Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Tuolta VPD:n sivuilta voi seurata tuota lähetystä. En kuitenkaan oikein tiedä missä se lähetyskoodi on? Tietääkö joku minkälainen se koodi on? Olen koittanut tuota tilausnumeroa, mutta sillä ei ainakaan mitään löydy, enkä muuta numeroa oo mistään löytänyt edes..

- Ozm4
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Tuolta VPD:n sivuilta voi seurata tuota lähetystä. En kuitenkaan oikein tiedä missä se lähetyskoodi on? Tietääkö joku minkälainen se koodi on? Olen koittanut tuota tilausnumeroa, mutta sillä ei ainakaan mitään löydy, enkä muuta numeroa oo mistään löytänyt edes..

- Ozm4


Voi olla että jos se on lähetetty ensimmäisen luokan kirjeenä siitäei ole lähetyskoodia saatavilla. Näin ainakin oman pelini kohdalla kun lähettivät sen Discshopista. En usko että täksi päiväksi tulee mutta huomenna on sitten käsissä varmasti :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Voi olla että jos se on lähetetty ensimmäisen luokan kirjeenä siitäei ole lähetyskoodia saatavilla. Näin ainakin oman pelini kohdalla kun lähettivät sen Discshopista. En usko että täksi päiväksi tulee mutta huomenna on sitten käsissä varmasti :)

Okei, se voi olla. Kaikissa viesteissä vaan luki, että voit seurata pelin lähetystä lähetyskoodilla, mutta missään ei sitä koodia ollut. Selvisipä tämäkin. Vielä on mahdollisuuksia, sillä kyllähän ykkösluokan kirje tulee päivässä perille :)! Voihan tietenkin olla, että posti saa jakaa ne vasta 21. päivä.

- Ozm4
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Itse sain tässä juuri äsken tuon limited editionin postissa ja jos menisi vähän pelailemaan :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Itse sain tässä juuri äsken tuon limited editionin postissa ja jos menisi vähän pelailemaan :)
Mistä tilasit? Tässä töissä istuessa hieman kuumottaa olisiko oma tullut discshopista:D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

En oikein jaksanut innostua GTAIV:sta, mutta tämä peli jotenkin kiinnostaa. Ehkä se on se villi ja länsi, tai sitten se et protagonistina ei ole mitään itäisen Euroopan kaveria... Pitäiskös tämä(kin) nyt sitten ostaa :p.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Limited Edition saapui juuri postitse tänne töihin (Discshopista tilattu). =) Joutunee poistumaan täältä ajoissa tänään.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Olipa muuten loistava video tuo GiantBombin quick look. Tuo jos mikä vahvistaa sen, että pelin täytyy kolahtaa meikäläiselle ja lujaa.

Itse sain tässä juuri äsken tuon limited editionin postissa ja jos menisi vähän pelailemaan :)
Limited Edition saapui juuri postitse tänne töihin (Discshopista tilattu). =) Joutunee poistumaan täältä ajoissa tänään.

Olen onnellinen puolestanne, mutta samaan aikaan nämä viestit ovat isku vasten kasvoja, koska itse en tietenkään saanut. Pitäisikö muka näytellä yllättynyttä... :( Kaikki ajatukseni keskitin siihen ettei se kuitenkaan tule, mutta kyllä se silti otti aivan älyttömästi päähän. Luovutan, nähdään free roamissa maanantaina jos silloinkaan...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

itse en tietenkään saanut. Pitäisikö muka näytellä yllättynyttä... :(

Mistä tilasit? Gigantistako? :D
Huomennahan se julkkari vasta on, joten ei vielä pidä pettyä ellei tilannut ulkomailta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Luovutan, nähdään free roamissa maanantaina jos silloinkaan...

Miksei huomenna? :)

Omani pääsen vasta huomenna hakemaan Gamestopista, joten vähän käy kateeksi näitä jotka pelin ovat jo tänään saaneet käsiinsä. Toisaalta, en omastani joutunut paljon mitään maksamaan, joten eiköhän tuon päivän vielä kestä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Mistä tilasit? Gigantistako? :D
Huomennahan se julkkari vasta on, joten ei vielä pidä pettyä ellei tilannut ulkomailta.

Haha, en todellakaan tilaisi mitään gigantista ennakkoon :D. En tiedä miksi :rolleyes:.

Niinhän se huomenna on, mutta ennakkotilausten kanssa saatu pettyä noin miljoona kertaa joten heitän pyyhkeen kehään jo tässä vaiheessa. Voihan sitä huomenna iloisesti yllättyä, mutta en aio pidätellä hengitystä. Kerran olen saanut pelin julkaisupäiväksi postista tilatessa..

