Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil

DemonWithin

New Member
Kaukanahan tämä peli vielä on mutta hypetyksenhän voi alottaa millon tahansa. Tää peli on uskomattoman kaunis. Ja mikäli capcom saa ykkösen tunnelman vangittua uudestaan gamecubelle tällaisella sokerikuorrutuksella niin sanonpahan vaan että voi perkele. Tää on mulle yks hyvä syy ostaa gamecube. Pistäkää vaan kaikkea uutta juttua ja linkkejä uusille videoille/kuville.
 
Tässä olisi taas muutama uusi video liittyen tuohon Resident Evilin remeikkiin. Yhessä videossa näytetään myös se, kun porukka saapu ensimmäisen kerran sen kartanon päähalliin. Mun mielest ne sanoo kaikki ihan samata jutut ku siinä antiikkisessa PSone versiossa. Tosin ne on nyt tällä kertaa (ainakin minun mielestä) näytelty hemmetin paljon paremmin.

Resident Evil for Gamecube
 
Katoin videot... täydellistä,TÄYDELLISTÄ!!! POKS ja POKS... sinne menee zombien päät... Pakko saada toi nyt heti:rolleyes:
 
oon nähny kuvii ressan uudest versiosta ja lupaavalta vaikuttaa
 
How did you that?
Tai siis mikä tän foorumin niksi noiden linkkien suhteen nyt olikaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Tai siis mikä tän foorumin niksi noiden linkkien suhteen nyt olikaan?

Klikkaat tota "hoo-tee-tee-pee-nappia" ja siihen laitat ensin tuon kuvauksen ja sitten osotteen... Simple (jos sitä tarkoitit) :) itse laitan yleensä kumpaankin kohtaan tuon varsinaisen osotteen laiskuuttani, mutta joskus laitan jotenkin toisella tavalla... esim. "spoilerikuvissa". Ja noita omia viestejähän voi aina muokata jos väärin meni... :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
How did you that?
Tai siis mikä tän foorumin niksi noiden linkkien suhteen nyt olikaan?

Yritä kikkailla tuon "muokkaa viestiä"-linkin avulla.

Ja linkkejä ennen ja jälkeen ei saa olla välejä tai jotain. :rolleyes:

- Esa
 
http://www.makiil5.pp.fi/uutiset_re2002.htm

--
IGN Cuben uutisen mukaan Capcom ilmoitti hiljattaisessa Las Vegasin lehdistötilaisuudessaan julkaisevansa kaikki viisi Resident Evil-peliä GameCubelle maailmanlaajuisesti vielä tämän vuoden puolella. Kaikki tämä johtaisi Resident Evil 4:n julkaisuun joskus vuonna 2003.

Maaliskuun 22. päivä Japanissa julkaistava originaali Resident Evil aloittaa pelisarjan, jonka jälkeen luvassa on Resident Evil 2 ja Resident Evil: Zero. Resident Evil 3: Nemesis ja Resident Evil: Code Veronica ovat luvassa loppuvuodesta.

Tämä on todella hieno uutinen, jos viisi RE-peliä saadaan myös Eurooppaan tämän vuoden aikana.
--

Kerrassaan erinomaisia uutisia! :D

- Esa
 
"Kaksi viikkoa myöhemmin Eurooppalaiset pelaajat saavat myös nauttia peleistä Super Smash Bros ja Resident Evil .
Onko tällä jutulla mitään perää!?!?!
:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
"Kaksi viikkoa myöhemmin Eurooppalaiset pelaajat saavat myös nauttia peleistä Super Smash Bros ja Resident Evil .
Onko tällä jutulla mitään perää!?!?!
:confused:

Kyllähän tämän pitäisi olla ihan totta. Itse aion kylläkin pelata RE Zeron läpi ennen ykkösen kimppuun iskemistä, mitään tietoa Zeron julkaisuta?
 
Ylös Bottom