Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP:n nettipelit ja pelaajat?

fDiamond

Member
Onko jossain listaa nettipeliä tukevista peleistä?
Onko jollain pelillä reilusti enemmän pelaajia kuin muilla?
Onko täällä ketään aktiivista netissä pelaajaa? Mitä pelaat?
 
Vastaus: PSP:n nettipelit ja pelaajat?

Itse pelaan Socom: Fireteam Bravoa, joka päivä netissä nickillä: Doublekilleri
 
Vastaus: PSP:n nettipelit ja pelaajat?

Minulle ei ole edes ihan selvää mitä kaikkea PSP:n nettipelaaminen vaatisi. Ainoa peli mikä taitaa olla nettikelpoinen minun PSP -peleistäni on Untold Legends: Brotherhood of the blade.
 
Vastaus: PSP:n nettipelit ja pelaajat?

olge sanoi:
Minulle ei ole edes ihan selvää mitä kaikkea PSP:n nettipelaaminen vaatisi. Ainoa peli mikä taitaa olla nettikelpoinen minun PSP -peleistäni on Untold Legends: Brotherhood of the blade.

Ensin aikaisempiin kysymyksiin. Listasta en tiedä kyllähän sen aina, joka pelin kohalla erikseen näkee. Luulisin että eniten pelaajia on vieläkin Socom U.S. Navy Seals Fireteam bravolla, mutta kohta siitä on ilmeisesti tulossa Eurooppaan jatko-osa, joten pelaajat siirtyy varmaankin siihen. Itse pelailen aina kun pystyn juuri tuota socomia.

PSP:n nettipelaamiseen tarvitset vain PSP:n, pelin jota on mahdollista pelata infrastructure modessa ja sitten langattoman internet yhteyden. (Langattoman netin saat luotua esim. tukiasemalla tai tietokoneeseen liitettävällä palikalla. Langattomasta netistä on varmaan joku aihe näilläkin sivustoilla, jos siitä tarvitset tietoa.)
 
Vastaus: PSP:n nettipelit ja pelaajat?

Pelaatteko koskaan XLinkillä perus wlan multiplayeriä netin kautta?
 
Vastaus: PSP:n nettipelit ja pelaajat?

Itse pelaan Socomia, Syphon filtteriä ja NBA 07.
Tietääkseni tuossa Xlinkissä joidenkin pitää avata portteja modeemistaan.
 
Vastaus: PSP:n nettipelit ja pelaajat?

Sanokaas joku hyvä psp nettipeli. Nyt kun nettikin toimii PSP:llä nii vois jonkun pelinkin hankkia.
 
Vastaus: PSP:n nettipelit ja pelaajat?

^^
-Socom Fireteam Bravo 1 ja 2 (2 osaa ei olla vielä julkaistu EU)
-Syphon Filter: Dark Mirror
-Medal Of Honor: Heroes
-Metal Gear Solid: Portable Ops

Suosittelen kumpaakin Socomia, myös ykkösosaa joka on mahtava.
Pelaan Socomia nick: Doublekilleri
 
Vastaus: PSP:n nettipelit ja pelaajat?

T-Man sanoi:
Suosittelen kumpaakin Socomia, myös ykkösosaa joka on mahtava.
Pelaan Socomia nick: Doublekilleri
Itse en ole enään pelannut Socomia, sillä pelissä ei tarvita minkään näkoistä taitoa. Juokse R pohjassa, ammu kun näet jonkun. Pelissä pärjää jo viikon pelaamisen jälkeen aivan hyvin, kun tietää minne heittää kranaattia jne. Itse olen pelannut max. 50h netissä ja k/d rationi on päälle 2.0.

- Hedari
 
Ylös Bottom