Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

ippanis

Well-Known Member
En tiedä konsolifinin yleistä linjausta ketjuille, mutta ajattelin tälläisen laittaa, sillä tuo yleinen keskustelu alkaa täyttymään kiitospuheista ja pienistä rintamatarinoista, jota on heitetty. Täällä kun on myös lueskellu niin on muutama runoseppo ja tarinaniskijä, että hyvää matskua on varmasti luvassa. Tänne siis kaikki kirvelevät tappiot ja upeimmat voitot sekä muu fiilistely meille muille jaettavaksi!

---------------

Itsellä on tällä hetkellä valitettavasti päällimmäisenä muistissa yksi kirvelevä tappio Hallinta -pelissä. Aikaa oli 8 sekuntia ja niin ne perkeleen Valorit rynni tarvittavaan voittoon. Melkonen karnivaalimeininki oli pumppuasemalla ja ei päässy ei sitten millään edes taloon sisään kun 6 tyyppiä heiluu kk kanssa. Niskaan tuli vielä hyvällä tempolla ilmaiskuja niin vaikeaksi meni. No, ei auta kun treenata.

No, yleensä on tullut kuitenkin voittoja. Kaappaus -pelissä kävi niin, että olin KFS-ryhmässä, mutta koska värvättiin ennen peliä yhtä miestä tilalle niin peli heitti minut jostain syystä pois tästä suomiryhmästä ja jouduin jenkkien plus yhden meikäläisten kanssa samaan tiimiin. Taisi olla MrJKJ. No, alun hämmennyksestä johtuen kukaan ei edes ollu ryhmänjohtaja, joten minä puikkoihin ja lontoota vääntämään parhaan kykyni mukaan. Alku oli hankala, vihollinen oli saanut jo IT-patterin ja pari bunkkeria matalaksi ja näytti jo siltä, että kohta pitää vaihtaa asemaa lähemmäksi saattoajoneuvoa. Mutta vielä taisteltiin ja saatiin bunkkerit takaisin kuntoon ja hoidettiin IT-patteri kuntoon niin saatiin vihollinen pidettyä sillan toisella puolella. Loppuaika olikin jo enää hallintaa vaille valmis kun päästä alun sähellyksestä läpi. Upea voitto! =)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Taas yksi päivä rintamalla takana. Kessu jakaa alaisilleen päivän annoksen viinaa ja tupakkaa. Toiset lirauttavat pienen annoksensa peltiseen kanttiiniin, toiset juovat heti. Ruoka on taas kerran mautonta, mutta se on ravitsevaa ja lämmintä. Tällä kertaa. Jokainen mies halutaan täydessä taistelukunnossa, joten tarjottu muona on tasapainotettu energian, ravinteiden ja vitamiinien suhteen, jotta jokainen jaksaa taas aamulla jatkaa.

Tupakkaa poltellaan ja sitä käytetään panoksina sököringissä iltatulilla parakin edessä. Kylmä viima puskee hupparin läpi ja miehet kyyristävät hartioitaan ja hierovat käsiään yhteen. Joku nakkaa karahkan nuotioon ja se nostattaa kipinpilven tummalle yötaivaalle. Viereisellä teltalla parsitaan viimeisten miesten haavoja ja kuorma-auto poistuu portista kuormanaan taas liian monta kaatunutta toveria. Kukaan ei katso poistuvaa autoa. Huomenna sen kyydissä voi olla kuka tahansa.

Ylemmät upseerit kiertävät joukkueiden luona kyselevät kersanteilta miehistön mielialasta. Toistaiseksi on hyvä. Seryi Volk Executive Response voi olla ylpeä miehistään. Kaikilla rintamilla menee hyvin ja menestys heijastuu mielialaan, vaikka sää ja olosuhteet tekevätkin parhaansa sen lannistamiseksi. Upseerit ovat syystäkin tyytyväisiä. Ylin johto lähettää taas päiväkäskyssään liitteenä miten taistelu on kustantanut kotirintamalle yhteen kylään koulun, toisaalle orpokoti saa keskuslämmityksen. Kansan palkka-armeija S.V.E.R. tekee parhaansa jotta heidän lapsillaan olisi parempi huominen imperialismin ja kapitalismin varjossa. Joskus siitä voisi jopa päästä irti. Aina voi toivoa.

