Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

samffa etsii klaania liigaan

samffa

New Member
joo eli FF ei lähde liigaan selvästikkään mukaan, koska kiinnostus on lopahtanut totaalisesti. Pelailen aktiivisesti liigan alla ja pääsen periaatteessa aina matseihin (paitsi PE ja LA iltoina). Laitelkaa tähän tai privalla jos kiinnostaa yks lisäpelaaja. Jos haluutte tietoa statseista yms. kysykää ihmeessä
 
Vastaus: samffa etsii klaania liigaan

samffa mitä jos kasaisit kaikki halukkaat, jotka ei oo klaaneissa ja tekisit liiga porukan:cool: Saatais yks tiimi lisää.
 
Vastaus: samffa etsii klaania liigaan

Samffa, tuu meille ni mun ei tartte osallistua liigaan ollenkaan... mä en enää jaksa tätä (peliä vai klaania? sen jokainen saa ite päättää) mut Nastolastaku oot ja mä 7kilsaa teikäläisestä, ni mite ois jo vaikkapas sen kunniaks :)?
 
Vastaus: samffa etsii klaania liigaan

samffa mitä jos kasaisit kaikki halukkaat, jotka ei oo klaaneissa ja tekisit liiga porukan:cool: Saatais yks tiimi lisää.

noh kaikki tällaiset tyypit voi sitten kirjottaa vaikka tähän threadiin niin saatanpa vaikka klaanin pyöräyttääkkin. Laittelen viim. 16. pv mitä teen
 
Vastaus: samffa etsii klaania liigaan

noh kaikki tällaiset tyypit voi sitten kirjottaa vaikka tähän threadiin niin saatanpa vaikka klaanin pyöräyttääkkin. Laittelen viim. 16. pv mitä teen

Meiltäkää ei tuu joukkuetta liigaan, että voisin ainaki tulla jos saat tiimin pystyyn.
 
Vastaus: samffa etsii klaania liigaan

Tehkää ny joku teistä se tiimi ja ilmottakaa se tonne turneeseen:)
 
Vastaus: samffa etsii klaania liigaan

no nih heitelkääs lisää nimiä kenel ei oo klaania. Nyt kasassa 7 pelaajaa. RazorFIN vois kertoa PSN tunnuksen ni se vähän helpottais
 
Vastaus: samffa etsii klaania liigaan

Mul ei o.. Mut pääsen vaan jokatoinen vkonloppu... Jos sillonkaan. :)
 
Vastaus: samffa etsii klaania liigaan

Oho! Saitte 'jämistä' kasaan aika nimivahvan joukkueen. Onnea matkaan!
 
Vastaus: samffa etsii klaania liigaan

njoo helppo hommahan se oli ku puolet tuli FFstä. lisääkin vielä mahtuu, ilmotelkaa vaa tänne
 
Ylös Bottom