Seuraava Battlefield Q4/2016

Fabre#4

Well-Known Member
#2
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Mielenkiintoista, ei joulusesonkia ilman EA:n ja DICE:n sotapeliä...Joko ne muuten kertoivat season passin hinnan ja sisällön?
 

Huttu

Well-Known Member
#3
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Tätä voikin odottaa ihan mielenkiinnolla, BF4 oli todella hyvä, joten jos nyt ainakin sillä linjalla mennään niin oon tyytyväinen. Bad Companyn jatko kelpaa myös, sitä pelisarjaa en koskaan netissä pahemmin pelaillut, mutta nyt kyllä voisi kelvata.

Kunhan ne eivät tee tästä Battlefrontin tyylistä arcadea niin olen tyytyväinen.
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
#4
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Bad company 3 joka on vähintään yhtä hyvä kuin 2 oli niin olen täysin myyty. Battlefield 5 jää kauppaan.
 

Jiz

Active Member
#6
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Eikös tuosta ole jo uutisia aikaisemminkin ollut missä kerrotaan bäfän olevan tulossa 2016 ja, että BF5 olisi jo kehityksessä.
Eli vaikuttaa BF5:lta.

Dice Teases Battlefield 5 Release in 2016
It’s Official: ‘Battlefield 5’ Currently In The Works For 2016 Launch
'Battlefield 5' Release Date, Gameplay Trailer, News & Rumors: Everything We Know About Game That's to Come Out in 2016
Battlefield 5 release date pegged for Q4 2016

Jos katsotaan miten komealta Battlefront näyttää niin ei jumpe mitä herkkua silmälle tämä tulee olemaan + miten hienosti Battlefront toimii konsolilla.
Ruvetaan jo oikeesti puhumaan current genin pelistä!
 

Jiz

Active Member
#8
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Mielummin Bad Company 3. Niin tulisi taas pelattua tätäkin sarjaa.
Hauskaa tässä on se, että Dice ei tiedä mikä teki Bad Companystä niin suositun.
Rush - pelimuoto on tuotu jo BF3 ja BF4, joten tuokaan ei ole enää syy tehdä Bad Companyä.
 
#9
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

BF 1944?

[video=youtube;hZEj_Y6EIec]https://www.youtube.com/watch?v=hZEj_Y6EIec[/video]

Uusi WWII peli huippugrafiikoilla (Battlefront) ja kunnon blood n' gorella (COD WaW) ja fysiikkamallinnuksilla ei olisi pahitteeksi. Ja jos vihdoin saataisiin Suomi kp, niin olisi pakko-ostos.
 
#10
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Hauskaa tässä on se, että Dice ei tiedä mikä teki Bad Companystä niin suositun.
Rush - pelimuoto on tuotu jo BF3 ja BF4, joten tuokaan ei ole enää syy tehdä Bad Companyä.
Oma mututuntuma Bad Company vs. myöhemmät on se, että Bad Company oli hidastempoisempi, hilavitkuttimia ja kitkuttimia oli vähemmän, ajoneuvot olivat "parempia". Sitten periaatteessa "turhia" asioita olivat parempi yksinpeli, paremmat valikot ja kaikkea muuta pientä. Runsaus ei ole välttämättä hyvä asia uudemmissa tekeleissä; ribbonia, medalia, aseiden lisävarusteita (vielä tylsästi eri aseille samat), dog tageja, mitäneloottiboxitnytolivatkaan jne. On niin paljon kaikkea, että vanhalla kehäketulla menee pasmat sekaisin.

Aika tietysti kultaa muistot tässäkin tapauksessa.
 

Jiz

Active Member
#11
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Oma mututuntuma Bad Company vs. myöhemmät on se, että Bad Company oli hidastempoisempi, hilavitkuttimia ja kitkuttimia oli vähemmän, ajoneuvot olivat "parempia". Sitten periaatteessa "turhia" asioita olivat parempi yksinpeli, paremmat valikot ja kaikkea muuta pientä. Runsaus ei ole välttämättä hyvä asia uudemmissa tekeleissä; ribbonia, medalia, aseiden lisävarusteita (vielä tylsästi eri aseille samat), dog tageja, mitäneloottiboxitnytolivatkaan jne. On niin paljon kaikkea, että vanhalla kehäketulla menee pasmat sekaisin.