Miesten keskuuteen on noussut myös tarinoita sankareista. He ovat kuin puolijumalia, joista puhutaan kuiskaten, mutta ylpeinä, ja heidän sanojaan toistetaan korttirinkien ja tupakoinnin lomassa. Näiden sankarien esimerkkiä halutaan noudattaa ja jokainen toivoo, ainakin välillä, olevansa huomenna samojen tarinoiden ja kertomusten kohde.




Pois, pois rauhan toimi jää,

jo tulta kohta kalpa lyö

ja vinkuen taas lentää luoti.

Joukkoon kaikki yhtykää,

meit' entisajan sankarhenget tervehtää.​


Huomenna on päivä uus. Kirkkain mielin rintamalle käymme. Sanokaa sen nimi ylpeinä! Seryi Volk Executive Respons! S.V.E.R.!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Lainaan itseäni toisesta ketjusta:
Aeae, olipahan matsi vähän aikaa sitten.
Meikäläiset hyökkäs ja aika nopeesti saatiin b-asema valloitettua.
No sitten puolustettiin hirveellä taistelulla sitä n. 5 min, kunnes vihdoin a-asemaa alettiin valtaamaan.
No just samaan aikaan meidän puolustus petti ja vihollinen sai b-aseman ittelleen.
Sen jälkeen vuorotellen samalla kuviolla valtailtiin (eka b-> sitte a-> menetetään b...), kunnes n. 5min ennen loppua saatiin samaan aikaan molemmat.
Sitten lähdettiin c-asemaa kohti.
Saatiin monesti pommi asennettua, mutta joka kerta vihut onnistu purkamaan sen.
Kun peliaikaa oli jäljellä 1min 45 sec ja kaikki meidän squadissa (jenkkejä kaikki)oli kuollu, yks sanoi että me ollaan hävitty tää peli.
No me päätettiin lähteä täydellä rynnäköllä niistä isoista portaista vielä kerran.
Oli hieno fiilis kun +20 tyyppiä ryntäs samaa aikaa kranaatit kädessä sinne torniin.
No mä sain asennettua sen pommin, jonka jälkeen alkoi hirmuinen sota.
Siellä ei nähny mitään ku savukranui lenteli ympäriinsä.
Pommi rähjähti kun peliaikaa oli jäljellä 8 sec.
Oli aika kiva fiilis siinä kohtaa.
Tuo on ollu paras yksittäinen momentti tähän mennessä.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

M-Arkku, herkkää, niin herkkää =D Loistosettiä!

Huhhaah, olihan taas pelisessio kerrakseen. Tämänkin session lopetti headsetin sammuminen, joten kertonee, että päivän aikana on tullut pelattua aivan tarpeeksi. Taitaa mun ukkokin olla ja 41 tasolla.

Viimeisestä matsista jäi todella hyvä maku suuhun; päästiin puolustamaan sabotaasissa A (!!) kun itse olen varmaan viimeiset 10 peliä puolustanut B. Noh, pelihän oli täyttä dominointia ja kaikki tyypit olivat niin etulinjassa kuin mahdollista, puolet pellon puolella, puolet talon toisen puolen. Voisihan tuo kieltämättä vituttaa pelata tälläistä muuria vastaan kuin mitä meillä on esittää.

Oon todella yllättynyt, että on ihan sama ketä siinä ryhmässä on niin homma on toiminut joka kerta vähintäänkin hyvin. Itse olen varmasti taidoiltani sellaista peruskauraa, mutta tuo tiimihenki ja sydän mukana hommassa niin homma toimii ja KP paukkuu. Kiitos rintamaveljet!

