Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Race Pro (ex GTR)

tsinivuo

New Member
Kyseessähän on PC puolella mainetta niittänyt HC ajopelisarja, jonka piti jo tulla ykkösboksille. Nyt näyttäisi, että se lopulta on saapumassa XO:lle. http://kotaku.com/5020942/gtr-series-coming-to-360
PC:llä olen kokeillut GTR:ää ja vaikeahan se on, mutta imua siinä oli. Ei ole ollut vaan pelikelpoista PC:tä. Täällä ainakin odotetaan kovasti ja luotetaan, ettei länsinaapurit ryssi tätä. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Hype: GTR

Ai, ai toivottavasti tulee boxille tosiaan tätä olen itse pitkään toivonut boxille. Tämän myötä Forza tulee näyttämään Arcade kaahailulta. Forza 3:n saa jäädä kauppojen hyllyille jos GTR on saatavilla varsinkin kun myöskin GTR:ssä niin kuin kaikissa kunnon autopeleissä näyttäisi löytyvän tuo Cockpit view jota ei ilmeisimmin ole tulossa edes Forza 3:n.

:)
 
Vastaus: Hype: GTR

Aijai. Mukava uutinen tämä :) Forza pölyttyy hyllyssä kun tämä ilmestyy !
 
Vastaus: Hype: GTR

SimBinin Race Prosta on tullut uusia kuviakin jossakin välissä, en tiedä onko nämä jo jossakin täällä huomioitu mutta laitetaan linkki silti:

http://www.gamershell.com/xbox360/race_pro/screenshots.html

Ihan lupaavalta näyttää. Syksyllä olisi siis kunnon simua tulossa Xbox 360:lle. Olisiko otsikon muokkaamisen paikka?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Hype: GTR

Ketjun nimen varmaan voisi vaihtaa Race Proksi - mikäli olen oikein ymmärtänyt GTR on jo XO:lla kuopattu ja Simbinin tekele kulkee juurikin tällä uudella nimellä (korjatkaa toki jos olen väärässä).

Mutta peli näyttää kieltämättä yllättävänkin upealta verrattuna esim. Forzan kuivahkoihin maisemiin/automalleihin. Ohjaamonäkymä hieman epäilyttää, että voiko sillä pelata kun on niin kaukaa tuulilasista. No nähtäväksi jää, kova peli varmasti tulossa! :)
 
Vastaus: Hype: GTR

Joo, en mä kyllä tiedä miten tuota otsikkoa muokataan niin, että se näkyis jokapuolella muuttuneena? :confused:
 
Vastaus: Race Pro (ex GTR)

Noniin Paavi ystävällisesti muokkasi otsakkeita ja nyt ollaan oikeassa nimessä. :)

Kotakusta uusia kuvia jälleen ja aina vain paremmalle näyttää:
http://kotaku.com/5031600/latest-race-pro-screens-speed-by


Samat kuvat Xboxygenissä ja lisäksi surkealaatuinen Youtube-video mutta jospa siitä jotain iloa olisi:

http://xboxygen.com/index.php?file=News&op=index_comment&news_id=8125


Joka tapauksessa videosta saatiin infoa ainakin sen verran että pelin julkaisu tapahtuu marraskuussa 2008. Sitä odotellessa pitää Forza ajaa puhki.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Hype: GTR

Ketjun nimen varmaan voisi vaihtaa Race Proksi - mikäli olen oikein ymmärtänyt GTR on jo XO:lla kuopattu ja Simbinin tekele kulkee juurikin tällä uudella nimellä (korjatkaa toki jos olen väärässä).

Mutta peli näyttää kieltämättä yllättävänkin upealta verrattuna esim. Forzan kuivahkoihin maisemiin/automalleihin. Ohjaamonäkymä hieman epäilyttää, että voiko sillä pelata kun on niin kaukaa tuulilasista. No nähtäväksi jää, kova peli varmasti tulossa! :)

Jos systeemit ovat yhtään samanlaiset kuin pc:llä, penkkiä voi säätää parhaan näkymän saamiseksi. Eli siis penkin korkeutta ja etäisyyttä ratista voi säätää ajon aikana. Siitä on iloa varsinkin tiettyjen isokeulaisten autojen kanssa, koska perusasetuksella nokan takaa ei tahdo nähdä yhtään mitään esimerkiksi Brands Hatchin kumpareisella radalla. Lisäksi ajajan katseen voi säätää kääntymään mutkan suuntaan (kuten joissain kuvissa).