Aika tietysti kultaa muistot tässäkin tapauksessa.
Jep,

Noi ja sitten se, että jotenkin kämppääminen oli saatu tästä pelistä karsittua pois, kentät oli hyviä ja kaikki tuntuivat pelaavan tehtävää aina. Snipuja toki jäi aina jonnekkin istumaan, mutta tämäkään ei ollut ongelma, koska kartalla edettiin aina kun siilot oli saatu räjäytettyä. Ajoneuvoja oli rajoitetusti ja peli painotti inffiä enemmän. Kuten sanoit, vähempi oli todellakin parempi. Mikä tärkeintä ei ollut maksullisia kenttiä!!!, ainoastaan Vietnam DLC 10e, joka olikin sitten taas oikeasti erillainen peli kuin perus BC2.

Kyllä pelaajat tietää mikä teki pelistä paremman, mutta sinäänsä huvittavaa oli lukea kehittäjän haastattelusta ettei heillä ole mitään hajua miksi BC oli niin suosittu. BC2 on minustakin viihdyttävin ja toimivin peli battlefield sarjassa.
 
#12
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Hauskaa tässä on se, että Dice ei tiedä mikä teki Bad Companystä niin suositun.
Rush - pelimuoto on tuotu jo BF3 ja BF4, joten tuokaan ei ole enää syy tehdä Bad Companyä.
Itse en oikeen tiedä mikä on omastamielestä se parempi asia näissä Bad Company peleissä. Ehkä se, että näitä vaan tuli pelattua paljon enemmän kuin mitään muuta Battelfied peliä. Ostin joskus Battlefield 3 Xbox 360 ja kokeilin sitä netissä pelata ja siihen se jäi ei vaan iskenyt niin kuin nämä Bad Company pelit. Sen jälkeen en ole tätä sarjaa pelanutt Hardlinen meinasin ostaa mutta sekin jäi, kun ajattelin jos sitä ei tulekkaan pelattua niin menee taas rahat hukkaan.

Ja ainakin Bad Company 2 oli hauskaa se jos jossain talossa oli paljon vihollisia piilossa. Niin seinät täyteen C4 ja räjäyttää koko talo matalaksi. Ja omasta mielestä ainakin tässä pelissä porukka pelasi paljon enemmän joukkueena. Eikä niitä yksin yrittäjiä ollut montaa mukana. Sama jos joltakin loppui panokset tai tarvitsi healttia lisää niin sitä tuli eikä porukka vaan juossut ohi. Tai jos porukkaa kuoli niin moni pelaaja elvytti pelaajan takaisin sotimaan. Ja näin saatiin monta hyökkäys/puollustus voittoa.
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
#13
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

No yksi syy varmasti on se kenttien lähes täysi tuhottavuus, talot sortuu niskaan jne. battlefield 4 tämä ainakin puuttui ei sitä tainnut kolmosessakaan olla.
 
#14
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

kiinnostus on täysi ISO ympyrä. bäfä 3 tais olla viimenen jonka ostin, sekin alesta ja bäfä 4 sain velan maksuna. ja kuvittelenko mä vaan vai oliko hardlainissa sama tai jopa huonompi grafiikka kuin fbä nelosessa?
 

