Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Smash ball handicap?

JarZkii

New Member
Mikähän ihme toiminto pelissä on sellainen kun välillä joku respawnaa kuoleman jälkeen, niin sillä on valmiina smash ball rikottuna ja ultimate-iskut paukkuu niin että pää lahoaa!

Onko tää joku handicap-ominaisuus pelissä? Eli kun joku alkaa vetään FAIL-putkea niin saa tasoitusta tätä kautta?

Vai onko vaan puhdas BUGI.
 
Vastaus: Smash ball handicap?

Tätä olen itsekin ihmetellyt, varsinkin eilisessä matsissa, kun kaveri sai koko ajan kuoleman jälkeen smash -liikkeen itselleen. Kaveri oli kyl ehdottomasti pelin huonoin, että voi olla pientä tasotusta tätä kautta.
 
Vastaus: Smash ball handicap?

Tasoitustahan tuo on. Itse en ole nähnyt tuota tapahtuvan kuin pari kertaa random nettipeleissä. Toisaalta itse pelaan vain ja ainoastaan stock-matseja (time on perseestä ja kolikko nyt on... kolikko), joten noissa sitä eroa ei koskaan pääse niin paljoa syntymäänkään.
 
Vastaus: Smash ball handicap?

Tätä olen itsekin ihmetellyt, varsinkin eilisessä matsissa, kun kaveri sai koko ajan kuoleman jälkeen smash -liikkeen itselleen. Kaveri oli kyl ehdottomasti pelin huonoin, että voi olla pientä tasotusta tätä kautta.

Haha joo, kaveris sai kyl siinä Sonicilla noita jatkuvasti, oltiin täällä päässä aika WTF :)
 
Vastaus: Smash ball handicap?

Heheh...Heput ei oo tainut seurata yhtään Brawlin virallista nettisivua?
Siellä lukee näin tällaisesta:

"And then theres an element known as the Pity Final Smash. Once a significant point advantage is reached, the losing player is given a bonus chance. When you get this, you will reappear after a KO in Final Smash standby mode."

www.smashbros.com/en_uk
Kokeilkaas tuota sivua.Siellähän on kaikennäköistä.
 
Vastaus: Smash ball handicap?

Mutta kun ei saa.Siitä ei pääse mihinkään.Sitten vain nielet sen Final Smashin,tai koetat kakistella sen ulos....Jos tiedät mitä tarkoitan...:cool:

Pitää vaan pistää turpaan niin kovaa, että ilmat pihalle ja smash ball mukana.
 
Ylös Bottom