Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six: Vegas

Pappa 50

Member
Siivousmyrsky on lennättänyt pelin käsikirjan johonkin jemma nimiseen paikkaan, joten pieni apu olisi tarpeen.

Muistanko väärin, että pelissä pystyi jotenkin merkkaamaan pari terroa ennen hyökimistä, jolloin omat kamut keskittyisivät näihin ja itse hoitaisi sitten loput, tai jotain tuohon suuntaan?
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

muistat aivan oikein.
tämähän tapahtuu siis laittamalla tähtäin vihollisen päälle ja painamalla BACK nappulaa.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

OK ja Thanks!
Varmaankin liki puolessa välissä peli menossa ennenkuin muistin tuon, joten kokeillaan helpottaako se teilausta.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Pappa 50 sanoi:
OK ja Thanks!
Varmaankin liki puolessa välissä peli menossa ennenkuin muistin tuon, joten kokeillaan helpottaako se teilausta.

Pakko kommentoida, kun pelaan nyt kaverilleni kovalevylle toista kertaa tätä peliä.

Pelissä niitä kohtia, joissa ei auta savukranu, yhteishyökkäys eri ovista samaan aikaan, merkkaus (josta sulla kyse), supressorin käyttäminen, on monta. Kun kuolee, niin seuraavalla kerralla ukkoja voikin olla enemmän tai vähemmän ja osa niistä on eri paikoissa. Pelaan normaalitasolla toista kertaa, ja nyt olen jämähtänyt sellaisiin paikkoihin yrittämään, josta viime kerralla menin läpi helposti.

Toki tämä lisää uudelleenpeluuarvoa, kun peli on joka kerralla hieman erilainen. Miksi minua kuitenkin raivostuttaa?:(
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Tsiisös! Olen hakannut tuon pelin nyt pariin otteeseen läpi, enkä ole tuosta merkkaamisesta tietänyt mitään :D Taitaa olla mun aika ruveta lukemaan manuaaleja tai jotain. No pitääpi testailla tuota toimintoa, että onko oikeasti mitään apua. Vaikeita kohtia pelissä on monia, erityisesti se kiinalainen ravintola tjs. tuottaa harmaita hiuksia. Suurin osa kohdista on kuitenkin helposti läpäistävissä kun saa tiputettua ns. Avainviholliset. Jotka ovat määrätyissä kohdissa, joilla paras näkyvyys alueeseen/konekiväärin kanssa heilujat.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Millä konstilla olette päässeet sen kohdan missä ollaan jonkinlaisessa teatterisalissa ja oma äijä rupeaa hakkeroimaan sitä tietokonetta? Vihollisia alkaa survoutua saliin ja sinne parville. Yleensä itsellään on kuula kallossa tai sitten tulee teksti "failed to extract terrorist data hub" tai jotain vastaava...

Varmaan 20 kertaa kokeillut ja ei mene läpi. Vaikeustaso taitaa olla normaali.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Millä konstilla olette päässeet sen kohdan missä ollaan jonkinlaisessa teatterisalissa ja oma äijä rupeaa hakkeroimaan sitä tietokonetta? Vihollisia alkaa survoutua saliin ja sinne parville. Yleensä itsellään on kuula kallossa tai sitten tulee teksti "failed to extract terrorist data hub" tai jotain vastaava...

Varmaan 20 kertaa kokeillut ja ei mene läpi. Vaikeustaso taitaa olla normaali.
Viskase savukranua tietokoneen eteen ja ala napsia vihuja esim. kiikarilla varustetulla UMPilla. Hoida ne jotka pyörivät salin puolella, tietokonekaveri hoitaa parveekkeella olevat vihut melko hyvin. Viskase peruskranuja väliajoin.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Viskase savukranua tietokoneen eteen ja ala napsia vihuja esim. kiikarilla varustetulla UMPilla. Hoida ne jotka pyörivät salin puolella, tietokonekaveri hoitaa parveekkeella olevat vihut melko hyvin. Viskase peruskranuja väliajoin.

Tällä tekniikalla olen kokeillut, poislukien peruskranujen heittelyn, kranaatit nimittäin lopussa. Kai sitä pitää vaan kokeilla ja kokeilla niin joskushan se läpi menee.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Tällä tekniikalla olen kokeillut, poislukien peruskranujen heittelyn, kranaatit nimittäin lopussa. Kai sitä pitää vaan kokeilla ja kokeilla niin joskushan se läpi menee.
Itse pistin savua haxaajan eteen ja röpöttelin sillä viereiseen laatikkoon pultatulla konekiväärillä. Muutamia kertoja piti yrittää mutta kyllä siinä suht nopeasti loksahti palaset kohdalleen.

Edit:
En voi suositella sitä kookoota. Realisticilla mut ammuttiin seulaksi siihen.
Pöh, hyvin tuo taktiikka realisticillakin toimi :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

En voi suositella sitä kookoota. Realisticilla mut ammuttiin seulaksi siihen.

Sen sijaan siinä laatikon -- jonka päälle kk on mountattu -- suojissa on hyvä olla.
Kyllä se siitä. :)


EDIT:

Hyvä Erno! Loistavaa! Sitten vaan V2 kehiin kun tuo V1 on läpi. ^^

.|
.|
.|
V
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Menihän se läpi kun tarpeeksi monesti yritti. Itse kyykin siellä vasemmassa reunassa suojissa ja ammuin niitä saliin tulevia äijiä. Pari savua sai myös viskata siihen koneen eteen.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Kakkos-osan viimeisessä kentässä ongelmia:

Pelin viimeinen act (showdown) menossa, ja nyt iski pulma. Olen siis siinä kohdassa, missä joku helikopteri pörräilee ja ampuu loputtomilla panoksillaan ja samalla ruudun toisesta nurkasta käpöttelee yksi kerrallaan vihollinen aseeni syötäväksi. Tapoin näitä yksi kerrallaan köpötteleviä ukkeleita niin monta, että molemmista aseistani loppui panokset. Mitähän ihmettä tässä kohdassa tulee tarkalleen tehdä? Ampua helikopteria?

Kiitoksia, jos joku jaksaa auttaa. Olisi mukava pyöräyttää läpi tämä vihdoin, että saa hävitettyä pois.

Edit: No huhhuh, ongelma ratkesi. Eipä mitään enää...
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Öö, miten se oli et pitikö se kopteri ampuu... No anyway ku jatkat sitä siltaa niin siel tulee oma vastaan. Älä ammu sitä :)

Sitten meet lähellä olevan pakun taakse niin kuulet mielenkiintoisen keskustelun.

Olethan tuhonnut sen ohjuksen siinä kun tulet ulkotilaan.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Öö, miten se oli et pitikö se kopteri ampuu... No anyway ku jatkat sitä siltaa niin siel tulee oma vastaan. Älä ammu sitä :)

Sitten meet lähellä olevan pakun taakse niin kuulet mielenkiintoisen keskustelun.

Olethan tuhonnut sen ohjuksen siinä kun tulet ulkotilaan.

Taisi heallti sekottaa nyt vähän osien numerot tuossa :)
Juu, kopteria ampuilet ja sit piiloon sinne vajaan
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Heh heh! Totta puhut Maansikka.
No, hyvä että Poro selvisi, vaikka mun ohjeet olivat "vanhentuneet".

Sopi vaan niin hyvin toi kopteri tohon. :)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

edellisiin viitaten, kuinkahan pitkään tota kopteria pitää tykittää että sille tapahtuu jotain? En koskaan selviä siitä kohdasta kun kopteri ampuu ohjuksen. :confused:

EDIT: meni sittenkin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

ÄLKÄÄ AMPUKO KOPTERIA.
Keskittykää suojautumaan ja napsimaan jalan eteneviä vihuja.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Ai? Luulin että sitä pitää ampua ekassa osuudessa. Siis niin kauan että se vaihtaa paikkaa. :eek:

Minä ainakin pääsin tuon kohdan nopeimmin ja helpoimmin, kun ammuin kopteria sieltä lähimmän suojan oikealta puolelta täydellä sarjalla. Kopteri ei saanut oikeastaan mitään vahinkoa minulle aikaiseksi. Seuraava vaihe aktivoitui lähes välittömästi.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Mistä saa puvuksi maasto tai aavikkopuvun? Vai onko sellaista edes mahdollista saada?

Ja kyseessä Vegas 2.
 
Ylös Bottom