Haulikkomiehen paluu on jälleen huomenna...
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Niin on aika muuttuvi tuo,
kun kaik' eilisen on muistoa hiljaisen.

On aurat taottu raudaksi julman välineen,
ihmisyys viety pelimerkiksi johtajien.

Arkussa paluu terveiset,
on rintataskussa kirje viimeinen.​
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eihän se sota oikeasti hauskaa ole. Turhaa tuhlausta kaikilla rintamilla.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tulipahan muutama tunti pelattua, kiitokset peliseuralle. Hyvää juttua riitti niin asiasta, kuin sen vierestäkin. :D

Itse lähinnä tuli ihmeteltyä yleistä tunnelmaa eikä paljon tullut puhuttua, mutta tavoite kirkkaana mielessä kohti parempaa huomista mennään.
Monesti tosin peli olikin täydellistä hallintaa ja riitti, että istui hiljaa paikallaan. Viimeisessä sabo-matsissa saikin sitten sykkiä hyökkäyksessä viimeiseen asti ja aivan viime hetkillä saatiin C:kin tuhottua.

Tasolle 14 taisin päästä illan päätteeksi, nyt on medic-kitti kustomoitu tappiinsa re-specin myötä.
Tästä on hyvä jatkaa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tänään oltiin kisaamassa öljytornien herruudesta. No minä olin sitten se ryhmänjohtaja. Ja sieltä kuului isommalta pomolta, että tilaappa sitä tykistöiskua! Johon minä jotta tottakai minä tilaan. Siinä sitä pähkäilin ja ihmettelin ja ystävällisellä avustuksella kommennot sieltä löytyivät. Ongelmaksi muodostui kuitenkin se, että tilanne pisteellä, jonne se piti laittaa, oli jo ohi. Ajattelin, että perkule kyllä tämä nyt käyttöön otetaan ja katsotaan, että miten se toimii, kun on kerran kontrollitkin opeteltu. Noh...
Laitoin sen punaisten pisteiden päälle, jotka tietenkin ystävällisesti kuolivat ennen kuin tykistö huusi hoosiannaa. Kuitenkin vikkelät taistelutoverimme ehtivät juuri sopivasti sinne kaiken TNT-sateen alle ja kuinka ollakkaan, ruudussa alkoi välkkyä miinusnumeroita.
Seuraavaksi kuuluu kuulokkeista herra isoherran ääni: "pZiuz, oliko toi nyt se sun tykistö?", johon minä nolona: "juu-u tais se olla. Mä en oikeen vielä handlaa tätä hommaa...heh...".

Sori pojat, tuon lasarettiin kukkia...
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Vietiin reipashenkisellä KFS-squadilla Valorin sabopuolustus nakkikioskille, veivaamalla suoralla juoksulla aluksi A-alueelta pläntti ja vasta tämän jälkeen siirryttiin omalle puolelle asennuspuuhiin. Sikäläinen puolustus oli ehtinyt edetä jo pitkälle meidän spawniä kohti, kun päästiin yllättämään heidät sivustalta pahat mielessä. Siitä B-haltuun ja nopeasti oltiin jo C:n kimpussa. Porukalla ihan vasemman kautta kallion päältä ylös kaivosrakennuksen kolmanteen kerrokseen ja sieltä plänttäämään pommia.

