Slip 'N' Slide Racing League Kausi 2

Keskustelu osiossa 'PlayStation' , aloittajana Sepponaattori, 08.05.2018.

  1. Sepponaattori

    Sepponaattori New Member

    Youtube:
    youtube
    PSN:
    Sepponaattori666
    Slip 'N' Slide Racing Leaguen toinen kausi ajetaan loppukeväällä 2018. Pelinä Project CARS 2 ja alustana PS4. Tällä kaudella ajetaan Formula Renault -autoilla. Sarjassa ajetaan sekä kuljettajien mestaruudesta, että tallien mestaruudesta. Kuljettajien sarjassa mennään perinteisellä kaavalla, eli joka saa eniten pisteitä sarjan aikana, voittaa. Tiimimestaruudessa lasketaan kummankin tiimin kuljettajan kolmen parhaimman kisaviikonlopun tuloksien keskiarvo. Tämä sen takia, ettei tiimimestaruus ratkea vielä yhden poissaolon takia.

    season 2 promo.jpg

    Sarjaan mahtuu 16 kuskia ja sarjan täyttyessä koko sarjan ajavat menevätkin liittymisessä osa-aikaisien kuskien edelle. Sarjassa muodostetaan kahden hengen talleja, koska Formula Renault –autoissa on vain aina kaksi väritystä per tiimi. Jokaisella tiimillä pitää olla oma värityksensä ja tiimin jäsenten täytyy pitää sama kilpailunumero läpi kauden. Eli jos vaikka tiimin värityksissä on autoilla numerot 3 ja 4, tulee kuljettaja A:n ajaa koko kausi numerolla 3 ja kuljettaja B:n ajaa numerolla 4.

    Kisaviikonloput koostuvat 30 min vapaista harjoituksista, 15 minuutin aika-ajoista, sekä kahdesta kisasta, joista ensimmäinen on n. 20 minuuttia pitkä ja jälkimmäinen n. 30 minuuttia pitkä. Jälkimmäiseen kisaan lähdetään käännetyllä ensimmäisen kisan maaliintulojärjestyksellä. Jälkimmäisessä kisassa on pakollinen varikkopysähdys, mutta autolle ei tarvitse tehdä pysähdyksen aikana mitään, jos ei halua/koe tarpeelliseksi. Kisojen välillä on n. 15 min tauko.

    Jälkimmäiseen kisaan lähdettäessä käytetään ensimmäisen kierroksen ensimmäinen sektori oikeaan järjestykseen vääntäytymiseen, jonka jälkeen letkan johtaja lähtee ajamaan rataa ympäri sellaisella nopeudella, että renkaissa pysyy edes verrattain fiksusti lämmöt. Ensimmäisen sektorin aikana kärjen tulee pyrkiä pitämään n. 100 km/h nopeus, jonka jälkeen kärki saa nostaa vauhtiaan renkaiden lämmittämiseksi. Viimeisessä sektorissa letkan johtajan tulee taas hiljentää, jotta letka saadaan kasaan lähtöä varten. Lämmittelykierroksen viimeisestä mutkasta saa jonon ensimmäinen alkaa omaan tahtiin kiihdyttämään. Lähtöviivaan asti mennään yhdessä jonossa, eikä kurkita tai ohitella.

    Kisalobbyissä käytetään aina kyseisen kisapäivän päivämäärää. Harjoitussessiossa kello on 13:00, aika-ajoissa 14:00, ensimmäisessä kisassa 15:00 ja jälkimmäisessä kisassa 18:00. Ajan kulumisen valinta on “Real time”.

    Autoja saa säätää sarjassa seuraavasti: Alkuun saa valita Loose tai Stable setupin, jonka jälkeen saa muuttaa rengasseosta ja -painetta, jarrubalanssia ja -painetta, bensan määrää, vaihdelaatikon välityksiä ja moottorin jäähdytystä (radiator opening). Pidetään autot muuten vakioina.

    Kisaviikonloput alkavat normaalisti klo 19:30.Kisaviikonlopun kesto on n. 2h, riippuen mahdollisista odottelemisista.

