Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 - Hype ja muu pelin julkaisua edeltävä vouhotus

Itsellä vain rdr2(eka rdr on mielestäni paras peli koskaan joten odotukset on kovia) ja seuraava battlefield
 
Vaikea uskoa että on ihmisiä jotka ottaa bugisen ja keskeneräisen tekeleen jotta saa pelin aikaisemmin ulos, ei voi olla niin vaikeeta odottaa muutamaa kuukautta että saadaan hiotumpi peli. Itse on onneks oppinut olee hypettämättä pelejä vasta kun on pari viikkoa julkaisuun niin ei niiden odotus ole sen ihmeellisempää kuin mikään muukaan asia. Onpahan aikaa pelata niitä pelaamatta jääneitä pelejä viime vuodeltakin.
 
Vaikea uskoa että on ihmisiä jotka ottaa bugisen ja keskeneräisen tekeleen jotta saa pelin aikaisemmin ulos, ei voi olla niin vaikeeta odottaa muutamaa kuukautta että saadaan hiotumpi peli. Itse on onneks oppinut olee hypettämättä pelejä vasta kun on pari viikkoa julkaisuun niin ei niiden odotus ole sen ihmeellisempää kuin mikään muukaan asia. Onpahan aikaa pelata niitä pelaamatta jääneitä pelejä viime vuodeltakin.
Juuri samaa mietiskelin lukiessani edellisen sivun kommentteja. Enemmänkin odottelen vielä lisätietoja pelistä, etenkin päähenkilön tai mahdollisesti jopa päähenkilöiden osalta. Rockstar on lähes aina ollut hahmojen luonnissa aivan ylivertainen.

Red Dead Redemptionissa John Marston oli aivan täydellinen hahmo omaan makuuni. Itse asiassa Marston on omassa mielessäni yksi kaikkien aikojen päähenkilöistä (ehkä GTA Vice Cityn Tommy Vercetti vetää vähän vertoja :D ), joten odotan itse Rockstarilta todella paljon tähän kakkososallekin.

En ole vielä kovin paljoa kerennyt edes tutustua ennakkomateriaaleihin muuta kuin trailereiden muodossa. Ennakkotilaukseen tämä tullee menemään kuitenkin joka tapauksessa.
 
John Marstonista sen verran että ehkä vähä liian löysä oli noin niiku villin lännen äijjäks, toki se oli niitä hyviksiä niin ei voinut ihan mitä tahansa räkivää ykshampaista äijjää siihen laittaa. Trevor on jo käytetty hahmo, mut ai että ku se sopis ku nyrkki naamaan RDR hahmoksi.
 
Trevor on jo käytetty hahmo, mut ai että ku se sopis ku nyrkki naamaan RDR hahmoksi.

Trevor oli niin yli vedetty hahmo, ettei mitään rajaa. Ihan täyttä huumoria ja satiiria. Sopi muutenkin humoristiseen hahmokaartiin GTA V:ssä, mutta en missään tapauksessa haluaisi vastaavanlaista kaveria päähahmoksi tällaiseen peliin. Huumoria pitää toki olla, mutta Trevorin kohdalla vedettiin kaikki niin yli, että se meni toisella läpipeluulla jo osittain huonon huumorin ja vitsin puolelle.

John Marstonista tykkäsin paljonkin. Oli sellainen samaistuttava ja pidettävä hahmo. Tähän toivottavasti tulee Johnin tapainen, mutta hieman ärhäkkäämpi päähahmo, kun käsitysten mukaan on tarkoitus, että nyt on kyseessä vähän "rajumpi" ja "pahiksempi" idea. Joku täysin yli vedetty hahmo tyyliin Trevor voi kyllä sopia vastapainoksi joksikin sivuhahmoksi tai useita tehtäviä antavaksi tapaukseksi, mutta ei missään tapauksessa päähahmoksi.
 
No ehkä mun maku on sitten rajoittunut... Kun mun mielenkiinto kohdistuu neljään pelisarjaan. Ne on lyhyesti kerrattu. AC,FC,GTA ja RDR.

Avoimen pelimaailman pelit on oikeastaan ainoat mitkä kiinnostaa.

Mutta itse aiheeseen.. Trevor tyyppinen hahmo olisi kyllä mahtava. Hänessä on tyyliä :)

Toivottavasti lokakuu on sitten se viimeinen ja varsinainen ilmestymiskuukausi.
 
RDR2 sisältää Battle Royale pelimuodon, jos huhuihin uskominen.

Red Dead Redemption 2 leak reveals Battle Royale, first-person and much more:

"According to the notes, Red Dead Redemption 2’s online component will feature ‘Battle Royale’, ‘Revive and Survive’ and ‘Money Grab’ modes. It remains unknown whether Battle Royale will operate in a similar fashion to PlayerUnknown’s Battlegrounds or Fortnite, but we wouldn’t be surprised if Rockstar hopes to capitalise on the popularity of those two titles. Revive and Survive pits two teams against each other as they try and stay alive. You’ll have a limited amount of time to revive your teammates before they are eliminated. Finally, Money Grab features two teams fighting to procure bags of money in a central location. You’re expected to collect and return them to your base as quickly as possible."
 
Battle Royale sopisi tähän arvatenkin erinomaisesti. Jahti oli päällä jo edellisessä osassa ja hauskaa oli.

 
Viimeksi muokattu:
Eiksne kaiken maailman battlerojalit ja pupgit ja fortnitet ja dayziit ja h1z1, escape from tarkovit ym jne oo vähä jo nähty ja väsynyt juttu? Tarviiko niitä änkee jokaiseen peliin väkisin, vähänki jos jotain open world tapaista ei tarkoita että se sopis siihen. Division survival yritti sentää jotain uutta ja siihenki olisi niin helppoa semmonen änkee, tekijät vaa sanoo että kaikki tuntuu tekevän battle rojaleita eikä ne siihen trendiin lähe.
 
Viimeksi muokattu:
Tarviiko niitä änkee jokaiseen peliin väkisin, vähänki jos jotain open world tapaista ei tarkoita että se sopis siihen.
Viime sukupolven aikana osa ajatteli tähän tapaan, kun studiot ylipäätään lisäsivat nettimatsit perinteisiin yksinpeleihin. Joissain tapauksissa moninpeli oli päälleliimattu (Bioshock 2, Tomb Raider), mutta tietyissä peleissä tämä oli onnistunut lisä (GTA4, UC2). Sama varmasti nähdään Battle Royalen suhteen. Jos R* on oikeasti kehittämässä Battle Royalea RDR2:een, niin uskon tämän olevan laadukas tekele.
 
Jaa niin ne meinaa tähänkin laittaa multiplayerin...No mikseivät tietysti laittaisi, kun GTA V:ssäkin oli ja on vastaava ja sama studio tekijänä.

Se on sitten tietysti ihan toinen juttu, paljonko se jaksaa kiinnostaa. Ainakin itse tulen keskittymään puhtaasti yksinpelin sisältöön, kunnes se on sivutehtävineen läpi ja jos pelin kokoluokka on samaa GTA V:n kanssa, niin siihen tulee se 60+ tuntia menemään. Voipi olla, ettei sen jälkeen se "aivoton haahuilu" samalla kartalla enää niin jaksa kiinnostaa, että saattaa tuo moninpeli jäädä unholaan. Joku 10-15 tuntia taisin aikanaan GTA V:n moninpeliä jaksaa pelata ja sekin oli sitten siinä.
 
Viime sukupolven aikana osa ajatteli tähän tapaan, kun studiot ylipäätään lisäsivat nettimatsit perinteisiin yksinpeleihin. Joissain tapauksissa moninpeli oli päälleliimattu (Bioshock 2, Tomb Raider), mutta tietyissä peleissä tämä oli onnistunut lisä (GTA4, UC2). Sama varmasti nähdään Battle Royalen suhteen. Jos R* on oikeasti kehittämässä Battle Royalea RDR2:een, niin uskon tämän olevan laadukas tekele.

Eli ymmärsinkö mä sun tekstin niin, että ennen pelaajat valittivat että pitääkö olla joka yksinpelissä päälleliimattu multiplayer. Niin tulevaisuudes valitetaan kun kaikissa peleissä tulee olemaan päälleliimattu battleroyjale?

En tiie, ehkä tämä on vasta alkua ja battlerojalistaki voi kehittyä vielä jotain. Mutta tällähetkellä mitä näitä battlerojali kopioita on striimi pullollaa, ovat toistensa kopioita eri teemoilla. Joten sen takia kun joku tekijä ilmoittaa että tämmönen on tulossa peliin, tulee väkisin olo että hohhoi taas sitä mennään.
 
Jaa niin ne meinaa tähänkin laittaa multiplayerin...No mikseivät tietysti laittaisi, kun GTA V:ssäkin oli ja on vastaava ja sama studio tekijänä.

Se on sitten tietysti ihan toinen juttu, paljonko se jaksaa kiinnostaa. Ainakin itse tulen keskittymään puhtaasti yksinpelin sisältöön, kunnes se on sivutehtävineen läpi ja jos pelin kokoluokka on samaa GTA V:n kanssa, niin siihen tulee se 60+ tuntia menemään. Voipi olla, ettei sen jälkeen se "aivoton haahuilu" samalla kartalla enää niin jaksa kiinnostaa, että saattaa tuo moninpeli jäädä unholaan. Joku 10-15 tuntia taisin aikanaan GTA V:n moninpeliä jaksaa pelata ja sekin oli sitten siinä.

Olihan ekassa RDRssä jo multiplayer.
 
Eli ymmärsinkö mä sun tekstin niin, että ennen pelaajat valittivat että pitääkö olla joka yksinpelissä päälleliimattu multiplayer. Niin tulevaisuudes valitetaan kun kaikissa peleissä tulee olemaan päälleliimattu battleroyjale?
Tätä tarkoitin.

En tiie, ehkä tämä on vasta alkua ja battlerojalistaki voi kehittyä vielä jotain. Mutta tällähetkellä mitä näitä battlerojali kopioita on striimi pullollaa, ovat toistensa kopioita eri teemoilla. Joten sen takia kun joku tekijä ilmoittaa että tämmönen on tulossa peliin, tulee väkisin olo että hohhoi taas sitä mennään.
Olen ainoastaan katsonut neljän eri Battle Royale pelin streameja, jotka ovat PUBG, Fortnite, Stand Out ja Project Darwin. Edellämainitut neljä peliä tuovat oman lisänsä BR -pelimuotoon ja nämä eroavat toisistaan muutoinkin kuin pelkän teeman kautta. Tosin se on sanottava, että meikäläiselle riittäisi ns. perinteinen (=PUBG'ish) Battle Royale villin lännen teemalla. Jos tämä on riittävän hyvin toteutettu heti RDR2:n julkaisussa, niin tämä sinetöisi ostopäätöksen.
 
Tätä tarkoitin.

Olen ainoastaan katsonut neljän eri Battle Royale pelin streameja, jotka ovat PUBG, Fortnite, Stand Out ja Project Darwin. Edellämainitut neljä peliä tuovat oman lisänsä BR -pelimuotoon ja nämä eroavat toisistaan muutoinkin kuin pelkän teeman kautta. Tosin se on sanottava, että meikäläiselle riittäisi ns. perinteinen (=PUBG'ish) Battle Royale villin lännen teemalla. Jos tämä on riittävän hyvin toteutettu heti RDR2:n julkaisussa, niin tämä sinetöisi ostopäätöksen.

No pelkästään battleroyale villis lännes on jo sinänsä uutta, tämähän on tietenki vaan huhu että tuleeko koko hommaa peliin. Division survivalista tykkäsin sen takia kun se yritti olla erilainen, harmi vaan että koko pelimuoto on lähes kuollut, johtuen varmaa osittain siitä että on maksullinen lisäosa. Villin lännen battlerojali voisi olla myös virkistävää vaihtelua, ite kyllä odotan tätä peliä lähinnä yksinpelin takia, toki jos moninpeli on hyvä niin se on vaan plussaa.
 
No pelkästään battleroyale villis lännes on jo sinänsä uutta, tämähän on tietenki vaan huhu että tuleeko koko hommaa peliin. Division survivalista tykkäsin sen takia kun se yritti olla erilainen, harmi vaan että koko pelimuoto on lähes kuollut, johtuen varmaa osittain siitä että on maksullinen lisäosa. Villin lännen battlerojali voisi olla myös virkistävää vaihtelua, ite kyllä odotan tätä peliä lähinnä yksinpelin takia, toki jos moninpeli on hyvä niin se on vaan plussaa.
Itse toivoin jo GTA 5:lle jotain yksinpeli DLC:ä, mutta haaveeksi jäi. En usko, että RDR2:n moninpeliäkään tulee pelattua, vaikka peli muuten tuleekin hankittua hyvin varmasti julkaisussa.
 
Huomenna tulee uusi traileri.

https://socialclub.rockstargames.co...2-Official-Trailer-3-Coming-Wednesday-May-2nd

Veikkaan että nähdää taas joku 1m.29sec pätkä ja koko maailma sekoo. Ymmärrän et rockstarilla on se oma tyyli, aluksi se olikin ehkä hienoa, nykyään ehkä lähinnä vituttaa ku ei anneta mitään gameplaytä tai muuta vasta sitten tyylii kun julkasuun on enää pari kuukautta.

Edit: Siinä se nyt sit on, hevosia on. Hieman maisemia, jopa wanha/nuori john marston vilahtaa sekunnin tai pari. Ilmeisesti gtaasta otettuja heisteja tullaa näkemään wuillin lännen tyyliin. Not enough gameplay, ihan jees aurinko, myös peltoja ja ohan siinä junaki hei! Jatketaan odottelua, mahdollisesti jopa julkaisupäivän siirtoa kenties.

Rockstar tapa pihtailla ehkä alkaa ottaa päähän, mut se on heidän tapa luoda hypeä. Kun taas monet näyttää ja lupa suuria lopputuloksena ehkä pettymys. Tämmöstä.

 
Viimeksi muokattu:
Jaa vasta Lokakuun loppupuolella, tulee tämä peli. Edellistä RDR:ää on hehkutettu sen verran paljon, että pitäähän tämä ostaa, ja ennen tätä vois pelata sen ekan osan läpi, voisiko joku täältä foorumilta lainata sitä mulle. :D
 
Katsoin trailerin 4 kertaa putkeen, niin upeaa jälkeä Rockstar tehnyt. Paljon herää kysymyksiä ja vanhoja tuttuja hahmoja vilahtelee trailerilla. Ei ole enää edes puolta vuotta odotusta :(
 
Ylös Bottom