Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]


aika selkee on ero valitettavasti boxin hyväksi, ja sanokaa mitä sanotte, niin kyl se tykin kanssa pelatessa alkaa erottumaan noi erot...

en sano et pleikan versio ois ruma, tai et se lopulta vaikuttais mihinkään, ärsyyntyminen kohdistuu vain r:n suuntaan pleikan sorsimisen vuoksi
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Onko joku jo LE:n saaneista löytänyt tuon soundtrackin jostain? Laitoin sen koodin ja sain muut lisätauhkat mutta soundtrackia ei löydy mistään..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Oiskohan tätä tänään vaikka Gamestopissa, jos kävisi katsomassa? Eilen kävin Cittarit, Anttilat, Gigantit ja Prisman katsomassa, mutta pelin PS3 versiota ei ollut missään.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Minulle tuli tänään soitto gamestopista, että ennakkovaraamani peli olisi nyt noudettavissa. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Itse tilasin Kyseisen pelin gamestopista Rovaniemeltä ja ei ole soittoa kuulunut. Toivottavasti saavat tänään edes pienen erän...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Oiskohan tätä tänään vaikka Gamestopissa, jos kävisi katsomassa? Eilen kävin Cittarit, Anttilat, Gigantit ja Prisman katsomassa, mutta pelin PS3 versiota ei ollut missään.

Juuri tulin Sellon GS:stä ja sinne oli tullut tänään joku erikoiserä ja heillä oli 1 kappale LE-painoksia myynnissä. Arvata saattaa, että minä nappasin tämän viimeisen :) Kummallisesti LE maksoi saman verran, kuin normaali versio.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Itse tilasin Kyseisen pelin gamestopista Rovaniemeltä ja ei ole soittoa kuulunut.

Mulle soittivat jo keskiviikkona että perjantaina voit hakea pelin. Milloin sitten varasit sen? Ite varasin reilu pari viikkoa sitten.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Menen tänään kysymyään Gamestopista peliä, en kuitenkaan ole varma saakohan peliä, jos sitä ei ole ennakkovarattu. Ajattelin kuitenkin viedä pari peliä sinne, jos vaikka peliä olisi siellä ja saisin hieman alennusta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Onko havaintoja Oulun tilanteesta? Tekisi mieli päästä sunnuntai pelailemaan :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

itekki voisin turun seudulta jostain hakea vaikka 70e hintaan LE version, mut turhaa se taitaa olla ni ootellaa nyt verkkiksen toimituksia :( kyl syö miestä ku ainut vapaa viikonloppu ties kuin pitkään aikaan, ja arkisin on noin 2h aikaa olla kotona ennen nukkumaanmenoa ja lapsen kanssaki tars olla
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Hämeenlinnan Gigantti saa tiistaina oman eränsä, joten sillon viimeistään kannattaa suunnistaa paikalliseen Giganttiin, kerta hintaakin on vain 49.99€.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Jumbossa kävin tänään, eikä missään ollut ps3 versiota. Onko nyt tosiaan niin, että pääkaupunkiseudulla ei ole enää missään ps3 versiota. Jokaisessa prismassa tai pelikaupassa en ala käymään, koska siinä tuhlaa vain aikaa. Jos joku on tänää saanut sitä EI viimistä kappalatta niin kertokaa ihmeessä mistä niitä vielä saisi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Hämeenlinnan Gigantti saa tiistaina oman eränsä, joten sillon viimeistään kannattaa suunnistaa paikalliseen Giganttiin, kerta hintaakin on vain 49.99€.

Jos on Gigantteihin uskomista :rolleyes: Mutta jos tuleem on astetta huonompi homma mulle.. Keskiviikkona Mikkeliin ( = Giganttiin), ja ei sitä enää sillon oo..

Mukavalta näyttää toi karhunmetsästys :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Kuopion gigantista sanottiin tänään, että perjantaiksi tai seuraavan viikon alkupuolelle ois mahkut.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

itekki voisin turun seudulta jostain hakea vaikka 70e hintaan LE version, mut turhaa se taitaa olla ni ootellaa nyt verkkiksen toimituksia :(

Oletkos käynyt jo Game Paradisessa, sinne ainakin saapui perjantaina 10 kpl:n erä :)
 
Oletkos käynyt jo Game Paradisessa, sinne ainakin saapui perjantaina 10 kpl:n erä :)

No niin just, niin peräkylän pulju ku kerran pääsee ja ikinä siel oo mitään muuta tarjolla ku töykeää palvelua niin toki siel ois sit ollu :( myöhästä se enää on, päiväl oisin keskustassa pyörinyt. Kyl se tänää tarttis saada tai sit tulee postissa ku tulee
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Kysymys pelin jo omistaville kaksintaisteluista:

Miten pystyy ampumaan vain kerran/pari duelissa? Pari kertaa on täytynyt yrittää vain haavoittaa kaveria, mutta Marston ei ammu ennenkuin olen laittanut kaikki kuusi tähtäintä kohteeseen R2:lla. Nyt on käytössä vain kaksi vaihtoehtoa, kuolla itse tai ampua vihu täyteen reikiä.

Ohjeita kaivataan ja saa vääntää rautalangasta.
 
Ylös Bottom