    Kisaviikonloput ja kierrosmäärät
    13.5. Circuit of the Americas 1. kisa 11 kierrosta, 2. kisa 17 kierrosta
    20.5. Road America 1. kisa 11 kierrosta, 2. kisa 17 kierrosta
    27.5. Sportsland SUGO 1. 18 kierrosta, 2. kisa 27 kierrosta
    3.6. Zhuhai International Circuit 1. kisa 15 kierrosta, 2. kisa 23 kierrosta


    Pistejärjestelmä on tälle kaudelle uusi, jotta tulee tiukempaa kilvanajamista jokaisesta sijasta. Lähtöruudukon ollessa täysi (16 kuskia) jaetaan pisteitä seuraavasti:

    1. 19p
    2. 16p
    3. 13p
    4. 11p
    5. 10p
    6. 9p
    7. 8p
    8. 7p
    9. 6p
    10. 5p
    11. 4p
    12. 3p
    13. 2p
    14. 0p

    Jos ykköskisassa on vähemmän kuin 14 kuskia, jää viimeiseksi jäänyt pisteittä, jotta missään vaiheessa ei jättäydytä tahallaan viimeiseksi. Kakkoskisassa pisteiden jako yllä olevan järjestelmän mukaisesti kuskimäärästä riippumatta.

    Lobbyn asetukset:

    Kisalobbyissä käytetään aina kyseisen kisapäivän päivämäärää. Harjoitussessiossa kello on 13:00, aika-ajoissa 14:00, ensimmäisessä kisassa 15:00 ja jälkimmäisessä kisassa 18:00. Ajan kulumisen valinta on “Real time”.


    Realism Settings:

    Allow Auto Start Engine: Yes
    Force Interior View: Yes
    Force Driving Line Off: Yes
    Force Default Setups: No
    Force Manual Gears: Yes
    Force Realistic Driving Aids: Yes
    Allow ABS: No
    Allow TC: No
    Allow Stability Control: No
    Damage Type: Full
    Mechanical Failures: Yes
    Allow Ghosted Vehicles: Yes
    Force Manual Pitstops: Yes
    Pit Stop Errors: No
    Tyre Wear: Authentic
    Fuel Depletion: Yes
    Force Cooldown Lap: Yes

    Race Settings:

    Date: Kisapäivän päivämäärä
    Time Progression: Real Time
    Weather Slots: 1
    Weather Forecast: Clear
    Start Type: Standing

    Rules & Regulations:

    Rules & Penalties: On
    Track Limit Penalties: On
    Allowable Time Penalty: 10
    Drive-Through Penalties: On
    Pit Exit Penalty: On
    Competitive Racing License: Off

    Sarjassa on tällä hetkellä ilmoittautuneena 14 kuskia, joten 2 paikkaa on vielä auki. Voit ilmoittautua sarjaan tämän linkin kautta: https://goo.gl/forms/lWqyisieQVeC3qkv1
     
    Viimeksi muokattu: 13.05.2018
  2. Sepponaattori

    Sepponaattori New Member

    Youtube:
    youtube
    PSN:
    Sepponaattori666
    SARJAN TUOMAROINTI / RANGAISTUKSET

    Tuomaristo tutkii kaikki tilanteet, jotka heidän tietoon saatetaan kisaa seuraavana päivänä klo 12-24 välisenä aikana. Valituspyyntöjen tulee sisältää tilanteessa osallisena olleet kuskit, mitä tilanteessa tapahtui, sekä videomateriaalia tilanteesta. Tuomarointi tulee perustumaan FISRA:n ajoetikettivideon ohjeisiin (myöhemmin tekstissä ”kilpa-ajon säännöt”). Videosta poiketen weaving on kielletty Slip ’N’ Slide Racing Leaguessa. Tuomaristossa ovat Sepponaattori666, Fiskemannn, Pukama ja Zaneisland. Jos tuomariston jäsen on osana tutkittavaa tilannetta, ei hän osallistu tilanteen tuomarointiin.



