Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill: Book of Memories [Vita]

Cobretti

New Member
Peli: Silent Hill - Book of Memories
Kehittäjä: WayForward Technologies (mm. Wiin "A Boy and His Blob" ja DS:n "Aliens: Infestation")
Julkaisija: Konami
Alusta: PS Vita
Ilmestyy: Lokakuu 2012
Muuta: Co-op 1-4 pelaajaa

**

Tätä peliä itse odotan, koska kyseessä on aivan oma peli Vitalle ja muutenkin SH-sarja on lähellä sydäntä. Jotain co-op toimintaa on luvattu, mutta turhan vähän infoa pelistä on vielä julkaistu. Erinäisissä lähteissä julkaisupäivää on lupailtu jo ensi kuulle, mutta hieman olen vielä skeptinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Silent Hill: Book of Memories [Vita]

Onko nyt jollain tietoa, milloin tämä nyt sitten tulee?
 
Vastaus: Silent Hill: Book of Memories [Vita]

Konamin tuottaja Tomm Hulett postannut kryptisen viestin blogiinsa: "Look Around, Silent Hill Fans", ja mukana kuvia muista peleistä (Dissidia Final Fantasy/Theatrhythm Final Fantasy/Persona 4 Arena).

( Look Around, Silent Hill Fans | Tomm's Mono Guitar (E-minor) )

Yrittääkö heppu sanoa, että näistä suosituista ja vanhemmista pelisarjoista on aina tehty erilaisia (jopa erikoisia) spin-off-versioita käsikonsoleille... Eli silmät avoimeksi, fanit? Ilmeisesti Hulett saanut vähän kritiikkiä viime aikoina, varsinkin kun Downpour ei menestynyt odotetusti ja Silent Hill HD -kokoelman tiimoilta oli säätöä.
 
Vastaus: Silent Hill: Book of Memories [Vita]

Itse en tätä peliä odota. Vanhemmista Silent Hilleistä diggaan, mutta ei pelivideot näyttäny kovinkaan hyvältä nii tuskin ostan.
 
Ylös Bottom