Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 - Hype ja muu pelin julkaisua edeltävä vouhotus

Vastaus: Red Dead Redemption 2 [Syksy 2017]

Laitetaan nyt suoraan tännekin kuvat. Konsolijulkaisu siis 2018, PC-julkaisu sitten joskus myöhemmin kun Rockstar viitsii vaivautua...

6YVCRbh.jpg

hywzzdQ.jpg

ayqbSBC.jpg

gAPwVgr.jpg

sB3xf3y.jpg

lDQA6Sl.jpg
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2 [Syksy 2017]

Onhan tuo nyt niin hävyttömän kaunis et ihan sama vaikka myöhästyy, hiomalla se timantti saadaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2 [Syksy 2017]

Onhan tuo nyt niin hävyttömän kaunis et ihan sama vaikka myöhästyy, hiomalla se timantti saadaan.

Kannattaa kyllä hioa kunnolla loppuun mitä sitten julkaista 100gb edestä korjauspäivityksiä vuoden loppuun mennessä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2 [Syksy 2017]

Laitetaan nyt suoraan tännekin kuvat. Konsolijulkaisu siis 2018, PC-julkaisu sitten joskus myöhemmin kun Rockstar viitsii vaivautua...

6YVCRbh.jpg

hywzzdQ.jpg

ayqbSBC.jpg

gAPwVgr.jpg

sB3xf3y.jpg

lDQA6Sl.jpg

Ensimmäistä red dead redemptionia rockstar ei koskaa viitsinyt vaivautua tekemään PC:lle, en sit tiedä mitä tämän kohdalla tulee käymään mutta mitää turhia odotuksia ei kannata herättää.
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2 [Syksy 2017]

[/SPOILER]

Ensimmäistä red dead redemptionia rockstar ei koskaa viitsinyt vaivautua tekemään PC:lle, en sit tiedä mitä tämän kohdalla tulee käymään mutta mitää turhia odotuksia ei kannata herättää.

Niinhän se oli, mutta nyt toiveet ovat vähän korkeammalla GTAV:n hyvän PC-version myötä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2 [Syksy 2017]

Mielummin ottaisin ilmoituksen ekan osan remasteroinnista konsoleille ja PClle.
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2 [Syksy 2017]

Mä olen ahne ja haluan molemmat yllämainitut. Itse odotan todella paljon tätä peliä. Onneks sieltä on tulossa pari muuta peliä jotka auttaa odotuksessa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2 [Syksy 2017]

Ensimmäinen RDR on lonkalta heitettynä kaikkien aikojen top5 peleissä itsellä, joten odotukset ovat korkealla. Toki myös hieman epäilyttää voiko tämä päästä samalle tasolle, mutta Rockstar tekee jatko-osiensa kanssa poikkeuksetta hyvää työtä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption 2

Näyttäähän tuo nyt todella hyvältä. Ykkönen on yksi kaikkien aikojen peleistä ja kevääseen nyt ei kovin pitkä aika ole. Eli kyllä itse ainakin innostuin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2

Äänimaailma tulee taas olemaan jotain aivan jumalallista pelimaailmassa seikkaillessa. Sen Rockstart tekee paremmin kuin 99% muista pelistudioista.
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2

No en mä kyllä mitään kikseja tosta parin minuutin pikku esittelystä saanut, rockstar twitterissä tyypit pyörtyy ja saa orgasmeja. Peli julkaistaan joskus 100 vuoden päästä niin en itekään jaksanut nyt alkaa riemusta hyppimään, onhan sinne kevääseen nyt kuitenkin vuosi ja olen melko varma että se vielä siirtyy syksyyn 2018.

Sekä 100% fakta on se, että tätä peliä ei pelata enää 4 vuoden päästä julkasusta niiku gtaata nykyään. Vaikka kuinka hieno se villi länsi on, sitä on vaan mahdotonta laajentaa niin monipuolisesti, ellei ne sit tee jotain panssarihevosia ja lentäviä hävittäjälehmiä sinne, siinä kyllä villilänsi tulee kärsimään pahasti immersiosta.

Mutta, yksinpeli varmaan hyvä ja onlinessa sitä mitä sielä nyt hetken jaksaa häröillä.

Rockstarin tapa pysyä hiljaa ja piilossa myös tavallaan ärsyttää, että annetaan pelistä muutama kuva ja pari traileria.
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2

Hienolta näyttää, mutta olisi kiva jossain vaiheessa nähdä ihan sitä pelikuvaakin.
Varmasti niitä pelejä jotka lähtevät julkkarissa hankintaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2

Itselle kyllä traileri maistui! Julkaisu voi valitettavasti aina siirtyä, mutta eihän nyt ensi kevääseen ole pitkä aika! Jo se nyt on aikakin saada uusi mahtipontinen ja megalomaaninen RockStarin peli, kun edellisestä tuli juuri kuluneeksi 4 vuotta(GTA V alkuperäinen julkaisu syyskuussa 2013).

Vertailu pelihahmojen kesken RDR 2 ja GTA V on mielestäni aika epäreilua tässä vaiheessa, kun suuri osa on pelannut GTA V:n läpi useampaan kertaan ja RDR 2:sta olemme nähneet trailerin tai pari. Vaatii parikymmentä tuntia peliaikaa vähintään RDR 2:n kanssa, ennen kuin mitään oikeaa vertailua voidaan tehdä.

Kuten Omppu yllä jo sanoikin, niin itse kyllä hypetyin jälleen. RDR oli aikanaan todella huippupeli liki uniikin aikakautensa kanssa yhdistettynä RockStarin aina laadukkaaseen open world-tyyliin sisältöineen ja peli-idoineen. Kunhan RDR 2 tarjoaa "samaa" kauniimmin, isommin ja enemmän kera laadukkaan tarinan ja "samaistuttavan" päähahmon, niin GOTY 2018 on jo selvillä. Ehkäpä julkaisukin ajoittuu ihan maaliskuun alun tienoille, niin mikäpä olisikaan parempi syntymäpäivälahja.
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2

Ans kattoo nyt. Päähahmo vaikutti jotenkin tympeältä, mutta tiedä sitten. Pelikuvatraileria tuskin edes tulee. Onkohan Rokkistara edes pukannut sellaisia ennen julkaisuja.
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2

Kiiltokuvapoika laitettu päärooliin. Muutkaan hahmot eivät vakuuttaneet tällä näytöllä. Tulee ikävä GTA V:n kolmikkoa.

Samat fiilikset. Tällaiseen peliin pitäisi saada räkäisempi kusipää pääosaan. Nyt tuo tyyppi jäi jotenkin etäiseksi komistukseksi jykevine leukoineen. Myöskään äänitalentti ei jotenkin sopinut hahmon pärstään.

No, mutta ei pidä lytätä vielä. Rockstarin onnistumisprosentti on kuitenkin aika komia.
 
Ylös Bottom