    Saman kuljettajan tehdessä toistuvia rikkeitä, tullaan ko. kuljettajaa rankaisemaan kovemmin, kuin rikkeen kategoriassa on määritelty. Esimerkiksi jos kuski X, aiheuttaa kolmesti kauden aikana lievän tilanteen, tullaan häntä kolmannen kerran kohdalla ja siitä eteenpäin rankaisemaan yhtä kovemman kategorian sanktioilla.

    Tuomaristolla on oikeus soveltaa sanktioita tilanteen mukaan.

    Tilanteet jaetaan viiteen eri kategoriaan, joiden pohjalta tilanteesta jaetaan rangaistuksia ja/tai rangaistuspisteitä. Tilanteiden kategoriat ovat:

    Kilpa-ajotilanne
    Lievä tilanne
    Keskitason tilanne
    Vakava tilanne
    Tahallinen tilanne

    Kilpa-ajotilanne

    Kilpa-ajotilanteessa tapahtuu kahden tai useamman auton yhteentörmäys ilman, että tilanteesta kumpaakaan osapuolta voisi laittaa yksin vastuuseen tapahtumasta. Kilpa-ajotilanteiksi tulkituista tilanteista ei anneta rangaistuksia, kun ei ole selkeää syyllistä.

    Lievä tilanne

    Lievässä tilanteessa tapahtuu kilpa-ajon sääntöjä vastaan oleva rike, mutta tilanteen osapuolet pysyvät radalla. Tälläisiä tilanteita ovat esimerkiksi useat linjanvaihdot puolustustilanteessa, ohittaminen kontaktin kanssa/avulla sekä muut pienet kontaktit, jonka seurauksena yksikään kuski ei suistu radalta.

    Lievän tilanteen syylliselle osapuolelle voidaan tuomita tilanteesta riippuen yksi tai useampi seuraavista:
    - Seuraavan kisaviikonlopun jälkimmäiseen kisaan 1-3 ruudun lähtöruuturangaistus
    - 1-3 rangaistuspistettä rangaistuspistetilille
    - Suullinen tai kirjallinen varoitus
    - Aikarangaistus, jos rike tapahtuu viimeisellä kierroksella ja se muuttaa kisan lopputulosta


    Keskitason tilanne

    Keskitason tilanteessa tapahtuu kilpa-ajon sääntöjä vastaan oleva rike, jossa tilanteen seurauksena yksi kuski ajautuu pois radalta, tai menettää rikkeen johdosta useamman kuin yhden sijan pysyen kuitenkin radalla. Tälläisiä tilanteita ovat esimerkiksi kanssakilpailijan pakottaminen spinnaukseen sekä radalta ulos kiilaaminen / työntäminen.

    Keskitason tilanteen syylliselle osapuolelle voidaan tuomita tilanteesta riippuen yksi tai useampi seuraavista:
    - Seuraavan kisaviikonlopun jälkimmäiseen kisaan 1-5 ruudun lähtöruuturangaistus
    - 1-5 rangaistuspistettä rangaistuspistetilille
    - Aikarangaistus, jos rike tapahtuu viimeisellä kierroksella ja se muuttaa kisan lopputulosta


    Vakava tilanne

    Vakavassa tilanteessa tapahtuu kilpa-ajon sääntöjä vastaan oleva rike, jossa yksi tai useampi kuljettaja suistuu radalta, menettää rikkeen uhriksi joutumisen seurauksena useamman kuin yhden sijoituksen pysyen kuitenkin radalla tai jos yhden tai useamman kuskin auto vaurioituu tilanteen johdosta siten, että ko. kuski joutuu keskeyttämään kisan tai käymään varikolla korjaamassa tilanteen tuomia vaurioita.