Niin ja Discshopista tilasin.

Edit: Lukekaa omalla vastuullanne ihmiset jotka ette saaneet peliä. Spoilereista ei ole kyse, mutta kyseinen, jonkun hemmon kirjoittama, tekstin pätkä nostattaa harmistuksen uudelle tasolle.
This game is just so amazing, awesome graphics, beautiful surroundings.

Tumbleweed rolling along, wind blowing sand in the air while your clothes move in the wind, rain pouring down on the countryside causing poodles everywhere. And thunderstorms.. oh my, so awesome!

Wildlife that changes depending on the time of day/night, vultures that sit on the wooden entrance of a ghost town, telling you get out of here or your dead.

Seeing clouds move at night uncovering the moon giving you some more light in the darkness while you are looking for a spot to set up camp, hearing gun shots in the distance and hearing the howling of wolves and coyotes coming closer and closer to you while your horse starts to get nervous, until it starts to move around anxiously and runs off..

Also the town life is so amazingly detailed. Take for example the Saloon at Armadillo. At 6 AM in the morning you will find no one in there, not even a barman or a cleaner. Around noon or so you will start seeing the personal go in the saloon starting to get things ready. Around 4PM people start quitting there job and start getting in to the saloon (still not busy however). People start to drink but are sober. Later in the evening the Saloon starts to get busy, weird folk start to get in and people get drunk (you can hear it in the way they talk and how they move, some can hardly walk). Later at night (2PM or so) people start to leave, after the customers have left. The personal will start cleaning and when finished leave until it's completely empty again.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Postiennakolla discshopista tilattu limited edition saapui tänään. Vielä pitäisi käydä postista hakemassa, mutta illalla sitten. Discshopin sivuiltahan löytyy tuo seurantakoodi jonka avulla voi seurata pelin tuloa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Discshopin sivuiltahan löytyy tuo seurantakoodi jonka avulla voi seurata pelin tuloa.

Mitään sähköpostiakaan ei ole tullut olisiko peli minulle lähetetty. Uutta salasanaakaan eivät mokomat suostu antamaan vaikka kolmisen kertaa jo pyydetty, niin ei pääse seuraamaan yhtään tilauksen tilaa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Mitään sähköpostiakaan ei ole tullut olisiko peli minulle lähetetty.

Itellenikään ei mitään ilmotusta sähköpostiin tullut, mutta koska olin jo maanantaista lähtien käynyt noin tunnin välein katsomassa discshopin sivuilta oliko peli jo lähetetty, niin eipä tuolle postille ollut tarvettakaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Tännekin saapui juuri RDR LE. Eilen Discshopista tilattu joten olipa nopeaa toimintaa.

Ja ei mitään sähköpostivahvistusta tosiaan tullut tännekkään pelin lähetyksestä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Ja ei mitään sähköpostivahvistusta tosiaan tullut tännekkään pelin lähetyksestä.

Ei sieltä tulekaan tai itse en ainakaan ole koskaan saanut.
Näin ainakin silloin jos on rekisteröitynyt asiakas. Ja kuten on tullut monesti sanottua, jos johonkin puljuun voi luottaa toimitusajoissa niin se on Discshop. Sivujen lupaus "Tilaa ennen 15.00 – toimitus seuraavana päivänä!" on pitänyt omalla kohdalla paikkansa aina. Ja ennakkovaraukset tulevat yleensä päivää aiemmin, viimeistään julkkaripäivänä. Gigantilla olisi oppimista ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Peli tuli.

Vois kattoo tos illemmalla jos tulis lehmipaimen rientoihin messiin free roamiin urheiden kfiniläisten kanssa :)

Ulkona on vaan nyt niin hienot ilmat
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Tänään tuli myös tänne Discshopista ja Eastwood -leffa mukana. En kerinnyt vielä Alan Wakea alottamaan. :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Peli tuli myös tänne. VPD:stä tilattu.

- Ozm4
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Pöh, ei oo reilua :D Tilaan aina "väärästä" paikasta.

No jospa se ahvenanmaan verkkokauppa.com:ista tilattu oma versio olis huomenna saapunut kun töistä tulen. Eipä oo tainnut kuin kerran tai kaksi tulla vasta maanantaina kun olen julkaisupäiväksi tilannut tuolta, toivottavasti tää ei oo niitä kertoja kun käy noin :rolleyes:

Muuten pitää marssia läheiseen prismaan ostamaan kiskuri hintaan, ei tätä pysty yli viikonlopun odottamaan :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom