Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Random-ujellusta vuosimallia 2008

Xbugs

New Member
kokodagopk lomapjgakdm
gf


gfaomd
m
mhd
m


mh
dm
d
dm


mdkhd
alh

dshmkamkdmh
[jne...]

(Saiskohan ylläpidolta erikoisluvan siteerata Wiipsiä allekirjoituksessaan?)

Olihan Hazea kuitenkin hypetetty ennakkoon kuukausikaupalla, joten siinä mielessä ei voine ihmetellä, että peliä myytiin enemmän kuin muutama kipale. (Itsekin olin sortunut ennakkotilaukseen.) Ottakaamme tämä surkea sattumus nöyrinä vastaan, jälleen yhtenä muistutuksena siitä, että ostopäätöksiä ei kannata tehdä vain markkinoinnin perusteella - eikä myöskään pelimedioiden ennakkohypetysten.
 
Ikuistettuja tunnelmia jo vuodesta 2008.

Ei saa. Miksi tuollaista random-merkkijokellusta ylipäätään pitäisi olla näkyvissä missään?

Sääli. Omalla tavallaan se oli kuitenkin pelin herättämiä tunnelmia aidosti kuvaava, ilmeisesti Wiipsin aito tunnereaktio?

Juuri tällaista aitoa ruohonjuuritason kuvausta historiankirjoitus kaipaa, kuulkaa.
 
Vastaus: Ikuistettuja tunnelmia jo vuodesta 2008.

Sääli. Omalla tavallaan se oli kuitenkin pelin herättämiä tunnelmia aidosti kuvaava, ilmeisesti Wiipsin aito tunnereaktio?
Miten tuo merkkioksennus pitää sitten tulkita? Ts. millaisesta tunnereaktiosta se mielestäsi kertoo? Ilosta? Hämmästyksestä? Spontaanista laukeamisesta suoraan näppikselle? Raivostuneesta näppiksen paukutuksesta?
 
Vastaus: Ikuistettuja tunnelmia jo vuodesta 2008.

Täällähän on menossa mielenkiintosta keskustelua... :rolleyes: Jatkakaa rauhas, lupaan lukea jokasen aiheeseen liittyvän viestin. Tällehän vois perustaa ihan oman ketjun. :p
 
Vastaus: Ikuistettuja tunnelmia jo vuodesta 2008.

Miten tuo merkkioksennus pitää sitten tulkita? Ts. millaisesta tunnereaktiosta se mielestäsi kertoo? Ilosta? Hämmästyksestä? Spontaanista laukeamisesta suoraan näppikselle? Raivostuneesta näppiksen paukutuksesta?

Mun mielestä se kuvas tämmöstä :SDADSASASADDaDSASDSD

edit: Aikamoinen pettymyshän tämä oli jo demonkin perusteella. Häpeällistä tämmönen, yritti olla Halolle joku vastus mutta ei siitä tullu mitään :;D
 
Vastaus: Ikuistettuja tunnelmia jo vuodesta 2008.

Mun mielestä se kuvas tämmöstä :SDADSASASADDaDSASDSD

Juu alan yhä enemmän kannattaa, että aiheelle tulisi oma ketju. Tai joku äänestys tapaan mitä random merkkiketju voisi kuvata. ;)

Ps Mahtaakohan kukaan mun lisäks ymmärtää mitään täst jutust? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ikuistettuja tunnelmia jo vuodesta 2008.

Sääli. Omalla tavallaan se oli kuitenkin pelin herättämiä tunnelmia aidosti kuvaava, ilmeisesti Wiipsin aito tunnereaktio?

Jos viestiä tarkastelee dadaismin viitekehyksessä, voi se merkitys avauta paremmin. Ehkäpä juurikin voimakas reaktio peliä kohtaan.
 
Vastaus: Ikuistettuja tunnelmia jo vuodesta 2008.

Jos viestiä tarkastelee dadaismin viitekehyksessä, voi se merkitys avauta paremmin. Ehkäpä juurikin voimakas reaktio peliä kohtaan.

Tossa kyllä kieltämättä ideaa... Harmi vaan, että Xbugs meni lyhentämään ton alkuperäisen "kirjoitelman". Voin vakuuttaa, että oli paljon pidempi, mitä toi eka viesti antaa ymmärtää. ;)
 
Ylös Bottom