Vanhaa GTR:ää ei tosiaan kehitetty enää sen jälkeen, kun THQ pudotti pelin. Race Pro on täysin uusi projekti pc:n Race-sarjan jatkoksi. Race ei ehkä ole aivan niin armoton kuin GTR, mutta pirun hauska ajaa -- etenkin auton sisältä. Pistin Tuubiin vähän Race 07:aa Xbox 360:n ohjaimella pelattuna (juu, tekoälyn olisi voinut säätää kovemmaksi).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Race Pro (ex GTR)

Tulevaa huippupeliä (simua)odotellessa voitaas ottaa kisoja race07 /evolution/stcc pc versioilla
kaikki tietsikan omistajat joilta peli löytyy sovitaanpa kisa ajat kun tänne tulee porukkaa.
race prota odotellessa. Joka ilta nklo21.30 suomipoika host kaikki mukaan
 
Vastaus: Race Pro (ex GTR)

Päivitellääs tätäkin sen osalta, että julkaisu on pukattu nyt tammikuuhun 09.
Niin lähellä mutta niin kaukana...

Nyt muuten tiedänkin, miksi mulla on 2 MS:n rattia kaapissa odottelemassa.:cool:
 
Vastaus: Race Pro (ex GTR)

Kiinnostaisi itseäkin, mutta tuki muille rateille lienee olematonta? Mulla on jo Momot, eikä innosta ostaa MS:n romuja vain konsolia varten :(
 
Vastaus: Race Pro (ex GTR)

Joo G25 tulossa kanssa jouluksi itselleni, mutta tuskin tullaan koskaan näkemään näitten tukea Xboxilla. Harmi.
 
Vastaus: Race Pro (ex GTR)

Joo G25 tulossa kanssa jouluksi itselleni, mutta tuskin tullaan koskaan näkemään näitten tukea Xboxilla. Harmi.

On,
ois kiva kepitellä oikein kunnon ratilla... MS vehkeessä -- paras mitä boxille saa -- on 2 poljinta ja kisavirimäiset liipaisinvaihteet, mutta ai helkkari kun ois kiva ajaa kytkimellä ja kepillä. Olkoonkin, että se keppi ois vaikka rallimallia, eli ratin kyljessä.

Niin eikä mitään NFS ProStreet- kytkintä että painetaan X-nappia...
 
Vastaus: Race Pro (ex GTR)

Jos nappulaa riittää niin ostakaa Fanatecin Porsche 911 Turbo S Wheel. Ei pitäisi myöskään hävitä G25:lle. Toimii kaikilla alustoilla ja jostain luin, että RacePro tukee kaikkia ratin ominaisuuksia (kytkin, shiferi).

Edit: http://www.fanatec.de/html/index.php?id=250&lang=en
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Race Pro (ex GTR)

Jos nappulaa riittää niin ostakaa Fanatecin Porsche 911 Turbo S Wheel. Ei pitäisi myöskään hävitä G25:lle. Toimii kaikilla alustoilla ja jostain luin, että RacePro tukee kaikkia ratin ominaisuuksia (kytkin, shiferi).

Edit: http://www.fanatec.de/html/index.php?id=250&lang=en

Wait a minute?

Siis, ootko tosissas, että Xboxille saa alcantara-ratin, jossa on h-vaihdelaatikko ja kytkinpoljin pedaaleissa? Taitaa jäähä G25 väliin..
 
Vastaus: Race Pro (ex GTR)

Siis, ootko tosissas, että Xboxille saa alcantara-ratin, jossa on h-vaihdelaatikko ja kytkinpoljin pedaaleissa? Taitaa jäähä G25 väliin..
What, what, whaaaaaaaat?

