Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP-ongelmaketjujen äiti

Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

Mikähän nyt mun PSP:hen on tullu? Oli ihan normaalisti latauksessa yön yli, ja sitte aamulla koitin rueta ppelaamaa ni väläyttää vihreen valon ja ei käynnisty... Ja valo tuli siihe, missä normaalisti se valo, mikä näyttää että on päällä...:confused:
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

Mikähän nyt mun PSP:hen on tullu? Oli ihan normaalisti latauksessa yön yli, ja sitte aamulla koitin rueta ppelaamaa ni väläyttää vihreen valon ja ei käynnisty...
Oliko PSP:ssäsi virallinen firmware vai ns. custom firmware? Kuulostaa, että firmis on päässyt korruptoitumaan ja/tai emolevy on kärähtänyt.
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

Kyllä sen ihan virallinen pitäs olla... Sieltä asetuksien ylimmästä (Network Update?) oon sen päivityksen ettiny.. Takuut on jo ehtiny mennä, paljonkoha korjaus maksaa?
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

Onnistuuko millää muistikortin formatoiminen ilman PSP...kun aina valittaa että se on kirjoitusuojattu...
Siis kone valittaa ja PSP:llä ei voi tehä ku se o särki...onko mitään mikä osais kiertää sen...vai tarttenko toisen PSP:n?
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

Onnistuuko millää muistikortin formatoiminen ilman PSP...kun aina valittaa että se on kirjoitusuojattu...
Siis kone valittaa ja PSP:llä ei voi tehä ku se o särki...onko mitään mikä osais kiertää sen...vai tarttenko toisen PSP:n?

Nyt ostin uuden muistikortin..ihan samanlaisen mutta silti sanoo heti samaa että kirjotusuojattu...suoraan paketista laitoin koneeseen kiinni...Mahtaneekohan johtua jotenkin siitä että menee tulostimen kautta kun se on ainut missä on toi duo korttipaikka...

apua kaivataan
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

Mahtaneekohan johtua jotenkin siitä että menee tulostimen kautta kun se on ainut missä on toi duo korttipaikka...
Voi hyvinkin johtua. Mutta miksi ihmeessä formatoit sitä noin vaikeasti? Mikset vaan laita suoraan PSP:hen ja alusta sillä?
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

Voi hyvinkin johtua. Mutta miksi ihmeessä formatoit sitä noin vaikeasti? Mikset vaan laita suoraan PSP:hen ja alusta sillä?

Kuten tuolla jo mainittinkin niin PSP on rikki ja sen takia juuri pitäis saada tehtyä magic memory card että sen sais elvytettyä.
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

MIkähän helvetti tossa on ku toi psp'n tatti ohjaa kokoajan ittestään päin helvettiä.. On tilattu uus tatti ja vaihdettukin samoten se pieni kuminpalanen mutta silti vielä sama ongelma. :confused:
E: niin ja psp on vanha fat mallinen
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

MIkähän helvetti tossa on ku toi psp'n tatti ohjaa kokoajan ittestään päin helvettiä.. On tilattu uus tatti ja vaihdettukin samoten se pieni kuminpalanen mutta silti vielä sama ongelma. :confused:
E: niin ja psp on vanha fat mallinen

Huonosti kiinni varmaankin, onhan kaikki ruuvit hyvin kiinni?
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

Kuten tuolla jo mainittinkin niin PSP on rikki ja sen takia juuri pitäis saada tehtyä magic memory card että sen sais elvytettyä.
Ah, tosiaan. Silti suosittelen formatointia toisella PSP:llä, koska tuollainen printterin kautta tapahtuva käsittely voi hyvinkin aiheuttaa ongelmia - etenkin jos muistikortti on esim. yli 2 Gt.
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

Ah, tosiaan. Silti suosittelen formatointia toisella PSP:llä, koska tuollainen printterin kautta tapahtuva käsittely voi hyvinkin aiheuttaa ongelmia - etenkin jos muistikortti on esim. yli 2 Gt.

Samaan päädyin itsekkin ja tuli mieleen että yhellä kaverilla täälläpäin onkin mokoma konsoli..pitääpi käydä sitä lainaamassa ja kattoo saako sittten tota omaa elvytettyä mitenkään...
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

Kissa meni tiputtamaan PSPn lattialle, ja nyt näyttö näyttää tältä. Näytön ulkopuolella ei ole halkeamaa. Mikä siis avuksi?
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

Itselläni on PSPgo joka ei ole ollut kovassa käytössä. Kerran, kun koitin käynnistää konsolia niin se ei reagoi mitenkään. Ei mitään tapahdu. Olen laittanut lataukseen ja testannut sen jälkeen sama homma. Eli, kun koitan käynnistää konsolia ei tapahdu yhtikäs mitään.

Mikä avuksi?
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

Mulla kävi tälleen :

Kerran kun pelasin Burnout Dominatoria, nii multa tippu psp kädestä lattialle ja akku ja umd levy lens ulos pspeestä, sitten laitoin umdeen ja akun sisälle ja koitin laittaa vehettä päälle nii umd asema vaa ruksutti mut mitää muuta ei käyny, Näyttö jäi mustaks.
Sitten tilasin pandora akun ja asensin MMS:ällä 5.00m33 CFW:n ja koitin päivittää 5.50 GEN D3 CFW:hen nii jumittaa siinä kohtaa kun päivitys käynnistyy. No sitten koitin ja asensin virallisen 5.00 FW:n (Pandoralla) ja koitin päivittää uusimpaan versioon mutta tulee että ei voi asentaa. Jumittuu siihen kun se koittaa avata sitä.
Ja aina kun laittaa PSPeen päälle nii UMD asema raksuttaa 3 - 5 sek. ja sitte loppuu, ja jos laittaa UMD levyn sisään niin PSP ei tunnista sitä.

Miten mä saisin päivitettyy ton uusimpaan versioon, oon koittanu kaikkee mahollista mut ei vaan onnistu.

Muistikortti on 512mb SanDiskin Magicgatella

Mä oon downgradennut pspeen 1.50 OFW:hen ja koittanu päivittää uusimpaan firmwareen nii sanoo että : ''The system configuration of this PSP system does not appear to be correct. The update cannot be started. Contact technical support for assistance. (DRNFFFFFFCD)''
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

Miten mä saisin päivitettyy ton uusimpaan versioon, oon koittanu kaikkee mahollista mut ei vaan onnistu.
Todennäköisesti PSP sai putoamisessa sen sortin tärskyn, että sieltä meni jotain ihan fyysisesti rikki. Senpä vuoksi päivittäminenkään ei onnistu. Eipä tuossa kohtaa oikein auta enää muu kuin korkeintaan kotivakuutus, koska takuu meni custom-firmiksen myötä.
 
Vastaus: PSP-ongelmaketjujen äiti

Kuinka saa SenseMe:n kaikki channelit auki kun nyt siellä näkyy vain kolme.
 
Ylös Bottom