Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratatouille

Jakke44

Active Member
Kuinka päästään harjoittelu kentässä eteenpäin.Olen saanut sadevesi järjestelmän toimimaan,vienyt shakkinappulan paikoilleen,räjäytellyt muutamia räjätyspaikkoja,mutten saa korkean kannon päälle räjäytysjuttua.Olen yrittänyt kiivetä kahdesakin kohdassa verkkoja pitkin ,mutta kummasakin verkossa on halko estämässä etenemistä.Eli apuja kaivataan

Hermot menee 6-vuotiaalta pojalta,ja varsinkin 4 kymppiseltä isältä.Onko tämä todella näin vaikeaa...
 
Vastaus: Ratatouille

Kuinka päästään harjoittelu kentässä eteenpäin..
Hmm... Itse auttelen tässä tyttäriäni pelaamaan tuota peliä, mutta harjoittelussa kerätään vain omenanraatoja. Missäs kohtaa oikein olet?

PS. Ei tarvitse usealle alueelle laittaa samaa kysymystä.;)
 
Vastaus: Ratatouille

Hmm... Itse auttelen tässä tyttäriäni pelaamaan tuota peliä, mutta harjoittelussa kerätään vain omenanraatoja. Missäs kohtaa oikein olet?

PS. Ei tarvitse usealle alueelle laittaa samaa kysymystä.;)

Vahingossa meni moneen kertaan kysymys....

Olen ihan siinä harjoittelu kentässä,jossa opetetaan särkemään säilykepurkkia,tasapainoilemaan pallolla,täytyy laittaa sadettajat päälle kääntäen vesihanaa,ja auton alla on äkäinen orava joka pihistää kantamani tavarat,,ja talon sisällä nainen on nukkamassa.siis aivan pelin alkumetrillä....miten pääsee keräämään omenenraatoja.....
 
Vastaus: Ratatouille

Olen ihan siinä harjoittelu kentässä,jossa opetetaan särkemään säilykepurkkia,tasapainoilemaan pallolla,täytyy laittaa sadettajat päälle kääntäen vesihanaa,ja auton alla on äkäinen orava joka pihistää kantamani tavarat,,ja talon sisällä nainen on nukkamassa.siis aivan pelin alkumetrillä....miten pääsee keräämään omenenraatoja.....
Höh, en ole tuollaista kohtaa nänytkään.

Meillä on PS2-versio ja oletin että ovat samanlaisia pelejä.:eek:
 
Ylös Bottom