Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Noniin, eipähän tarvitse miettiä kummalle konsolille tämän ottaa kun verkkokaupoilla on toimitusvaikeuksia tuolle PS3:lle (ainakin LE:lle, siis).

Hohhoijjaa... No, saas nähdä tuleeko edes ensi viikolla kun on niin myöhään liikkeellä (ja sikahintaisia kivijalkaliikkeitähän ei sponssata! :D ).
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

No niin nyt on yksi päivä peliä takana, ja voin vain sanoa että peli kyllä lunastaa lupauksensa.

Saanenko kysyä että mistä olet pelin näin aikaisin saanut tai vaikka pistämään jonkun kuvan kehiin? Päivän olet pelaillut mutta ei gamertag ilmoita mitään achievementejä tai edes rekisteröi peliä pelatuksi.

Haiskahtaa vahvasti puujaloilta ja papukajoilta olalla.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Olen ajanut perheeni pihalle ja varannut koko viikonlopun tämän pelaamiseen. Nyt jos verkkokaupan ahvenanmaan osasto ei saa ennakkoon tilattua peliä toimitettua perjantaiksi, niin vedän pullon viskiä ja menen paikalliseen tappelemaan. Eikö nuo pelit pitäisi tänään lähteä jos meinaa ehtiä perjantaiksi :confused:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Toissapäivänä oli eräs eurooppalainen verkkokauppa laittanut mailia että peli olisi lähtenyt matkaan, toivotaan että olisi perillä tänään tai huomenna. Odotukset ovat kyllä järisyttävät, rohkenen epäillä että peli pesee GTA4:sen mennen tullen. Edellinen länkkäripeli mitä tässä on tullut pelattua taitaakin olla PC:n puolelta legendaarinen Redneck Rampage.. :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Ei oo verkkokaupasta tullut vielä mailia, että peli olisi lähetetty... Tänäänhän sen pitäisi lähteä, jos meinaavat, että on perillä perjantaina.

Saapuneita eriä kyllä näyttää olevan tullut kivasti...

Peliä oli tänään jo hyllyssä täälläpäin suomea... Jos ei tänään tule mailia VK:lta niin taidan käydä poistamassa hyllystä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Eilen tuli ainakin cdon.com:sta sähköpostia,että ovat pistäneet pelin postiin ja kyseessä juurikin LE-versio,eli toiveet ovat korkealle,että perjantaina pääsee korkkaamaan! :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Minulle tuli juuri ilmoitus verkkokaupasta että peli on postitettu. Hyvä homma - olin jo köyttä rasvaamassa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Onko kenellekkään tullut vahvistusta VPD:stä, että olisi lähetetty tänään?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Discshopista on pistetty peli tulemaan (Onkos Foemanille?)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Minulle tuli juuri ilmoitus verkkokaupasta että peli on postitettu. Hyvä homma - olin jo köyttä rasvaamassa.

Sama juttu, ja tilaus on ilmeisesti vaihdettu tuohon LE-versioon. :eek:

Hienoa toimintaa maahantuojalta tai Rockstarilta, kuka tämän nyt on junaillutkaan. Ilmeisesti siis ennakkotilaajille on automaattisesti heitetty erikoisversio monesta kaupasta tulemaan?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Jaaha nyt tuli viestiä et verkkiksestä ois limited edition painos lähetetty. No ihan jees voi sitten elvistellä kultasil pyssyil :>
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Tilasin Discshopista mut ei oo mulle tullu vielä ilmotusta, voipi olla että muutaman tunnin sisällä tulee. Nyt kun lomareissukin keskeytyi niin pääsee mukavasti viettämään loppulomaa villin lännen maisemissa :) Toivottavasti..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Eilen tuli jo viestiä VPD:n affenanmaan putiikilta,että peli on postitettu.
Joten varmaan ehtii ainakin perjantaiksi.. :D

Lukenut noita arvosteluja jokusen ja kattonut muutamia videoita.Vaikuttaa melkeenpä liian hyvältä,ollakseen totta.

No perjantaina se selviää. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Tilasin Discshopista mut ei oo mulle tullu vielä ilmotusta

Kirjaudu Discshopin sivuille ja vasemman reunan Minun tilini napista eteenpäin.
Sieltä Tilaus statukseni ja jos tuote löytyy "toimitetut" alta niin peli on matkalla ja huomenna erittäin suurella todennäköisyydellä kourassasi. Omanihan on siis jo matkalla :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Päivitystä Verkkokaupan tilanteeseen:

LE versio on "Myyty loppuun. "

Varastosaldo:
Ahvenanmaan varastossa yli 25 kpl, joista yli 25 kpl tilattu.
Vapaana -2 kpl.

Viimeksi saapuneet erät:
yli 25 kpl, keskiviikko 19.05.2010 11:04
yli 25 kpl, keskiviikko 19.05.2010 11:03
yli 25 kpl, keskiviikko 19.05.2010 11:03
... :D

Aamulla ei vielä ollut noita "eriä" tuolla, eikä mainintaa että tuote olisi loppu. Noh, toivotaan että tuo mattimyöhäinen tilaus jonka itse laitoin sattui osumaan vielä tänään postitettavien joukkoon (oli tilanne sentään muuttunut eilisestä nollasta "varattu 1":n).:cool:


EDIT: Heh, eilen tilattu ja "Tilauksenne on käsitelty ja postitettu"... :D :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Onko kenellekkään tullut vahvistusta VPD:stä, että olisi lähetetty tänään?

Mulle lähti eilen VPD Ahvenanmaalta, mut pikkuveljen Suomesta tilattu ei vielä. Eikös se pe o kuitenki julkasupäivä, notta ehtiihän ne huomennaki.

edit. No nyt lähettivät sitte seki
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

(Onkos Foemanille?)
Kyllä vain. 50/50 mahdollisuus että tulee jo huomiseksi. En hangoittelisi yhtään pienelle varaslähdölle :)

Ettei ihan pelkäksi mehusteluksi mene niin versioiden välillä hyppiöiden kannattaa tsekata nämä kuvat:
Xbox 360-versio:
a0037809_4bf3577e5f1bd.jpg


PS3-versio:
a0037809_4bf35789b545d.jpg
Taas saannut PS3 aikamoisen välikäden hyppysiinsä. Ikävää ettei osa pelinkehittäjistä vieläkään osaa kehittää pelejä plekulle kunnolla...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Ettei ihan pelkäksi mehusteluksi mene niin versioiden välillä hyppiöiden kannattaa tsekata nämä kuvat
Voi elämä!

Mikä "voipaperi"-filtteri tuossa PS3 versiossa oikein on päällä. Jumankekka kun menee toinen konsoli ns. "hukkaan" näitten tumpelofirmojen takia!!
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom