Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sega Saturn elää!

Vastaus: Sega Saturn elää!

minäkin ostin juuri saturnin ja täytyy myöntää että ois pitänyt ennemmin ottaa saturni kuin pleikka sillon ku ne tuli!!! NIGHTS <3
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Pienenä olin anti-saturnisti :) mutta nyt saturnista on tullut minun rakkain silmätikkuni josta on patterimuisti loppunut ja pitäisi ostaa uusi paristo :mad: (saturnin pahin ongelma)
pari herkkupeliäkin olen saanut kalastettua kuten lost vikings 2 ja discworld.
suosittelen saturnia kaikille se on ehkä sittenkin se paras konsoli koskaan!
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Kannattaa huomioida myös retropuolen Play-asian -20% tarjoukset, esim. juuri nyt käytetty Soukyugurentai kuluineen vaivaiset 27e.
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Kannattaa huomioida myös retropuolen Play-asian -20% tarjoukset, esim. juuri nyt käytetty Soukyugurentai kuluineen vaivaiset 27e.

Toinen shootteri mitä voi kanssa suositella on Shienryu 28 + postit.

Onkos kukaan muu hyödyntänyt tuota pääsiäis alennusta, itse ostin Saturnille seuraavat:

Gradius Deluxe Pack
Salamander Deluxe Pack Plus
Prikura Daisakusen
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Nyt pääsen mainostamaan että SATURN on edelleen iha ykkönen!!! Sille ja PS2:lle löytyy parhaimmat shmupit ja rpg:t !
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Täytyy kyl tunnustaa, että retrolaitteista Saturn on mun kestosuosikki. Sille on tullut kerättyä pelejä eniten. Ehkä siinä vaikuttaa se, että pelivalikoima ei ole supermassiivinen. Kuitenkin tietyt pelit ovat kiven alla ja arvokkaita. Se tekee Saturnista hyvän keräilykohteen.

Suosikkipelit löytyy 2D-tappeluista, jotka ovatkin Saturnin ehdoton vahvuus. Pelikotelot ovat kyllä todella huonoja. Olisivat käyttäneet tavallisia CD-kuoria :mad:
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Täytyy kyl tunnustaa, että retrolaitteista Saturn on mun kestosuosikki. Sille on tullut kerättyä pelejä eniten. Ehkä siinä vaikuttaa se, että pelivalikoima ei ole supermassiivinen. Kuitenkin tietyt pelit ovat kiven alla ja arvokkaita. Se tekee Saturnista hyvän keräilykohteen.

Suosikkipelit löytyy 2D-tappeluista, jotka ovatkin Saturnin ehdoton vahvuus.

Mukavaa että Saturn keräilijöitä löytyy, tuntuu vaan että Saturn on jäänyt ainakin täällä Suomessa muiden konsoleiden varjoon. Itsellänikin on suurin pelikokoelma juuri Saturnille, ja enitenhän tuota tulee nykyisin pelattua.


Pelikotelot ovat kyllä todella huonoja. Olisivat käyttäneet tavallisia CD-kuoria :mad:

Kyllähän niitä eurokoteloitakin myöhemmin paranneltiin, tosin, ehkä vähän liian myöhään...
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Ite mitä ostanut käytettynä noita euro pelejä niin kotelot melkein aina rikki tai levyt naarmuilla kun ei pysy.... Mutta ite oon tykännyt japanista noita pelejä tilailla siellä on paaaaljon parempi valikoima! paljon löytyy hyviä shmuppeja esim.
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Juuri tuossa tuli pelailtua Strikers 1945 kakkosta Saturnilla. Kyseessä on tosi hyvä laite ja säännöllisesti tulee pelailtua edelleen. Jossain vaiheessa melkein luovuin koko koneesta, mutta sitten tulin järkiini ja hankin koneen uudestaan :)
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Muistakaa sitten ottaa ajoissa ja säännöllisin väliajoin pelitallennokset talteen Saturnin sisäisestä muistista. Itselläni tapahtui tässä moka, etten muistanut, ehti paristo lopahtaa ja kaikki viimeisen vuoden aikana pelaamien pelien talletukset hävisivät :(
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Huomenna ois tarkoitus paukuttaa Waku Waku 7:aa. En ole vielä kokeillut vaikka peli on ollut kaapissa jo jonkin aikaa. Kohtuullisen hassuja hahmoja 2D-tappelussa +1MB muistihyödynnys käytössä :).

Youtubesta löytyy hyviä pätkiä tästä jos kiinnostaa.
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Ite mitä ostanut käytettynä noita euro pelejä niin kotelot melkein aina rikki tai levyt naarmuilla kun ei pysy.... Mutta ite oon tykännyt japanista noita pelejä tilailla siellä on paaaaljon parempi valikoima! paljon löytyy hyviä shmuppeja esim.

mites nois japanipeleissä valikot yms... onko ne englanniks vai japaniks?
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

mites nois japanipeleissä valikot yms... onko ne englanniks vai japaniks?

Itte olen lähinnä ostellut noita Shmuppeja ja tappelupelejä, niin niissä on suuremmaksi osin ollut valikot englanniksi. Ja niissä joissa ei ole ollut, niin esim. Gamefaqsista löytää joihinkin peleihin käännöksiä.
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

mites nois japanipeleissä valikot yms... onko ne englanniks vai japaniks?

Joissain on valikot mutta ei kaikissa. Pelin tekstit ovat japaniksi. Mitään rpg tai missä on tekstin ymmärtäminen tärkeätä niin ei kannata ostaa. Esim. Grandian pelaamisesta ei tullut hevonpeppua ilman ohjeita mutta taas Magic Knight Rayheartin oon pystynyt pelaamaan läpi.
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Millanen julkasu tilanne USA peleissä on... onko sinne julkastu enemmän kun PAL alueelle?
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Millanen julkasu tilanne USA peleissä on... onko sinne julkastu enemmän kun PAL alueelle?

Väittäisin että on jonkun verran enemmän mutta ei kovinkaan kauheesti. Japanilaisilla on kyllä taas sitten reippaasti enemmän julkaisuja.
 
Vastaus: Sega Saturn elää!

Väittäisin että on jonkun verran enemmän mutta ei kovinkaan kauheesti. Japanilaisilla on kyllä taas sitten reippaasti enemmän julkaisuja.

Joo tarvii eka keräillä PAL alueen parhaimmisto ja sit siirtyä syynään japsi julkasuja :)
 
Ylös Bottom