    Vakavan tilanteen syylliselle osapuolelle voidaan tuomita tilanteesta riippuen yksi tai useampi seuraavista:
    - Aika-ajoihin osallistumiskielto yhden kisaviikonlopun ajaksi
    - 5 tai useampia rangaistuspisteitä rangaistuspistetilille
    - Aikarangaistus, jos rike tapahtuu viimeisellä kierroksella ja se muuttaa kisan lopputulosta
    - Kilpailukielto yhden tai molempien kisaviikonlopun kisojen osalta


    Tahallinen tilanne

    Tahallisessa tilanteessa tapahtuu kilpa-ajon sääntöjä vastaan oleva rike, joka voidaan tulkita tahalliseksi toista kuljettajaa kohtaan. Tulkinta perustetaan kuljettajan muiden kierroksien ajosuorituksiin verrattuna jos mahdollista, jotta esim. nähdään, onko ko. kuski ajanut suhteellisen samalla linjalla mutkassa läpi kisan, jättääkö jarruttamatta normaalilla jarrupaikalla, jarruttaako yli 50m ennen jarrupaikkaa verrattuna aiempien kierroksien jarrupaikkaan, kääntääkö kuski kesken mutkan toista kuskia kohden jne. Tahalliseksi tulkittavat tilanteet tuomaroidaan tapauskohtaisesti.

    Tahallisen tilanteen syylliselle osapuolelle voidaan tuomita tilanteesta riippuen yksi tai useampi seuraavista:
    - Kilpailukielto yhden tai molempien ksiaviikonlopun kisojen osalta
    - Aika-ajoihin osallistumiskielto yhden kisaviikonlopun ajaksi
    - Sarjasta sulkeminen


    Rangaistuspistetili

    Joka kuljettajalla on sarjakauden ajalle oma rangaistuspistetili. Rangaistuspistetilile saa rangaistuspisteitä kun tuomaristo näkee kuljettajan tehneen rikkeen. Kun kuljettajan tilille kertyy kauden aikana 8 rangaistuspistettä, tullaan hänet sulkemaan kisaviikonlopun aika-ajoista ja joutuu hän myös lähtemään toiseenkin kisaan viimeisenä, huolimatta hänen sijoituksestaan ensimmäisessä kisassa. Kun kuljettajan rangaistuspistetilille kertyy kauden aikana 10 rangaistuspistettä, tullaan hänet sulkemaan pois seuraavasta kisaviikonlopusta.
     
  3. Sepponaattori

    Sepponaattori New Member

    Youtube:
    youtube
    PSN:
    Sepponaattori666
    Kauden avannut Circuit of the Americasin kisaviikonloppu on takana ja kovasti jo odotetaan seuraavaa! Tässä pieni raportti kisaviikonlopun kulusta.

    Aika-ajosta odotettiin viikon harjoitussessioiden perusteella mantu-_-vaipan armotonta dominointia Lewis Hamiltonin tapaan. En tiedä oliko ruuti märkää, vai oliko tiimin auto hieman diiva, kun mantu-_-vaippa pääsi "vasta" toiseen ruutuun aika-ajossa Sepponaattori666n vallatessa paalun alle kymmenyksen erolla. Thuto, Fiskemannn ja MiCComo täydensivät kärkiviisikon aika-ajoissa.

    Ensimmäiseen kisaan lähdettäessä tekniset ongelmat pääsivät yllättämään, eikä paalumies Sepponaattori666 päässyt starttaamaan kisaan ollenkaan. Tästä johtuen startti uusittiin, tällä kertaa normaalisti toisen lähdön lentävän lähdön tavoin. Liekkö oli kauden avaus liian jännittävää hommaa, kun Sepponaattori pyörähti ensimmäisessä mutkassa vajoten monta sijaa alaspäin. Tämä päästi mantu-_-vaipan johtoon ja hän pääsikin nopeasti ajamaan karkuun muulta porukalta. Thuto ja MiCComo vääntivät keskenään läpi kisan ja lopulta huomasivatkin lopussa taistelevansa voitosta, kun ensin mantu-_-vaippa teki lähempää tuttavuutta radan seinien kanssa ja kun Fiskemannnia ei nähtävästi kiinnostanut voittaminen sen enempää kun tiimikaveri Sepponaattori666:kaan. Johdosta pyörähtäminen kun näyttää olevan Remco Enterprisesin tavaramerkki. Lopulta ruutulipulle saavuttaessa MiCComo nappasi avausvoittonsa sarjapuolella varman ajamisensa ansiosta. Podiumille mahtuivat myös Thuto ja Sepponaattori666.

