Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Realistisin autopeli?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pazeus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pazeus

New Member
Mikä mielestänne on kaikkein realistisin autopeli, jossa hyvällä ratilla ja polkimilla saa aidoimman fiilistelyn aikaiseksi?

Itse olen tähän mennessä nauttinut siinä suhteessa ainoastaan Richard Burns Rally:stä.

Mikä on rata-autopeleistä paras? (Toca, GT, Enthusia...?)

Vastaus: Realistisin autopeli?!?

Varmaankin Formula One 2006, siinä on ajotuntumaa sekä aidontuntuista fiilistä. Gran Turismo 4 oli ennen suosikkini mutta pelattuani tietokoneella Live For Speediä (Live, ei Need) tajusin kuinka epärealistinen GT4 onkaan. Rattina siis Logitech Driving Force Pro.

Tuomas_M sanoi:
Rattina siis Logitech Driving Force Pro.

Mulla sama ratti, että siitä ei ainakaan fiiliksen pitäisi jäädä kiinni... Lisäksi pelaan simupelit yleensä 2m valkokankaalla ja omatekoisella ajopenkillä!

Tuota Formula One 06 voisi kyllä kokeilla...

Omasta mielestä realistisin peli on just Live for speed mitä olen ikinä nähnyt.

GT4 on varmaan jossain määrin realistinen, mutta ajotuntuma ja vauhdin tuntu on niin syvältä, ettei kiinnostus riitä. F1 06 on hyvä ja ralleista vois suositella varmaan WRC ratin kanssa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

No mitäpäs jos Intensiivi listais ite pari omasta mielestä realistista autopeliä? Ja koska PS2-puolella ollaan niin tietenkin PS2:n autopelejä. Ole hyvä, anna mennä :rolleyes:

Tulikettu sanoi:
No mitäpäs jos Intensiivi listais ite pari omasta mielestä realistista autopeliä? Ja koska PS2-puolella ollaan niin tietenkin PS2:n autopelejä. Ole hyvä, anna mennä :rolleyes:
Ja minkähän takia noin niukalla sihdllä että vain PS2:lta? Siinä tapauksessa eipä juuri muita ole kuin Richard Burns Rally, jonka PS2-versiota en ole edes pelannut, mutta ymmärtääkseni siinä ei ihme ja kyllä ole juurikaan eroa fysiikoiden puolesta PC-versioon.

En mä mitään Forzaa olisi kumminkaan listannut, jos sitä GT-fanina pelkäsit. Heh.

Katoppa tuonne sivun yläreunaan...

KonsoliFIN BBS > PlayStationFIN > PlayStation 2 > Yleistä keskustelua PS2-peleistä

Älä ny vain sano ettet sä vieläkää tajua mistä on kyse...

"Richard Burns Rally, jonka PS2-versiota en ole edes pelannut, mutta ymmärtääkseni siinä ei ihme ja kyllä ole juurikaan eroa fysiikoiden puolesta PC-versioon."

Taas kaveri hakoteillä... RBR:n PS2- ja PC-versioissa juurikin on niin paljo eroa ettei PS2-versiota viitti pelata. Mitäpä jos ottasit ensi asioista selvää ennen ku alat huutelemaan täällä niin tietävinäs? :p

Mjaa... No omasta mielestä kyllä GT4:n ajomalli on aika realistinen, vaikka vauriomallinusten puute ja seinäkimpoiluit rokottavat realismista muuten...
Toisiksi realistisin on tietenkin Ridge Racer.

Tulikettu sanoi:
Katoppa tuonne sivun yläreunaan...

KonsoliFIN BBS > PlayStationFIN > PlayStation 2 > Yleistä keskustelua PS2-peleistä

Älä ny vain sano ettet sä vieläkää tajua mistä on kyse...
Onko täällä jossain "Muiden pelialustojen pelien mainitseminen kielletty" -kyltti?

Taas kaveri hakoteillä... RBR:n PS2- ja PC-versioissa juurikin on niin paljo eroa ettei PS2-versiota viitti pelata. Mitäpä jos ottasit ensi asioista selvää ennen ku alat huutelemaan täällä niin tietävinäs? :p
Mitäpä jos itse lukisit ensin kunnolla, sanoin "ei ole juurikaan eroa fysiikoiden puolesta PC-versioon."

Intensiivi sanoi:
Onko täällä jossain "Muiden pelialustojen pelien mainitseminen kielletty" -kyltti?
Ei, mutta toistaiseksi olet tyytynyt vain suoraan tuomitsemaan kaikki pelit arcadena (pädillä marketissa kokeilun jälkeen?).
Muiden alustojen pelejä et ole vielä edes maininnut ja kuten alueesta voit päätellä, niin melko turha niitä on alkaa listaamaankaan.

Meiltä löytyy myös kaikille yhteinen alue, jonne kuka tahansa voi perustaa ketjun kaikkien maailman (konsoli) autopelien realistisuudesta: http://www.konsolifin.net/bbs/forumdisplay.php?f=83

Ne PC-pelit ei edelleenkään ole tunkemassa tänne foorumille.

Ylös Bottom