Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP-taustakuvat ja teemat

Vastaus: taustakuvat

Tässä pari spesiaalia Killzone-taustakuvaa PSP:lle.
Jos tuntuu siltä, että vastaavia pitäisi saada lisää, niin kertokaa vaikka tähän ketjuun. :)
 
Vastaus: PSP-taustakuvat

Minä ostin psp vasta vähän aikaa sitten ja enkä osaa sitä vielä kunnolla käyttää eli voisiko joku kertoa miten noita taustakuvia saa laitettua psp:lle
 
Vastaus: PSP-taustakuvat

derby92 sanoi:
Minä ostin psp vasta vähän aikaa sitten ja enkä osaa sitä vielä kunnolla käyttää eli voisiko joku kertoa miten noita taustakuvia saa laitettua psp:lle
Haluamasi kuvan kohdalla paina kolmiota niin ilmestyy valikko jossa on "Set as Wallpaper" ikoni.
 
Vastaus: PSP-taustakuvat

Ja tietysti kuvan saa tietokoneelta PSP:lle saa siirrettyä USB-piuhan avulla.
Kuva pitää laittaa PSP:n muistikortille PSP/PHOTO-kansioon.
 
Vastaus: PSP-taustakuvat

Oliver sanoi:
Ja tietysti kuvan saa tietokoneelta PSP:lle saa siirrettyä USB-piuhan avulla.
Kuva pitää laittaa PSP:n muistikortille PSP/PHOTO-kansioon.
Joo.mutta eikös se USB-piuha pidä ostaa erikseen?
 
Vastaus: PSP-taustakuvat

Juu, mutta ihan normaali USB A-miniB -johto käy. Löytyy varmaan useimmista tietokonetarvikkeita myyvistä liikkeistä, tai hyvällä tuurilla sellainen on jo kotona vaikkapa digikamerassa.
 
Vastaus: PSP-taustakuvat ja teemat

Etsin hieno Metal Gear Solid - taustakuvaa PSP:lleni, jossa pitäisi olla ne tummennukset rivien ja suorien "risteyskohdassa" tai jokin muu taustaväri kuin valkoinen (kirjaimet ei näy). Ymmärrätte kai, mitä tarkoitan.

Jollakkin linkkiä sellaiseen? Itse tehty kelpaa myös. Oon yrittänyt etsiä, mutta en ole löytänyt "sitä oikeaa" :p
 
Vastaus: PSP-taustakuvat ja teemat

Jos teemaupdate (3.71) on tullut ladattua niin tältä sivulta löytyy yllättävän upeita teemoja: http://psp.themesup.net/
Aika pelipainotteisia teemoja on ja japaniksi sivu tietenkin ettei liian helppoa olisi. :p Mutta kyllä ne sieltä helposti latautuvat, ei siis vaadi mitään kielen tuntemusta.
 
Ylös Bottom