S.V.E.R. sai taas kunniaa ja varmasti osa vastapuolen kavereista ei ehtinyt pysymään mukana näissä nopeissa käänteissä, jäivät sivustakatsojiksi. Yllätysmomentin täydellinen onnistuminen jo puolivoittoa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Veteraanimoden myötä tuli käännettyä kelkka Ravenin suuntaan luottavaisin mielin, "eihän ne nyt niin huonoja voi olla kuin mitä kaikki sanoo :eek:". Aseet ei eroa niin paljoa eri PMC:n kesken että se voisi kauheasti huonontaa mahkuja ja mappien tasapainot korvataan skillillä :) ... skilliä vaan ei Ravenin riveistä löydy. Ryhmänjohtaja pompottaa hallinnassa porukkaa edestakas A,C,D,A.... Konami koodiako tässä ***** haetaan vai IDDQD?!? Tämän takia porukat on ihan missä sattuu ja jos joku sattuu parantamaan niin häntä saattaisi jopa kiittää PSN-viestin muodossa kun niin harvoin tuota käy, SVER:llä porukka juoksee kilpaa parantamaan mutta ei Ravenilla :(

Toivottavasti KFR pelaa paremmin yhteen :eek:

/rant

TLDR; Ravenin tiimipeli on kateissa
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Vietiin reipashenkisellä KFS-squadilla Valorin sabopuolustus nakkikioskille, veivaamalla suoralla juoksulla aluksi A-alueelta pläntti ja vasta tämän jälkeen siirryttiin omalle puolelle asennuspuuhiin. Sikäläinen puolustus oli ehtinyt edetä jo pitkälle meidän spawniä kohti, kun päästiin yllättämään heidät sivustalta pahat mielessä. Siitä B-haltuun ja nopeasti oltiin jo C:n kimpussa. Porukalla ihan vasemman kautta kallion päältä ylös kaivosrakennuksen kolmanteen kerrokseen ja sieltä plänttäämään pommia.

Oliki makia tapaus! :D
Hommahan lähti siitä ku jostain syystä sabo puolustuksessa Sverillä lankiaa aina se B-puolustus ja Valoria vastaan B-hyökkäys ja vitsillä heitettiin että mennään KERRANKI A:lle. Koko porukka! Ja sieltä B.n kylkeen... Ja meillä oli pläni!
Mini mappi oli hauskaa kateltavaa kun sellainen pitkä nauha vaalean sinisiä nuolia liittyi siniseten ja punaisten pallojen kähinään :)

Mikä saaki miettimään, mikä etu hyökkäjällä onkaan kun ensimäisen aallon voi organisoida tuolla tavalla. Puolustus ei mitenkään pysty ennakoiman tuota. Ehkä miinottamalla koko paikan umpeen jos ehtii mutta tavallisella siilillä tuota ei puolusteta.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Mikä saaki miettimään, mikä etu hyökkäjällä onkaan kun ensimäisen aallon voi organisoida tuolla tavalla. Puolustus ei mitenkään pysty ennakoiman tuota. Ehkä miinottamalla koko paikan umpeen jos ehtii mutta tavallisella siilillä tuota ei puolusteta.

Joo tuo oli kyllä illan ehdoton highlight ja kyseisen pelin se kuuluisa kulminaatiopiste. Olihan siinä heti 8 ukkelin ylivoima meillä kun rynnittiin A:lle. Tuota taktiikkaa täytyy ehdottomasti käyttää uudelleen jatkossakin.

Toinen hieno tilanne oli se kun puolustettiin Sabossa A:ta, mutta käytiin hoitamassa (auttamassa omia poikkaita) siinä sivussa B takaisin omaan hallintaan. Tuokin tapahtui siinä mielessä fiksusti siten, että meiltä jäi kuitenkin ainakin yksi oma A:lle antamaan tilanneraporttia jos vihu hyökkääkin joukolla A:lle. Ja taas tuli voitto kotiin.

Oli kyl hyvä posse kasassa eilen. Tattis ja kumarrus vaan!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Mini mappi oli hauskaa kateltavaa kun sellainen pitkä nauha vaalean sinisiä nuolia liittyi siniseten ja punaisten pallojen kähinään :)
Tämä oli tosiaan koomisen näköistä, ihan kuin vanhan kunnon matopeli toiminnassa.Tämä saksalaisten kutsuma blitzkrieg oli kyllä illan kohokohta. Matsi oli alta muutamassa minuutissa tuon hämäys taktiikan johdosta. Hämmennys vihulaisten leirissä on varmasti ollut melkoinen kun kahdeksanpäinen suomi-squad juoksee sumpussa kentää lävitse.