Tuolla tosiaan lukee, että se ratti tukee kaikkea, mitä MS-rattikin! Polkimet myös, mutta keppiä sitte ei tiedä.

Nyt pitää tosissaan harkita, josko toi RacePro ois ohjattavuudeltaan semmonen, että ois järkevä hommaa ton tason ratti. Jospa ruottalaiset laittais vaihdekeppituen...
 
Vastaus: Race Pro (ex GTR)

What, what, whaaaaaaaat?

Tuolla tosiaan lukee, että se ratti tukee kaikkea, mitä MS-rattikin! Polkimet myös, mutta keppiä sitte ei tiedä.

Nyt pitää tosissaan harkita, josko toi RacePro ois ohjattavuudeltaan semmonen, että ois järkevä hommaa ton tason ratti. Jospa ruottalaiset laittais vaihdekeppituen...

Jos tossa ratin takana olevat shifterit toimii normi MS-ratin tapaan, tuo tulee meikäläisen huusholliin siinä tapauksessa. Jos Forza 2 Xboxilla ja LFS PC:llä toimii, niin ei ole varaa valittaa.

Ainut mistä en pidä, on itse ratin muotoilu.

Nyt pitää kattoo rahoitus kuntoon.

EDIT: Väliin jää kun hinta menee helvetin suolaseks ja ratin saisi vasta ens vuoden puolessavälissä. Kusetettu olo.

EDIT 2

Ei tuo 309e oo niin paha, mutta en todellakaan aio odottaa tuonne kesäkuun loppuun saadakseni sen. Alkuperäinen 250e olisi ollut loistava hinta, jos ratin olisi saanut nyt.

Malli, joka sisältää kaiken tarvittavan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Race Pro (ex GTR)

EDIT: Väliin jää kun hinta menee helvetin suolaseks ja ratin saisi vasta ens vuoden puolessavälissä. Kusetettu olo.

Eli G25 tulossa edelleen.

Meinasin just sanoakin, että aika kova satsaus... Mutta voisithan ostaa ton 169e (toim.kulut päälle?) alcantara porschen ja käyttää sitte G25 polkimia ja keppiä. En kyllä boxijannuna tiedä mitään tosta Geen satsin laadusta, mutta ratti kai se tärkein.

Itse ei kyllä loppupeleissä arvaa satsata viittä hunttia rattisatsiin. Ei muuten mitään -- onhan se pitkän tähtäimen panostus -- mutta kun tulevista peleistä ei oo varmuutta. Codemasters jos tekee niin siinä voi sen ohjattavuuden lyödä seinään ja pelailla pädillä noita Dirttejä ja Griddejä.

RacePRO liian yksinään... Laadukas ratti kyllä ei ois pahitteeksi, mutta kun MS ratissa on liipasin shifterit niin kyllähän sillä F1 2009:ä ajaa. Mutta jos ois PS3 myös ja sille puolelle sitten GT5 tulossa kylkeen... Noh, eri tarina.
 
Vastaus: Race Pro (ex GTR)

On noissa ekoissa erissä (siis niissä beta-rateissa) ollut jotain ongelmia, mutta takuu on kuulemma pelannut erittäin hyvin. Näistä uusista en ole kuullut moitittavaa. Ei oo muuten ratti alcantaraa, vaan ihan nappanahkaa, toki tuntuma tuossakin erinomainen. Ei vaan riitä kantti laittaa 300 "muovileluun". Ainakin polkimet voi importata G25:sta, muista osista en tiedä. Voisin pistää sukukalleuteni pantiksi, että RacePro tukee kaikkia ratin ominasuuksia, Forza 3 myös.
 
Vastaus: Race Pro (ex GTR)

Ei oo muuten ratti alcantaraa, vaan ihan nappanahkaa, toki tuntuma tuossakin erinomainen.
On toi halvin alkkanii, ainakin siinä niin ilmoitetaan.


EDIT: Joo no samapa toi mulle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom