Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 - Hype ja muu pelin julkaisua edeltävä vouhotus

Juu vaan miksi tuo lisäohjejuttu ei pidä paikkaansa? :)

En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta tuosta uutisesta:

"Earlier this week, we reported that NPCs in Red Dead Redemption 2 will offer players additional directions if the mini-map is turned off. While incredibly cool on paper, it seems like this won’t be specifically the case."

Mutta pianhan se päästään itse testaamaan. :)
 
Tää on tavallaan haikeeta kun tätä peliä on nyt odotettu jo pari vuotta ja nyt se sitten ilmestyy. Mietin että mitä sitten seuraavaksi odottaisi. Kyllähän sieltä pelejä tulee jatkossakin eri julkaisijoilta mutta nää Rockstarin pelit on omaa luokkaansa. Ei muut pelit tälläistä hypeä saa mulla aikaan. Seuraava on sitten aikanaan GTA 6. Toivottavasti mä en itse pilaa pelikokemusta kiirehtimällä :D. Jos nyt aluksi vaan pyörisi ympäri villiä länttä
 
Paljon olen peliä odottanut jo useamman vuoden ja välillä on mukavasti karannut hype käsistä, kun olisi vaan toivonut jo päästä pelaamaan peliä.

Tämä viimeinen viikko oikeastaan heti launch-trailerin jälkeen mennyt oikein leppoisasti ja kerrankin on löytynyt malttia. Ja ajatukset on pyörinyt muualla sekä jättänyt nyt lukematta kaikki artikkelit (aika paljon niitä on julkaistu vielä ihan julkaisuviikolla).

Huomenna pitää varmaan vielä skipata Red Dead O'Clockin tuomio pelistä, koska siellä on höpötämässä kaksi sellaista kaveria, jotka varmasti saisivat taas nostettua oman hypeni kuuhun asti vain vuorokausi ennen julkaisua. Ei tässä enää sellaista tarvita (vaikka hypestä tykkäänkin), peliä vaan pyörimään sitten perjantaina ja sitä ennen touhuaa muuta.
 
Nyt menikin sitten digitaalinen versio lataukseen, koska paikallinen kivijalkaliike ilmoitti etteivät saa kaikkia tilattuja pelejä perjantaille. Julkaisija vähentänyt julkaisumääriä ja siirtänyt toimituspäiviä maailmanlaajuisesti.
Ehkä hätäilin, mutta onpahan peli varmasti huomenna pelattavissa
 
Kaverille oli jo posti eilen tuonut ultimate editionin..Kauppaa en viitsi sanoa, ettei saa sanktioita..Eli tänäänkin voi jotkut onnelliset saada oman kappaleensa jo..
 
Kaverille oli jo posti eilen tuonut ultimate editionin..Kauppaa en viitsi sanoa, ettei saa sanktioita..Eli tänäänkin voi jotkut onnelliset saada oman kappaleensa jo..

Ai vitsi muistan mitkä fiilikset oli kun sain aikanaan Bloodbornen kaks päivää ennen julkkaria :D olin vielä kaiken lisäks tilannut myös jonkun leffan lapsille ja odotin sen tulevat tietysti ensin. En uskonut silmiäni kun avasin paketin :D

Muutaman tunnin päästä alkaa tuleen arvosteluita!
 
Reilu 12h enään :cool: Niistä 10 menee töissä joten ei tarvitse paljon odotella, alkaa jo jännittää pikkuhiljaa. :eek:
 
Aamulla töihin ajellessa oli ilmestynyt mainoksia bussipysäkkeihin. Koskahan olisin viimeksi nähnyt peliä mainostettavan niissä.

Itse en vielä tiedä haenko peliä huomenna jostain. Ei vaan ole iskenyt minkäänlaista hypeä tätä kohtaan. Ehkä se vaatii sen ensipuraisun, että kokee jonkun ahaa elämyksen.
 
Aamulla töihin ajellessa oli ilmestynyt mainoksia bussipysäkkeihin. Koskahan olisin viimeksi nähnyt peliä mainostettavan niissä.

Itse en vielä tiedä haenko peliä huomenna jostain. Ei vaan ole iskenyt minkäänlaista hypeä tätä kohtaan. Ehkä se vaatii sen ensipuraisun, että kokee jonkun ahaa elämyksen.
Itse näin jo tiistai aamuna näitä mainoksia bussipysäkeillä kun kouluun menin.
 
Aamulla töihin ajellessa oli ilmestynyt mainoksia bussipysäkkeihin. Koskahan olisin viimeksi nähnyt peliä mainostettavan niissä.

Itse en vielä tiedä haenko peliä huomenna jostain. Ei vaan ole iskenyt minkäänlaista hypeä tätä kohtaan. Ehkä se vaatii sen ensipuraisun, että kokee jonkun ahaa elämyksen.


Super Mario Odysseyta näkyi bussipysäkeillä viimeksi.
Mutta ennen sitä ei minkäänlaista muistikuvaa.
Storesta ennakkotilattuna, tosin pelaamaan ei viitsi puolenyön aikaan vaan vasta töiden jälkeen. Vuosikausiin ei ole mitään peliä odottanut kuin tätä.
 
Laitas sit Omppu tosta heti kun olet katsonut (ja kuunnellut) niin lyhyt tiivistys. Ei ole aikaa&ääniä käytettävissä.
En voi ku en halua nähdä pelistä mitään. Sen verran pikakelauksilla, että x:llä suht lukittu 30fps, välivideoissa sekin tiputtaa 20fps pahimmillaan.
Pro vetää 25-30 välillä.
 
IGNin videoarvostelu katsottuna ja täysin odotetusti arvosana 10. Luin myös Digital Foundryn jutun, Xbox One X vie joka osa-alueella. Peli näyttää paremmalta ja pyörii smoothimmin sillä kuin millään muulla konsolilla.

Nyt sitten vain odottamaan keskiyötä.
 
ResetEran käyttäjä laati yhteenvedon Digital Foundryn analyysista.

* XBX runs in native 4K
* PS4 Pro 1920 x 2160
* XBX best performance with a few drops in towns
* PS4 Pro next best thing with solid framerate in wilderness but again dropping some frames in towns.
* PS4/XB One have better overall performance than RDR1 had in 360/ps3 hardware. There are drops even to the low-mid 20s at some points though.
* Visual parity in terms of rendering for all versions. (same assets/foliage etc)
* PS4 1080p
* XB One 864p
* No evidence of dynamic resolution in any of the versions tested.
* DF consider the game a stunning achievement regardless and believe the XBX X version is the best and by a considerable margin.
 
Ylös Bottom