Muutamia muita kohokohtia eiliseltä illallta: Illan aloittanut hyökkäys Valorin tukikohtaan oli myös esimerkillinen näyte suomalaisesta tiimityöstä. Vaikka Valor pistikin hieman hanttiin pienellä taktikoinnilla matsi vietiin loppuun Navy Sealsin elkein koukkasimme C:lle vasenta selustaa pitkin. Pieni iskuryhmämme pääsi tyylikkäästi lävitse ja voitokas puolustaminen varmisti C:n eliminoinnin. Pelottavaa miten nopeasti ja raivokkaasti suomalaisen squadin saa liikkeelle, siinä ei paljon Raveneja ja Valoreja säästetä... Hoorah!

Muutama hieno sankariteko tapahtui myös omasta pussista; Suurin tekoni oli tuon maratoonari Nisun hengen pelastaminen Severin sabotaasi puolustuksessa. Nisu kaivoi kuoppaa tien toisella puolella. Itse olin toisella puolella tuota kuoleman katua ja meidän välissä kävi kiivas tulen vaihto, valojuovia vilisi kymmenittäin puolin ja toisin. Urheana, Heavy Armori niskassa aloitin hitaan juoksun kohti Nisua; valojuovia vilisee silmien edessä, naatti paukkuu ja ruudin pystyi haistamaan. Hengen lähtö oli kirjaimellisesti hiuskarvan varassa... Mutta jokin merkillinen, lähes mystinen taho seitsämännestä taivaasta tahtoi Nisun selviävän; selvisin juoksusta naarmutta! Kaatunut toveri saatiin elävien kirjoihin ja meno jatkui tästä hengellisestä väliintulosta huolimatta. Kokemus kirjattakoon ensimmäiseksi videopelissä kohdattuun hengelliseen väliintuloon, tästä kerrotaan jälkipolville.

Mahtavaa settiä pojat, tänään uusiksi!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Heh, tässähän alkaa jo muinainen sotajermujen muisteloita kerännyt "Kansa Taisteli" jäämään toiseksi :D Heillä tositarinoita riitti vuosikymmenien numeroihin.

Eilinen meni kassulla päivystysvuorossa, tänään pääsee takaisin linjaan. Malttamattomina tässä jo pakataan reppua ja puhdistetaan aseen piippua. Illan hämärässä lähdetään liikkeelle varmistin alhaalla..
 
TLDR; Ravenin tiimipeli on kateissa

No tähän samaan havaintoon tullut. Viittaan noihin itkuihin SVER aseista/mäpeistä. Melojen erot/Mäppien omituisuudet ei vaan ratkaise. Kun vastustajalla löytyy yhtenäinen squadi, vaikka ilman mitään ihme skillejä, niin heti homma vaikeutuu. Kun 8 TTVT (Tavallisin Taidoin Varustettu Tallaaja) pelaaja pelaa yhteen, siinä ei auta vaikka vastassa on pari yli-ihmistä. Saati sitten kun itse söheltää vastaan :D

Oliki makia tapaus! :D

Heh tää oli sitten niin makea, että ei tarvinnut odottaa edes aamuun. Eilen levis jo juttu pelissä tästä vaikka itse ei ollut paikalla. Niin ne rintamalla jutut kulkee :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilen oli illan päätteeksi domipuolustus. Siinä bunkkerin vieressä oli AA ja portti. Toisella puolella naapuribunkkeri. Vääntö oli aivan uskomattoman tiukkaan. Valor painosti niin ettei mitään rajaa. Toweri menetettiin ja bunkkerikin pari kertaa vaan aina se saatiin kuntoon. Monesti oli bunkkerista turretti hajalla mutta eikun luoteja väistellen korjailemaan. Siellä oli aina pari ukkoa työkalujen kanssa säätämässä.
Ja se AA... Ehti ehkä puoli minuuttia korkeintaa olla ehjänä kunnes se oli taas panostettu.

