Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Snipperclips

JTahti

Well-Known Member
  • Puzzle, seurapeli
  • Julkaisupäivä: 3.3.2017 eShopissa
  • Hinta julkaisupäivänä: 19,90 euroa
  • 1-4 pelaajaa
  • Konsolifin pelisivu
Snipperclips Nintendo Treehousessa:


Olen nähnyt pelin kuvauksissa että tuota voi pelata myös yksinpelinä, mutta yllä olevan videon nähtyä en tiedä miten se onnistuu.
 
Viimeksi muokattu:
Vastaus: Snipperclips

Vaimo tästä innostui kovasti (kuten itsekin). Ihmettelin vain juuri samaa, että millä ilmeellä tuota pelaa yksinpelinä, koska ei vaimosta päivittäin peliseuraa saa. Tämä oli yksi todella positiivisista yllätyksistä.
Ensireaktio kun oli, että hohhoijaa mitä pikkupelejä taas. Sen jälkeen tuli yllätys miten moniulotteinen tuosta tulee ja miten hienosti siinä saadaan pelaajat kommunikoimaan keskenään.
 
Vastaus: Snipperclips

Täysin samat ensireaktiot ja jälkifiilikset on kuin Omenaraadollakin.
Vaikuttaa erittäin hauskalta.
Vaimo ei kovin paljoa pelaile, mutta tähän toivonmukaan saan hänetkin puhuttua mukaan :)
 
Vastaus: Snipperclips

Oli todella iso yllätys, kun värillisten ohjainten paketissa tuli myös tämän latauskoodi mukana. Olin kuvitellut sen version maksavan enemmän, mutta en valita.

Peli on oikeasti todella hyvä! Vaimon kanssa pari tuntia putkeen väännettiin joyconit vaaka-asennossa ja pätkääkään ei tullu kädet kipeiksi ja hauskaa oli ja todenteolla joutui kommunikoimaan toisen kanssa. Varmasti tulee olemaan eräs aliarvostettu helmi tämä. Suosittelen jopa siihen 20 euron hintaan ostettavaksi.
 
Vastaus: Snipperclips

Pelattiin vaimon kanssa tuo demo lävitse, ei siinä montaa tehtävää ollut, mutta vaimo totesi suoraan ettei kiinnostunut. Harmi, koska itse peliin tykästyin.
Mario Kartia sitten odotellessa..
 
Vastaus: Snipperclips

Gamereactor antoi 8:n Snipperclipsille:

https://www.gamereactor.fi/arviot/410593/Snipperclips+Cut+it+out,+together!/

Vähän olen tämän ostamista miettinyt, mutta odottelen edelleen neon-joycon-bundlea jälleenmyyntipisteisiin. Demon latasin mutta en ole vielä ehtinyt itse testaamaan. Onko peli pitänyt hyvin otteessaan ja minkälaista kolmin-nelinpelihubaa on tarjolla? Sopiiko lasten kanssa pelattavaksi vai onko enemmän vaimon kanssa vääntöä?
 
Vastaus: Snipperclips

Meillä kyllä kohta 8v tyttö osaa pelata ja ihan tykkääkin, mutta menettää hermot helposti tämän kanssa. Vaimon kanssa on kyllä kivaa ja suosittelen, mutta silti ostaisin nimenomaan ohjaimien kanssa.
 
Vastaus: Snipperclips

Snipperclips on kyllä varsin mukava pulmapeli, tuli heti julkaisussa se jo hommattua ja vaimon kanssa pelailtua. Nyt kun sain synttärilahjaksi toisen parin joy-coneja niin pääsee pelaamaan niitä neljän pelaajan pulmiakin vaimon siskon ja hänen miesystävän kanssa. Joy-con parin mukana tuli latauskoodi kyseiseen peliin, joka olisi tuossa nyt ylimääräisenä. Jos siitä joku haluisi jonkun verran maksaa, niin saa kysellä yksityisviestillä.
 
Ylös Bottom