Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sega Saturn elää!

Neonomide

New Member
Sega Saturn on yhä elossa ja sillä on koko liuta pelaamisen arvoisia pelejä. Itse vanhana konsolifanina olenkin keräillyt Saturnille kaikenlaista kivaa. Vanhat sega-fanit ja muut koneesta kiinnostuneet: pistäkää lumipallo kasvamaan! :D :D :D
 
Mitäköhän tähän pitäisi sanoa?

Onhan niitä pelejä, osa vain helvetillisten kivien takana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Onhan niitä pelejä, osa vain helvetillisten kivien takana.
Tämä nyt on ihan tarua. Juuri viime viikolla tuli ostettua esim. Mr. Bones ja Panzer Dragoon Saga :D

Ehdottomasti lempikeräilykohteeni on kyseessä. Pelejä löytyy n. 40 (PAL-versioita suurin osa) + muutama tuplakappale, pari konetta, muistikortteja, kaksi kappaletta pyssyjä, kasa demolevyjä, Saturn Power ja Sega Saturn Magazine lehtiä, ym.

Tällä hetkellä pelailen Panzer Dragoon Sagaa (toinen levy menossa) ja Sonic Jamia.
 
Ei minulla ainakaan ole resursseja mistään ulkomailta pelejä tilata, taikka siihen varaa. Muistikortin sulta kyllä ottaisin...

Myytkö?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Ei minulla ainakaan ole resursseja mistään ulkomailta pelejä tilata, taikka siihen varaa. Muistikortin sulta kyllä ottaisin...

Myytkö?
En, koska kaikki savet löytyvät niiltä :(

(itse en ole muuten vielä yhtään Saturn-peliä ostanut ulkomailta)
 
Gamehousesta hankin omani. Katselin oman kortin täyttymistä ja totesin että kortille mahtuu about 300:n pelin savet. Jau!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan davidleeroth
Gamehousesta hankin omani. Katselin oman kortin täyttymistä ja totesin että kortille mahtuu about 300:n pelin savet. Jau!
Heh, ja itse muistelin, että kortille sai tallennettua kymmeniä tallennuksia, mutta tarkistettuani tilanteen luku tosiaan pyöriikin sadoissa. Toiselta kortiltani löytyi yhteensä 8190 blockia tilaa, josta eniten vei kerralla Fighting Vipers (54 blockia) ja vähiten Mr Bones (yhden blockin).
 
Korttiasiasta kiinnostuneille tiedoksi, että vain Segan kortit toimivat moitteetta (jos joku haluasi myydä, niin ostaisin minäkin... :D )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Heh, ja itse muistelin, että kortille sai tallennettua kymmeniä tallennuksia, mutta tarkistettuani tilanteen luku tosiaan pyöriikin sadoissa. Toiselta kortiltani löytyi yhteensä 8190 blockia tilaa, josta eniten vei kerralla Fighting Vipers (54 blockia) ja vähiten Mr Bones (yhden blockin).
Daytona USA: Championship Circuit Edition kummitusautodata vie kivasti vajaat 1000 blokkia, Virtua Fighter 2, Sega Worldwide Soccer ´97, NBA Live ´97 ja Nights sen sijaan tyytyvät vajaaseen 200 blokkiin.

Kyllähän tuolle kaikkea tulee osteltua, jos sattuu löytymään. Mistä noita pelejä vielä saa? Huuto.net ja Gamehouse ovat jo tiedossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neonomide
Korttiasiasta kiinnostuneille tiedoksi, että vain Segan kortit toimivat moitteetta (jos joku haluasi myydä, niin ostaisin minäkin... :D )

Omassa 3rd party -kortissani ei ole muuta kummallista, kuin että sitä ei saa työntää pohjaan asti, muuten se ei tunnista sitä. Niin, ja jos joku haluaa myydä originaalin, ostan minäkin :D
 
Saturn on kyllä todella lähellä sydäntä, olenko ainut täältä joka osti Saturnin julkaisussa hintaan 3000mk? :D

Oijoi sitä hetkeä kun Virtua Fighter pärähti käyntiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Radikus
Saturn on kyllä todella lähellä sydäntä, olenko ainut täältä joka osti Saturnin julkaisussa hintaan 3000mk? :D

Oijoi sitä hetkeä kun Virtua Fighter pärähti käyntiin.

Radikus, sä ostat aina kaiken sillon kun siinä on vähiten järkee ;P N64 ainoa kone minkä olen ostanut heti julkaisupäivänä, luulenpa.
 
Saturn-kyssäri:

Jossain osui silmään, että Saturnin Metal Slug ei välttämättä toimisi Capcomin peleissä mukana tulevan 4 megan muistikortin kanssa. Onko kenelläkään tästä tietoa?
 
Meikäläisellä ainakin toimii. Jollain vanhemilla korteilla (niin Segan kuin 4in1- tyyppisien) kanssa olen kuullut ongelmista.

Eipä noita vanhoja ole kovin paljoa liikenteessä joten tuskin syytä huoleen.
 
Halusin perehtyä vähän noihin Saturnin Japan only -titleihin ja keksin menetelmän jolla ne saa pelittämään modaamattomassa PAL-Saturnissa 3rd party -muistimoduulin avustuksella. Jos joku todella haluaa että kerron lisää, ilmoittakoon.
 
Saturn olisi kyllä aika kova lisä hyllyssä. Muutaman pelinkin voisi hommata. Mikä se oli se joku Fighters Megamix. Onko sellaista peliä vai muistanko väärin ja mikä peli se voisi olla mitä muistelen?
Jos joku voisi antaa nettilinkin mistä saisi Saturnin ostettua. Mielummin Suomesta vaikka onhan minulla tuo Visa Electronikin käytössä.
 
Todella moni Saturnin parhaista peleistä on julkaistu vain Japanissa. Jos Saturnin hankkii, kannattaa ehdottomasti hankkia Action Replay (tai vastaava), jotta japsipelit toimivat ja PAL-koneeseen 60 hertsin modi, jotta nopeus on oikea. Yhtä hyvä on tietysti japsi-Saturnin hankkiminen.

Saturn on mielestäni paras tai ainakin yksi parhaista vanhoista konsoleista, jonka voi hankkia. Sen 2D-pelit eivät ole käytännössä vanhentuneet uusien koneiden 3D:n myötä ja pelattavuus ja pelien sisältö ei ole kadonnut minnekään. Suuri plussa on myös se, että parhaiden pelit hinnat ovat yleisesti ihan inhimillisiä.
 
tällä hetkellä on työnalla :Shining ,The holy ark, loistava rpg, tämän jälkeen hyllyssä odottaa vuoroaan muutama japski rpg, joita pitää kielikurssin jälkeen alkaa pelaamaan :)
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Joo tulipa Saturn taas ostettua..liian kauan olinkin ilman. :)

Kertokaapa mistäs Suomesta tai ulkomailta saisi saturnin pelejä ostettua? Gamehousessa ei montaa näyttänyt sivujen perusteella olevan eikä huutonetissäkään pahemmin..varsinkaan sellaisia, jotka itseä kiinnostaisivat.

Ja jos jollakin pelejä myytävänä nii privaan vaan..
 
Ylös Bottom