Minimapissa oli punaista täplää niin paljon ettei pohjaväri erottunut! Spawnia odotellessa sai yleensä kuunnella pommin tikitystä omassa bunkkerissa. Siihen päälle murkulaa niskaan yläilmoista ja se penteleen APC pilis mikä ajeli rundiaan siinä AA:n läheisyydessä...

Mutta juman skebbana se puolustus piti! Siihen iski pahimmillaan pari squadillista mutta onneksi jättivät homman puolitiehen eivätkä varmistaneet tilannetta. Fools! :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilen oli illan päätteeksi domipuolustus. Siinä bunkkerin vieressä oli AA ja portti. Toisella puolella naapuribunkkeri. Vääntö oli aivan uskomattoman tiukkaan. Valor painosti niin ettei mitään rajaa. Toweri menetettiin ja bunkkerikin pari kertaa vaan aina se saatiin kuntoon. Monesti oli bunkkerista turretti hajalla mutta eikun luoteja väistellen korjailemaan. Siellä oli aina pari ukkoa työkalujen kanssa säätämässä.
Ja se AA... Ehti ehkä puoli minuuttia korkeintaa olla ehjänä kunnes se oli taas panostettu.

Minimapissa oli punaista täplää niin paljon ettei pohjaväri erottunut! Spawnia odotellessa sai yleensä kuunnella pommin tikitystä omassa bunkkerissa. Siihen päälle murkulaa niskaan yläilmoista ja se penteleen APC pilis mikä ajeli rundiaan siinä AA:n läheisyydessä...

Mutta juman skebbana se puolustus piti! Siihen iski pahimmillaan pari squadillista mutta onneksi jättivät homman puolitiehen eivätkä varmistaneet tilannetta. Fools! :D

Tässä oli ihan sairasta mättöä juu. En tajua miten se piti sen verran rankasti tultiin päälle. Vissiin kolme kertaa joutu keskeltä mappia spawnaamaan ku oli bunkkeri paskana. Pahimmillaan siinä oli vieressä juurikun nuo 2 APC:tä, sen listäksi suht lähellä sijainnut helikopteri ampuin sinne meijän bunkkerin suuntaan, ja kovimmillaan mulla oli siinä bunkkerin ympäristössä minimapilla 12 punaista pistettä. Sai hiukan hyppiä pomppia edestakaisin turrettiin ja pois, välillä piti mennä ampumaan liian lähelle päässeitä vihuja kk:lla, välillä taas korjaamaan turrettia ettei posahda kun siellä istuu.

Mahtavaa vääntöä kyl. :)

Edit: Ois kyl ollu mahtava tapa saada sadas Major Victory, valitettavasti vielä semmonen parikymmentä uupuu. :p
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

No nyt tyli se historiani ensimmäinen tilaisuus kehua omia toimia. Raven hyökkäsi sverin sabossa ja päätettiin joukkueena juosta keskitunnelista ja sitten koukkaus vasemmalle. Minä sekoilin aluksi ja nousin tunnelista liian aijoissa ja väärälle puolelle. Hetken sekoilun jälkeen tajusin, että meidän piti mennä toiselle puolelle.