    Ensimmäisen kisan tulokset:
    1. MiCComo (Equipe Dambreville)
    2. Thuto (Besmone Racing Team)
    3. Sepponaattori666 (Remco Enterprises)
    4. Fiskemannn (Remco Enterprises)
    5. Ice7racing (Team Sheriftizer)
    6. Zaneisland (Team Fanatec)
    7. iba_86_ (Besmone Racing Team)
    8. Pukama (Team Sheriftizer)
    9. CRYSYS09 (T-Rexergie Racing)
    10. Harri0505 (Renault Sport)
    11. mantu-_-vaippa (Team Fanatec)
    12. AHMA_FIN (Equipe Dambreville)
    Poissa: VadelmaPvP & qpedroq

    Toiseen kisaan lähdettiinkin AHMA_FIN:in johdolla mantun ja harrin seuratessa tiukasti kannoilla. Joukon jatkoksi liittyi VadelmaPvP, joka liittyi jälkimmäiseen kisaan mukaan. Muutaman kierroksen jälkeen, olivat jo viime kisan kärkijoukon kuskit tehneet vahvaa nousua. Kisan alkupuolella oli myös rytinää, kun Pukama ja VadelmaPvP osuivat toisiinsa. Toisessa kisassa olikin erikoisuutena pakollinen varikkostoppi, joka aiheutti joillekin kuljettajille pientä päänvaivaa. Kaikki kun eivät olleet tehneet tiivistä taustatutkimusta varikkostoppien osalta. Osalla kuljettajista taas varikkotaktiikka toimi kuin kuuluisa junan vessa. Tämmöisen junan vessan tyyppisen varikkotaktiikan myötä esimerkiksi Sepponaattori666 nousi stoppien yhteydessä muutaman sijan, kun osalla taas oli Ferrarin strategiatiimi tekemässä päätöksiä. Varikkostoppien jälkeen tilanne hieman rauhoittui ja mantu-_-vaippa pääsi rauhassa kruisailemaan voittoon, MiCComon ja Fiskemannnin täydentäessä podiumin. MiCComo oli kyllä ensimmäisen kisaviikonlopun osalta Driver of the Day, sijoittuessaan kisoissa 1 ja 2 sijoille 1 ja 2. Onkin mielenkiintoista nähdä jatkuuko sama meno ensi viikonloppuna, vai tuleeko muut haastajat kahta kauheammalla voitontahdolla Road American radalla.

    Toisen kisan tulokset:
    1. mantu-_-vaippa (Team Fanatec)
    2. MiCComo (Equipe Dambreville)
    3. Fiskemannn (Remco Enterprises)
    4. Sepponaattori666 (Remco Enterprises)
    5. Ice7racing (Team Sheriftizer)
    6. Thuto (Besmone Racing Team)
    7. Harri0505 (Renault Sport)
    8. CRYSYS09 (T-Rexergie Racing)
    9. Zaneisland (Team Fanatec)
    10. VadelmaPvP (Renault Sport)
    11. iba_86_ (Besmone Racing Team)
    12. AHMA_FIN (Equipe Dambreville
    13. Pukama (Team Sheriftizer)
    Poissa: qpedroq

    Ensimmäisen kisaviikonlopun sarjataulukko näyttää tältä:
    snss2kuskitaulukko1.png

    Tallien sarjataulukko taas näyttää tältä:
    snss2tiimitaulukko1.png
    (Huom. Lopullisissa tiimipisteissä huomioidaan tiimin kummankin kuljettajan kolmen parhaan kisaviikonlopun tulokset, joten lopulliset tiimipisteet tulevat näkyville viimeisen kisaviikonlopun jälkeen.)

    Sunnuntaina jatketaan Road Americassa klo 19:30 alkaen!

    (Ps. kisan top 10 tilannetta -kooste tulossa lähipäivinä)
     
    Viimeksi muokattu: 15.05.2018
  4. Sepponaattori

    Sepponaattori New Member

    Youtube:
    youtube
    PSN:
    Sepponaattori666
    Kauden avauksesta kymmenen parasta tilannetta! Huomenna sitten rytistellään Road American radalla!