Aphex

Active Member
#15
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Mielummin Bad Company 3. Niin tulisi taas pelattua tätäkin sarjaa.
Samat mietteet täällä. En vain usko että DICE osaisi enää tehdä yhtä hyvää peliä kuin BF:BC2, joka oli konsolipelattavuudeltaan juuri oikeassa balanssissa. Myöhemmät, varsinkin liikkumis- ja ammuntamekaniikoiltaan "realistisemmat" BF-sarjan pelit ovat loppujen lopuksi olleet pelattavuudeltaan paljon yksiulotteisempia. Tietyt ase- ja varusteyhdistelmät jyräävät liikaa, toisin kuin BF:BC2:ssa, jossa kaikki rynnäkkökiväärit olivat käyttökelpoisia, "heikoilla" SMG:llä pelaavat olivat listojen kärjessä ja tarkkuuskiväärit sopivat oikein käytettynä lähitappeluunkin. Aseita oli vähemmän mutta ne olivat paremmassa balanssissa, eivätkä niiden damagelukemat olleet toistensa kopioita (vertailun vuoksi damage chart: BC2 ja BF3). Oikealla tekniikalla aseiden latausaikoja sai lyhyemmäksi ja kranaatit ja C4 lensivät pidemmälle. Kittejä sai vaihdettua lennosta nopeasti, jolloin taistelussa oli enemmän taktisia vaihtoehtoja.

Myös liikkuminen oli hauskempaa, kun hyppäämällä pääsi korkeammalle, makuulle ei päässyt ollenkaan, turhaa kiipeämisanimaatiota ei ollut ja laskuvarjo toimi hienosti. Kenttäsuunnittelu oli konsoleiden pelaajamäärälle ihanteellista. Monessa mielessä se peli muistutti vanhoja Haloja, jotka ovat myös sisällöltään yksinkertaisempia kuin nykypelit, mutta kannustivat pelattavuuden erikoisuuksien opetteluun pelkkien asestatistiikkojen tai tavaragrindauksen sijaan.

Edit: lisätään vielä pelaajaluokkien parempi tasapainotus. On idioottimaista että BF3:ssa ja 4:ssä pelin parhaat aseet (rynnäkkökiväärit) ja tärkeimmät varusteet (elvytys ja parannus) annetaan samalle luokalle (assault). BC2:ssa medic sai huonomman ja kankeamman aseen, ja assault-luokka sai ammuslaatikon. Tämä tosin tuotti pelin ehkä pahimman balanssiongelman: rajattomat kiväärikranaatit.

Alla vielä video, joka mielestäni ottaa esiin hyviä pointteja BC2:sta. Hardcore-näkökulmaa en tosin itse korostaisi yhtä paljoa; BC2 oli rennostikin pelattuna erittäin hyvää viihdettä - vain paremmin tasapainotettua kuin BF3-4 ja vaati pelaajalta muutakin kuin parin napin painamista.

[video=youtube;6dBuM7NBpFM]https://www.youtube.com/watch?v=6dBuM7NBpFM[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
#16
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

WW2-teemaa itse toivoisin, edes joltain puljulta, mutta en hirveästi usko että seuraava BF sijoittuu menneisyyteen.
 
#17
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Ei missään nimessä mitään Bad Companyja vaan ihan "oikea" Bäfä! BF2 ja 4 ovat kuluttaneet älyttömän määrän pelitunteja ja ai kuin mahtavaa olisi saada uutukainen tuohon sarjaan! Kelpaa sama nykyaikainen meno ja myös paluu WW2:een, mutta ei pliis mitään tulevaisuuspelleilyjä robotteineen ja laserpyssyineen. Tuskin sitä pelkoa onkaan.

Yksi vuoden odotetuimpia!
 
#19
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Oma ääni menis WW2:lle. Toisen maailmansodan peleissä on vaan jotenki aina hyvä tunnelma ja aseet on mahtavia!
 
#20
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Eipä sitä tiedä, kun Titanfall 2 on tulossa niin pitäähän sille saada kilpailija. Mutta toivottavasti ei.
Paitsi että EA on molempien sarjojen julkaisija. ;)

Yksi syy BC2:n menestykseen oli kenttien suunnitelu rush pelimuotoa varten. BF4:ssä kaikki kentät ovat vain laajoja conquest large kenttiä, joihin on sitten jälkikäteen liimattu rush objectivet päälle.
 
Ylös Bottom