Aloitin sitten kovan survival juoksun kiertämällä takakautta siltaa pitkin omien tueksi. Meno näytti ihan mahdottomalta kun juoksun aikana tuli tapettua 5 satunnaista vastaantulijaa. Päästyäni oman kohteen taakse löysin vielä 3 puskakykkijää jotka saivat maistaa puukkoa. Adrenaliinin lainehtiessa jo polvien korkeudella havaitsin kaksi KFR-heppua olevan messissä sabokohteen takana kaukana etulinjassa. Pidättelemme sveriä kolmestaan niin tehokkaasti, että sveri ei edes näe puollustuskohdettaan pelin ensimmäisten minuuttien aikana. Juoksen nurkalta toiselle ja lahtaan LMG:llä ennätys streakit ja proximity chatti huutaa vihujen itkua ja vihaa. Todellisuus alkaa kadota immersion tieltä ja virittää refleksit huippuunsa. Vihollista vastassa oleva luotiseinä löytää toistuvasti paikkansa ja pysyy läpäisemättömänä.

Sver huomaa sijaintimme ja lähettää kovempaa aaltoa. Muu tiimi ihmettelee edelleen, eivätkä ole vallanneet kohdetta vaikka siellä ei ole edes käynyt vihua. Ilmoitan mikkiin, että nyt vallatkaa se ennenkuin on myöhäistä. Seuraavaa vihollis aaltoa leikataan taas rajusti lmg:llä, mutta lopulta kuolo korjaa toistuvista erheistään kalliisti maksaneiden vihollisten oppiessa sodan jalon selviytymisen taidon. Tosin vihollisen kannalta se on jo myöhäistä. Neuvosta vaarin ottanut tiimi valtasi kohteen ja myös toisen kohteen luona onnistuttiin. Ensimmäinen matsi jossa onnistuttiin estämään sverin pääsy puollustukseen tyystin. Hyvä tuuri, oikea paikka ja oikea aika. Siinä resepti.

Matsi päättyi viimeminuuteilla Ravenin voittoon. Se vei monta yritystä ja tiukalle menneen kaasutuksen viimeisessä kohteessa. Tämän hurjan matsin lisätessä virtuaalipanssariini kasan kuviteltuja refleksiivilevyjä ja näkymättömiä natsoja, siirryimme seuraaviin matseihin joissa vajain porukoin KFR yritti taisteluväsymyksestä huolimatta pitää lippua korkealla. Näkymättömät natsat ropisivat alas kuin tykkituli dominationissa hyökkäävän niskaan. Ja meno jatkui jahka todellisuus oli pakottanut laskuvarjoni taitoksiin kunnes jalkani taas koskettivat maata. Mutaista rämpimistä, pitkiä juoksuja, karvaita tappioita. Juuri sitä tavallisen sotilaan arkea ilman sankaritekoja. Mutta jäipä hauska kokemus siitä, kun kerrankin sai vaikuttaa pelin kulkuun todenteolla.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

No nyt tyli se historiani ensimmäinen tilaisuus kehua omia toimia. Raven hyökkäsi sverin sabossa ja päätettiin joukkueena juosta keskitunnelista ja sitten koukkaus vasemmalle.

SVERin kannattaa huomata, että tämä toimii myös toisin päin, etenkin B-asemaa puolustettaessa. Jos vihu on jostain kumman syystä päässyt perustamaan tuliasemat B-eteen (spawnilta katsoen) estäen etenemisen keskeltä, voi puolustajat myös koukata oikealta ratapihaa pitkin vihollisen selustaan. Rautatietunnelia pitkin pääsee myös A:lle, mutta matka on hieman pidempi.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olipas matsit tänään. Varsinkin viimeiset keikat, kun pääsi KFS/KFP-sekaporukalla vääntämään. Meinasi pulssi hiukka nousta, kun ihan viimeisessä matsissa ajettiin jryin kanssa Ravenin ajoneuvovarikolle APC:lla etuovesta sisään, siepattiin proto. Taas jryi puikoissa ja minä tykkitornissa. Loistofiilis ja loistava lopetus illalle.

On se vaan niin, jotta tää peli paranee vaan enemmän pelatessa. Varsinkin kun on mukana porukka, joka osaa hommansa.
 
Ylös Bottom