Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Faction ja tähtäys

rotuseal

New Member
Mites Red Factionissa oikein tuo tähtäys hoituu? Tarjoaako peli automaattitähtäyksen, vai pitääkö itse tikulla koittaa sihdata?
 
Sekä että. Mikäli automaattitähtäyksellä vie tähtäimen lähelle jotain vihulaista peli automaattisesti kohdistaa sen viholliseen. Ilman automaattitähtäystä niin ei tietenkään tapahdu.
 
Miten hyvin tähtääminen onnistuu tikun avulla? Onko esim. hidasta kohdistaa, vai onko liian herkkä tai epätarkka?
 
Minusta se onnistuu yllättävän hyvin verrattuna siihen mitä odotin, eli juuri sopivan herkkä. Kontrollit voi sijoitella vapaasti ohjaimeen. Ei se nyt hiirtä ja näppistä voita mutta ihan hyvä kuitenkin.
 
No välillä se tuntuu hitaalta, mutta se on semmonen sopiva. Itsekkin epäröin samaa ennen kuin ostin Red Factionin, mutta hyvin se on toiminut. Aluksi se oli oikeastaan yllätys kun ei odottanut tähtäykseltä mitään.
 
Mä olen pelannut kyseistä peliä kaverin luona. Aluksi ohjaus oli todella hankalaa, eikä meinannut osua mitenkään. Mutta kyllähän se tähtäys hioutuu kohdalleen vähänajan kuluttua. Meillä ei ollut automaatti ohjausta päällä joten niinkuin sanoin niin ei meinannut osua. Jos toinen tulee esim. takaatapäin niin kestää pikkasen aikaa että se jätkä kääntyy ja sitten pitäis viel osua!:cool: Mutta tosi hyvä peli silti. Arvosana 8½
 
Täytynee varmaan pitää roposet likoon tuohon, PC-demo ainakin oli kohtalaisen lupsakkaa pelattavaa.
 
Hyvä tähtäys systeemi siinä on. Ei liian helppo. Eihän se kovin realististakaan ole jos aina osuisi päähän, kuten useissa pc.n "hiiriräiskinnöissä".
 
kyllä se osuminen päähän vaati skilliä niissä pc:n "hiiriräiskinnöissäkin".

ps. eikös se oo realistista kun tiputtaa 500 miestä eikä yksikään panos mee ohi (ainakin iso-arska tekee niin jokaisessa elokuvassaan ;)
 
Oon tottunut tohon Redfactionin tähtäys systeemiin. Elikkä on sillä ihan kiva pelailla, vaikka hiirellä sujuis vähän paremmin, ainakin tarkempaa siis hiirellä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Miten hyvin tähtääminen onnistuu tikun avulla? Onko esim. hidasta kohdistaa, vai onko liian herkkä tai epätarkka?

Sen tatin herkkyytä saa säädettyä mut kyllä se on jo alussa kohdallaan. Alku on vähän hankala mut kyllä siiean tottuu.:rolleyes:
 
Ylös Bottom