toiminto valikosta?? Jouduin levyn ihan fyysisestä näppäimestä ejektoimaan kun ei stä enää valikossa ollut. Muistaako kukaan ulkoa kumpi on eject ja kumpi power, minä en muista kun kumpaakaan ei juuri ole tarvinnut (tähän asti) käyttää.
Ei. Pelin kohdalla options napin alla aivan kuin tähän asti
 
Ylös Bottom