Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Simexin kaiutinpaketti

antisocial

New Member
Uusimmassa Hifi-lehdessä oli Autostudion mainos, jossa myytiin Dolby Digital Kotiteatteri pakettia hintaan 4290,-.

Pakettiin kuuluu joku Kenwoodin vahvistin ja Simexin kaiutinpaketti.

Onko kellään tietoa/kokemuksia kyseisestä paketista. Eli kannattaako sitä ostaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan antisocial
Uusimmassa Hifi-lehdessä oli Autostudion mainos, jossa myytiin Dolby Digital Kotiteatteri pakettia hintaan 4290,-.

Pakettiin kuuluu joku Kenwoodin vahvistin ja Simexin kaiutinpaketti.

Onko kellään tietoa/kokemuksia kyseisestä paketista. Eli kannattaako sitä ostaa?

Ei muuta kun että juttelin paikallisen kodintekniikkamyyjän kanssa tuosta paketista ja hän sanoi että hänen mielipide myyjänä on "ok hinta" mutta tuttuna "Kenwoodin vahvistin: EI" - itse ostin yamahan vahvistimen ja siihen simexin kaituinpakeetin melkein saman hintaan (eli rxv-496 (dts ja digital purku) + simexin "cinema paketti jonka ovh on 5790 tmv, nyt vain 2690" - suosittelen keskustelua paikallisen autostudion myyjän kanssa josko saisi kenwoodin vaihdettua sonyn / yamahan / tmv vahvistimeen pienellä / ilman välirahaa.
 
Itselläni ollut kyseinen kaiutinopaketti kesäkuusta lähtien Sonyn STR-DB840:n perässä. Hyvin on toiminut, tosin en olekkaan mikään kultakorva.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan antisocial
No miltäs ne kajarit kuulostaa?

Imho ihan ok, ainakin hintaansa nähden. Kaverilla on jotkut infinityn kaiuttimet mm. 10" midbassoilla yms, mutta ei ole tullut vielä minkäännäköistä tarvetta/halua vaihtaa "parempiin".

En sitten tiedä jos infinityn peruskamat (ne jotka maksaa jotain 3000 mk/pari) on kertakaikkiaan huonoja, muihin kaiuttimiin en ole päässyt vertailemaan. Itse ainakin olen tyytyväinen ostoksiini, toki se 8" voisi olla 10 tai 12... :)
 
Ylös Bottom