     
  5. Sepponaattori

    Sepponaattori New Member

    Youtube:
    youtube
    PSN:
    Sepponaattori666
    Kauden toinen kisaviikonloppu hurjasteltiin Road American radalla toissapäivänä. Tässä pieni raportti kisaviikonlopun kulusta.

    Ennen kisaviikonlopun alkua keskusteluryhmässä kulki villejä huhuja ja veikkauksia mahdollisista kierrosajoista aika-ajoissa. Kisaviikonlopun lähetessä veikkaukset hilliintyivät jossain määrin. Ennen aika-ajoa kuitenkin uskottiin, että 1:50 rajan alitus tulisi tapahtumaan aika-ajoissa melko kivuttomasti (itsekin, vaikken mikään kummoinen aika-ajaja ole, kellotin 1:49.8xx ajan omissa privaattiharjoituksissani).

    Itse aika-ajojen alkaessa tuntui itse kultakin olevan vauhti hieman kadoksissa, ja liekkö kisajännityksen johdosta virheitä tuntui tulevan tasapuolisesti lähes jokaiselle. Hyvät kierrokset olivat harvassa. Aika-ajojen viime sekunneilla kuitenkin Team Sheriftizerin ice7racing murtautui ainoana 1:50 haamurajan alle ajalla 1:49.902, perässään mantu-_-vaippa ajalla 1:50.041 ja Sepponaattori666 ajalla 1:50.207. Ensimmäisenä kisaviikonloppuna vahvoja otteita esittäneet MiCComo ja Thuto täydensivät kärkiviisikon jääden 6 ja 8 kymmenystä kärkiajasta.

    Tällä kertaa teknologiajumalat olivat puolellamme ja pääsimme aloittamaan ensimmäisen kisan ilman ongelmia ja tavallisen lähtöruudukkolähdön tavoin. Parhaimman lähdön otti mantu, kun muutamat muut jäivät hieman paikoilleen sutimaan ja heidän takanaan olleet hieman sumppuun. Ensimmäisestä mutkasta tultiin ulos järjestyksessä Mantu, MiCCo, Ice, Fiske ja itse allekirjoittanut. Thuto pyörähti ensimmäisessä mutkassa, kuten myös Zane, qpedroq:n lievällä ystävällisellä avustuksella myös. Muutamat muutkin hakivat ensimmäisessä mutkassa vauhtia radan rajojen ulkopuolelta.

    Jo ensimmäisen kierroksen aikana saivat Mantu ja MiCCo rykäistyä pienen kaulan muihin kuskeihin nähden. Taaempana myös tapahtui, kun qpedroq ajautui leveäksi ja iba_86_, Thuto ja VadelmaPvP pääsivät kuittaamaan ohi. Alun hässäkän jälkeen tilanne vähän rauhoittuikin ja kisassa tuli eräänlainen suvantovaihe, jota hieman rikastutti Sepponaattori666:n Maldonadomainen divebomb ohitusyritys tallikaveriaan Fiskeä vastaan. Tilanteesta kuitenkin selvittiin säikähdyksellä ja homma jatkui ennallaan. Kierroksella 6 Ice7racing pyörähti radan toisiksi viimeisessä mutkassa DRS:n unohduttua auki mutkaan mentäessä. Tämän johdosta Ice tippui viidenneksi ja Remco Enterprisesin pojat Fiske & Seppo pääsivät ohitse.

    Seuraavalla kierroksella Fiske teki jo tavaramerkiksi muodostuneen vierailun rataa reunustaville nurmikoille ja betoniaidoille. Tämän seurauksena Fiske raahautui siipirikkona varikolle jääden koko porukan viimeiseksi. Kisaa jäljellä ollessa neljä kierrosta oli kärkiviisikossa Mantu, MiCCo, Seppo, Ice ja Thuto, joka oli alun pyörähdyksen jälkeen salakavalasti hiipinyt ylöspäin tulosluettelossa ensimmäisen kierroksen pyörähdyksensä jälkeen.

    Näissä asetelmissa sitten kurvailtiinkin loppuun asti ilman sen suurempia tilanteita ja /tai haavereita.

