Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Simpsons Game -peliapu [PS3]

Jakke44

Active Member
The simpsons game,kissakenttä

Tietääkö kukaan mikä olisi paras taktiikka siinä kissäkentässä,jossa ruudun yläreunasta juoksee alaspäin kissoja tuhoamaan autoja.eli käytettävissä on "budhakäsi" jolla voi pommeja pudotella kissojen juoksureitille,tai sitten jollain hahmolla lätkiä kissat ketoon.en ole vielä huvää taktiikkaa kenttään löytänyt,peli päättyy kun kolme kertaa kisut pääsee "hyökkäysaaloissa"autot tuhoamaan.Melkoisen raivostuttava kohta...
 
Vastaus: The simpsons game,kissakenttä

Pudottele niitä pommeja jätskiautojen eteen niin että kun kisut juoksee niiden luokse ni pommeista jääneet liekit tappaa ne.
 
Miten minun pitäisi toimia Simpsons pelissä Mob Rules kentässä Objective #6: Get to Town Square. Olen pistänyt kolme palikkaa paikoilleen. Pitäisikö minun saada ne naamaripäiset lapset jotenkin rakentamaan niistä palikoista jotain vai mitä pitäisi tehdä...? Kaikkee oon kokeillu mitä mieleen on tullut :confused: Entäs mitä sillä hissillä on tarkoitus tehdä josta liisalla (Budhan kädellä) voi ottaa sen sinisen lieriön pois? Pois otettaessa hissi tippuu alas, Ylhäällä ollessaan vaikka kuinka margella tekis temppuja siinä päällä ei tapahdu mitään näkyy vaan jotain hahmojen jalkoja.. Kohta lähtee peli kiertoon:mad: Jos joltain alueen selvittäneeltä saisi ystävällisesti rautalangasta väännetyt ohjeet, ne vähät vihjeet mitä olen netistä löytänyt ei ole auttanut yhtään(Tai luetun ymmärtäminen on näin joulun jälkeen vähän heikossa):rolleyes:
 
Vastaus: Simpsons Game -peliapu [PS3]

Taas on pari tuntia uhrattu elämästä kyseiselle pelille, ilman minkäänlaista etenemistä. Pitäisikö minun jotenkin kutsua porukkaa sinne apuun? Kyseinen kohtakin on kuvattu pelikotelon taka kanteen. Kai joku on joskus pelannut kyseistä vaihetta tai peräti päässyt siitä läpi. Ei tajua mitä tehdä :confused:
 
Ylös Bottom