Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

seuraa seteleiden matkaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xboxs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

xboxs

New Member
Terve!

Kuinkas moni foorumin lukijoista on kokeillut eurobilltrackkeriä. Palvelussa seurataan euroseteleiden kulkua ympäri maailmaa.

Kukaan ei saa tästä hommasta minkäänlaista rahallista hyötä. Vaan kaikki kirjaavat seteleitä omaksi tai toisen iloksi. Jos joku muu syöttää saman setelin koodit (tai on syöttänyt) niin näet missä ja milloin seteli on ollut.

Jos sinua alkoi kiinnostaa niin kannattaa käydä rekisteröitymässä osoitteessa:

http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=20810
 
Vastaus: seuraa seteleiden matkaa

Rekisteröidyinpä tuonne. Ihan hauska idea. Nyt vain sattuu olemaan matti kukkarossa.
 
Vastaus: seuraa seteleiden matkaa

Joo rekkasin minäkin tuonne. Toivotaan että tuonne saataisiin paaaljon käyttäjiä, että ei setelit ikuisuuksia pysy samalla kohdalla.
 
Vastaus: seuraa seteleiden matkaa

Eilen rekkasin tonne ja syötin 23 seteliä.
1 vitonen ole näemmä käväissyt tampereella.
 
Vastaus: seuraa seteleiden matkaa

Olen syöttänyt tuonne 26 seteliä. Yhden osumankin olen jo saanut: Mäntsälässä saamani seteli oli aiemmin nähty Kuopiossa. Osuma oli ihan hyvä, koska havaintojen välissä oli 206 päivää. Täytyy sanoa, että en ole kovin ahkerasti jaksanut seteleitä kirjata, mutta satunnaisena ajanvietteenä Eurobilltracker on OK.
 
Vastaus: seuraa seteleiden matkaa

Itse olen "harastanut" tätä hommaa noin puoli vuotta ja tuona aikana olen saanut noin 30 osumaa. Yksiniistä on jopa kansainvälinen.
 
Vastaus: seuraa seteleiden matkaa

Laitoin tonne 3 seteliä ja huomasin että yksi oli painettu munchenissä. Oli ihan uuden kuntonen mutta kukaan ei ollut lisännyt. Mietin hetken ja tajusin että faija ja broidi palas eilen saksasta viikon matkalta ja broidi oli ollut 10e velkaa :D
 
Vastaus: seuraa seteleiden matkaa

Pepe90 sanoi:
Laitoin tonne 3 seteliä ja huomasin että yksi oli painettu munchenissä. Oli ihan uuden kuntonen mutta kukaan ei ollut lisännyt. Mietin hetken ja tajusin että faija ja broidi palas eilen saksasta viikon matkalta ja broidi oli ollut 10e velkaa :D

Saksa on harmillisen isomaa, ja siellä on vielä suhteellisen vähän aktiivisia käyttäjiä. Onneksi Suomessa sentään saa "Osumia". Alankomaissa ja Belgiassa on myös hyvä mahdollisuus saada osumia.
 
Ylös Bottom