    Ensimmäisen kisan tulokset:
    1. mantu-_-vaippa (Team Fanatec)
    2. MiCComo (Equipe Dambreville)
    3. Sepponaattori666 (Remco Enterprises)
    4. Ice7racing (Team Sheriftizer)
    5. Thuto (Besmone Racing Team)
    6. Pukama (Team Sheriftizer)
    7. iba_86_ (Besmone Racing Team)
    8. VadelmaPvP (Renault Sport)
    9. Zaneisland (Team Fanatec)
    10. qpedroq (T-Rexergie Racing)
    11. Fiskemannn (Remco Enterprises)
    Poissa: AHMA_FIN, Harri0505, CRYSYS09

    Toiseen kisaan lähdettiin Fisken johdossa Pedron ja Zanen kärkkyessä tiiviisti kannoilla. Jo lämmittelykierroksella alkoi rytistä, kun mantu-_-vaippa muotoili auton keulaansa uusiksi Sepponaattori666:n auton perää vasten. Molempien autot ottivat hieman kipeää tilanteessa ja näin he antoivatkin hieman tasoitusta muille toisessa kisassa heti lähdöstä asti.

    Toisen kisan lähtö oli selkeästi siistimpi kuin ensimmäisen kisan, johtuen lentävästä lähdöstä. Pukama kävi hakemassa lisää vauhtia ensimmäisessä mutkassa ratarajojen ulkopuolella tippuen muutaman sijoituksen. Muuten sijoitukset pysyivät lähtöjärjestyksen mukaisena ensimmäisien mutkien ajan. Ensimmäisen sektorin lopulla MiCComo tarjoilee yleisölle hienon ohituksen Pukamasta Fernandoalonsomaisesti ulkokautta. Myös Besmone Racing Teamin pojat Iba ja Thuto huudattavat yleisöä hienoilla ohituksillaan VadelmaPvP:stä. Liekkö kyseiset ohitukset sekoitti Vadelman pasmat totaalisesti, sillä hän lipeää seinään kisan päättävästi lähes välittömästi ohitetuksi tulemisen jälkeen.

    Varikkopelin toisessa kisassa avasi Zane jo ensimmäisellä kierroksella ajauduttuaan leveäksi viimeisessä mutkassa jääden viimeiseksi. Ensimmäisen kierroksen jälkeen kärkiviisikossa oli Fiske, Pedro, Thuto, Iba ja Seppo. Ice tosin nousi heti toisen kierroksen alussa Sepon ohitse viidenneksi, kun Seppo kävi myös trimmaamassa ykkösmutkan ulkoreunan nurmikoita vastaamaan omia pihanhoitostandardejaan. Toisella kierroksella Iba lipesi seinään lähes identtisesti Fisken ensimmäisen kisan lipeämisen kanssa, tippuen sijalta 4 sijalle 8. Kolarin jälkeen Iba nilkutti varikolle, Mantu seuranaan. Varikolta herrat poistuivat järjestyksessä Mantu, Iba.

    Tämän jälkeen tulikin kisassa suvantovaihe, jossa tilanteet pysyivät ennallaa useamman kierroksen ajan. Sepponaattori666 oli jatkuvan painostuksen alla, kun MiCComo yritti kaikkensa päästäkseen ohi siinä kuitenkaan onnistumatta. Kierroksella 7 Thuto teki oman stoppinsa sijalta 3 ja palasi radalle seitsemäntenä, Pukaman ja Zanen väliin. Kierroksella 8 osoitti taas pitkän oikean jälkeen radalla tuleva täysiä ajettava oikea haastavuutensa, kun Fiske teki tyylilleen uskollisena tuttavuutta jälleen betonivallien kanssa, tippuen samalla kolmanneksi Pedron ja Icen siirtyessään hänen ohi. Kierroksen lopulla Fiske suuntasi ymmärrettävästi varikolle paikkailemaan autoansa. Radalle Fiske palasi kahdeksanneksi, Zanen ja Mantun väliin.

