Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Enforcer

New Member
Alusta:
PS3, Xbox 360
Pelityyppi:
Toiminta
Kehittäjä:
Rockstar San Diego
Julkaisija:
Rockstar Games
Julkaisupäivä:
21 toukokuu 2010

Trailerit:
Red Dead Redemption Video Game, Debut Trailer HD | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
Red Dead Redemption Video Game, Gameplay Series: Introduction HD | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
KonsoliFIN - Media - Red Dead Redemption Gameplay Clip 1 (Multi)
KonsoliFIN - Media - Red Dead Redemption (X360 PS3)
Red Dead Redemption Life in the West Trailer
Ennakot:
Red Dead Redemption -ensikosketus - Rockstar palaa villiin länteen – eDome – Plaza
Red Dead Redemption - Gamereactor Suomi
Red Dead Redemption -ennakko - Jutut

Kuvaus: Edomesta otettu pätkä.
Red Dead Redemptionia voi turvallisin mielin kuvailla kuin villiin länteen sijoitetuksi Grand Theft Autoksi. Peli on luotu samalla avoimen maailman ja omapäisen toikkaroinnin idealla kuin gangsteriserkkunsa, mutta meininki on huomattavasti pölyisempää ja hepoisampaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Itsellä nousi peliä kohtaan odotukset kerta laakista tappiin kun katoin eilen muutaman trailerin. Näyttää ja vaikuttaa kyllä todella hyvältä eikä noi ennakotkaan ainakaan huonoja ole.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Täälläkin odotetaan peliä suurella mielenkiinnolla. Villiinlänteen sijoittuva gta kuulostaa kyllä todella lupaavalta. Kaikki pelistä kiinnostuneet lukaiskaa edomen ennakko sillä omat odotukseni pelin suhteen nousi kyllä kertaheitolla. Vähän vaan mietityttää se että pelin tekee Rockstar San Diego. Ei sillä etteikö kyseiset herrat osaisi mutta aika kokematon taitaa olla pelirintamalla? Minua paremmin tietävät valaiskoon.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Rockstar San Diego eli entinen Angel Studios tunnetaan varmaan parhaiten Midnight Club -sarjastaan.

Aivan. Kiitos tästä. Huomasinpa tuota sivua tutkiessani että ovathan he tehneet red dead revolverin että eiköhän sieltä ainakin länkkäri osaamista löydy.

Mitä nyt olen lukenut niin pelimaailma tulee ainakin olemaan valtavan kokoinen ja täynnä sivutehtäviä. Että pelattavaa varmasti riittää jos on vähääkään kiinnostunut muusta kuin päätehtävien tekemisestä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Mitä nyt olen lukenut niin pelimaailma tulee ainakin olemaan valtavan kokoinen ja täynnä sivutehtäviä. Että pelattavaa varmasti riittää jos on vähääkään kiinnostunut muusta kuin päätehtävien tekemisestä.

Erittäin tärkeää. Näitä "lännenleffa"-pelejä on nähty jo jonkun verran, mutta olisi mukavaa päästä sellaiseen "lännenkirjaan" mukaan. Olisi kiva saada pelata peliä jossa itse voisi luoda sen lännenmaailman ja kokemuksen, eikä se olisi ennalta jo valmiiksi täysin kirjoitettu.

Toivotaan että tosiaan siis tekemistä riittää ja itse voi valita vähän polkuaan miten maailman kohtaa. Trailerit ja asiat mitä lukenut lupaavat hyvää. Samoin se, että pelille annettu selkeästi aikaa, eikä väkisin tuutata ulos(sen verran kauan tainnut olla perusrunko jo kasassa ja vasta kevään loppupuolella tulee ulos).

Peli onkin tällä hetkellä 2010 odotuslistani selkeä numero kaksi, heti vahvasti ME2:n jälkeen.

Terveisin, nimimerkki huuliharppukostaja....
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Toivotaan että tosiaan siis tekemistä riittää ja itse voi valita vähän polkuaan miten maailman kohtaa.

Ilmeisesti nyt ainakin sen verran että oletko hyvä vai paha. Autatko laittamaan rosmot telkien taakse vai liitytkö heihin jne..

Peliin on myös tulossa jonkin sortin aktiviteettejä mm. aarteenmetsästystä, metsästystä ja lassolla leikkimistä mikä omaan silmääni näytti erityisen hauskalta.

Rockstarin mukaan peliä ei olisi lainkaan skriptattu eli asioita varmasti sattuu ja tapahtuu myös pelin arpomana. Tietenkin omien valintojen luulisi myös vaikuttavan tähän.
Mikä kuulostaa todella hienolta on vaihtuvat vuodenajat. Muistelisin joskus lukeneeni jotain tällaista mutta ihan täysin varma en ole.

Aivan uskomattoman kuuloinen peli ja kaiken oliskin kruunannut Clint Eastwood päähahmon äänenä :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Pitkään olen odotellu kyseistä peliä. :)
Olen kova länkkäri fani vielä kaupanpäälle, joten ostamisessa ei pitäisi olla ongelmia. :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Tahtooooo. Oikeastaan ainut peli mitä täällä odotetaan kuin kuuta nousevaa. Toivottavasti ovat saaneet pelattavuutta, etenkin ammuskelun osalta viilattua sitten GTA:n.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Uijui miltä näyttää! Olen odottanut tätä siitä saakka kun ensi kerran julkistettiin, nyt on enää kolme (joskin käsittämättömän piinaavaa) kuukautta jäljellä tuskaisaa odotusta. Grafiikat ja gameplay näyttää aivan sairaan hienolta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Vaikuttaa kyllä erittäin lupaavalta. Hienoja noi ampumiskikkailut ja kuolemat tyylikkäästi ylilyöviä. Hankintalistallahan tämä on ja pysyy..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Näyttä kyllä hienolta. Voisi tämän varmaankin hakkia kun on länsi muutenkin niin lähellä sydäntä.:cool:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Olipas komea traileri.

Mikä ainakin minussa päräytti heti kellot soimaan korvia rikkovalla desibelilukemalla, on pelin uskomaton eläväisyys. Tämä johtui myös valaistuksesta ja graafisesta toteutuksesta, mutta ennen kaikkea aivan käsittämättömän korkealla tasolla olevasta animoinnista. Jos katselette vaikkapa tuolla hevosella käyntiä, kävelyä kaupungissa, ampumista tai ihan niinkin pientä yksityiskohtaa kuin kiikarien ottoa taskusta. Mahtavaa!

Trailerin tunnelma oli myöskin priimaa, ja gameplay-elementtien tietynlainen upottaminen esimerkiksi keskusteluihin tai taukopaikalla istumiseen oli erittäin tyylikkäästi rakennettu.

Jaah, taitaapa lähteä tämäkin ostoon. En nyt GOTY-palkintoja vielä menisi lupailemaan, mutta todella korkealaatuiselta jäljeltä näyttäisi. Länkkäripelejä on aina liian vähän ja ne vähätkin ovat vaihtelevan laatuisia, mutta toivottavasti Redemption lunastaa paikkansa ja samalla koko länkkäriviihteen paikan videopeleissä tukevasti.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Sandbox-peleistä kun puhutaan niin on Rockstar, ja sitten on kaikki muut jotka yrittää roikkua mukana. Fantastinen video jälleen kerran. GTA, nyt Red Dead ja LA Noire myös tulossa. Kyllä pelaajia hemmotellaan. Länkkäreistä en niin hirveästi välitä mutta pakkohan tämä on pelata Rstar-fanina.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom