Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band 2, kompit ei suju enää

Tonoko

Member
Sainpas tuossa jokunen aika sitten Rock Band 2:sen seuraajaksi, Rock Band: The Beatles:in. Beatlesiä olen tässä veivannut kuukauden päivät. Pian Beatlesin saannin jälkeen sain hommattua Rock Band 1:sen rumpuihin myös nuo viralliset vaimentimet:

TheHut.com: Rock Band Drum Silencers Games Accessories

Komppi sujui, eikö muovirumpujen kolinakaan enää puhkonut tärykalvojani. Olin onneni huipulla ja kuvittelin olevani rumpalina jo todellinen pro.

Testasinpa sitten tuossa eilen taas Rock Band 2:sta, ja eihän siitä tule enää mitään. Ei onnistu edes perus-beatin soittaminen, vaan koko ajan tulee virheitä. Synkronointi pitäisi olla kunnossa, mutta silti muka lyön koko ajan väärin / väärään tahtiin.

Tiedän että Beatles Rocb band on yleisellä tasolla helpompi kuin Rock Band 2. Beatlesistä olen kuitenkin expertillä tahkonut 16 piisistä kultaiset tähdet, joten kuvittelisin perus-beatit hanskaavani ilman jatkuvia virheitä.

Eli ainoa mikä tulee mieleeni, että nuo silencerit vaikuttaisivat jollain lailla tuohon timeen, eli tuottavatko ne jollain lailla viivettä. En silti ymmärrä että miksi ne eivät Beatlesissä tuota tuota. Siitä syystä tulee myös mieleen, että onkohan Rock Band 2:ssa tarkempaa tuo timeen soittaminen...

Onko joku havainnut samanmoista ongelmaa, ja löytyisiköhän tähän jotain ratkaisua? Silenceristä ei pysty enää luopumaan, koska korvat eivät sitä enää kestä.
 
Vastaus: Rock Band 2, kompit ei suju enää

Itse on tullut huomattua ihan sama homma, eikä selitykseksi keksi mitään muuta kuin että
RB2:ssa on pienennetty sitä osuma-aikaa.

Kun ensimmäisessä rokkipändissä onnistuin vielä hardilla veivaamaan Clouds Over Californian sekä skeballa että rummuilla, ei kakkosessa saman biisin läpäisy onnistu edes puoleen väliin. Turhauttavaa.

Eli siis en usko että vika on niissä vaimentimissa, vaan itse pelissä.

Pysyttelen siis suosiolla Rock Band ykkösessä. :rolleyes:
 
Ylös Bottom