    Yhdeksännellä kierroksella koko kisan ajan Sepponaattorin kanssa taistellut MiCComo tulee suorittamaan oman stoppinsa yrittäen ns. undercut taktiikalla päästä vihdoin Seposta ohi. Radalle hän palaa kuudenneksi, hyökäten ulostulokierroksellaan vimmatusti päästäkseen vihdoin Seposta ohi. Kierroksella 10 Pukama tekee tuttavuutta rengasvallin kanssa viimeisellä sektorilla ja lähtee nilkuttamaan kolmella renkaalla kohti varikkoa. Samalla kierroksella myös Seppo tulee tekeemään stoppinsa, blokatakseen MiCComon undercut yrityksen tässä kuitenkaan onnistumatta. Seurauksena nähdään yksi kisan hienoimmista ohituksista, kun MiCComo ja Seppo vääntävät kovaa, mutta rehdisti ykkösmutkassa sijoituksesta MiCComon viedessä voiton tässä kamppailussa nostaen itsensä sijalle 4. Tämän jälkeen MiCComo karkaa verrattain helposti horisonttiin.

    Liekkö Ice7racingille kerrottu tiimiradiossa MiCComon onnistuneesta undercutista, sillä hän sujahtaa varikolle kierrokselta 13 ja saapuu takaisin radalle pysyen toisena. Pedro lähteekin heti seuraavalla kierroksella myös varikolle, blokatakseen Icen undercutin. Pedron stoppi oli kuitenkin melko hidas ja hän tulee radalle vasta kolmantena. Kärjen järjestys Ice, Thuto ja Ice. Taaempana Mantu ohittaa Iban koko pääsuoran mittaisella ohituksellaan.

    Viimeisillä kierroksilla ei enää ohituksia nähdä, johtuiko sitten jo kuskien väsymisestä vai mistä, sitä emme tiedä. Kisan voittaa Ice7racing ennen Thutoa ja Pedroa. MiCComo ja Seppo täydentävät kärkiviisikon.

    Kisaviikonlopun Driver of the Day -palkinto menee tällä kertaa Ice7racingille, joka nappasi paalun ja sijoitukset 4 ja 1 viikonlopun kisoista.

    Jälkimmäisen kisan tulokset:
    1. Ice7racing (Team Sheriftizer)
    2. Thuto (Besmone Racing Team)
    3. Qpedroq (T-Rexergie Racing)
    4. MiCComo (Equipe Dambreville)
    5. Sepponaattori666 (Remco Enterprises)
    6. Zaneisland (Team Fanatec)
    7. Fiskemannn (Remco Enterprises)
    8. mantu-_-vaippa (Team Fanatec)
    9. iba_86_ (Besmone Racing Team)
    10. Pukama (Team Sheriftizer)
    11. VadelmaPvP (Renault Sport)
    Poissa: AHMA_FIN, Harri0505 & CRYSYS09

    Sarjan ollessa puolessa välissä sarjataulukko näyttää seuraavanlaiselta:

    [​IMG]

    MiCComo kasvatti johtoaan yhdellä pisteellä. Ice7racing ja mantu-_-vaippa nousevat Remco Enterprises kuskien ohi sijoille 3 ja 4.

    Tallien sarjataulukko puolestaan näyttää tältä:

    [​IMG]

    Remco Enterprises johtaa edelleen, mutta heidän johtoasemansa on pienentynyt. Renault Sport tippuu jumboksi ja Equipe Dambreville tippuu sijalta 3 sijalle 5. Muistakaa toki, että tallien mestaruustaistossa vaikuttavat kummankin kuskin kolmen parhaan kisaviikonlopun tuloksien keskiarvo, joten liikaa ei voi vielä tästä taulukosta päätellä.

    Tulevana sunnuntaina ajetaan Sportsland SUGO -radalla, joka onkin paljon pienempi ja hitaampi aiempiin ratoihin verrattuna. Saa nähdä, pysyykö Remcon renttusakki tiimitaistossa ensimmäisenä, vai nouseeko Besmone, Fanatec tai Sheriftizer tiimit heidän ohitseen. Jännitettäväksi jää myös, pysyykö MiCComo kuskien puolessa sarjakärjessä, vai löytyykö hänen johtoasemalleen vihdoinkin haastaja.
     

Jaa tämä sivu