Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: U.S. Navy Seals

Drane

New Member
Kyseinen peli on julkaistu jo Amerikassa, mutta koskakohan mahtaa saapua Suomen markkinoille? Itse kyllä tilaan pelin USA:sta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Kyseinen peli on julkaistu jo Amerikassa, mutta koskakohan mahtaa saapua Suomen markkinoille? Itse kyllä tilaan pelin USA:sta.
Onko mitään arvosteluja? Metacriticissä ei ainakaan näkynyt tässä vaiheessa. Linkkejä voisi laittaa niin saisin minäkin vähän informazionia tuosta. Nettipelihän tuossa ilmeisesti on...
 
Ei taida olla vielä julkastu. Piti muistaakseni tulla verkkosysteemin kanssa myyntiin elokuussa.
 
Mistäs sä oot semmost tietoo saanu et se ois jo julkastu? Ku siit ei oo ees julkastu ku pari ruutukuvaa. Tosiaan on netti peli ni eiköhän se julkasta sit ku tulee ne verkkosysteemitkin.
 
Re: Re: SOCOM: U.S. Navy Seals

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter

Onko mitään arvosteluja? Metacriticissä ei ainakaan näkynyt tässä vaiheessa. Linkkejä voisi laittaa niin saisin minäkin vähän informazionia tuosta. Nettipelihän tuossa ilmeisesti on...

Pari arvostelua siitä on jo ainakin tehty ja näyttää erittäin hyvältä.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/4387.asp
 
Itse ainakin odotan innolla tätä peliä.

Siinä tulee mukana joku ihmeen headsetti mihin voi puhua?
 
Niin, eihän nuo arvostelut ole kuin jostain pelin demoversiosta. Ja saa nyt nähdä koska se tänne Eurooppaan tulee, koska Sony ei ole julkistanut minkäänlaisia tietoja Euroopan online-systeemeistä.

Yhdysvalloissahan tuo peli julkaistaan käsittääkseni 27. elokuuta + verkkoadapteri samaan aikaan.
 
Tuleeko se Euroopan julkaisu riippumaan jostain Euroopan online systeemeistä?
Onhan siinä siis yksinpeli moodikin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle
Niin, eihän nuo arvostelut ole kuin jostain pelin demoversiosta.

Mistäs sellaista olet saanut päähäsi. Virallinen lehti tuskin voi mennä antamaan arvosanoja minkään demoversion perusteella. Betaversio onkin sitten jo eri asia.
 
ps2.ign.com antaa 7.5 pistettä
pahin moka on yksinpelin AI, joka suckaa.
online-peli on vissiin ihan ok.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
ps2.ign.com antaa 7.5 pistettä
pahin moka on yksinpelin AI, joka suckaa.
online-peli on vissiin ihan ok.

Metacriticin mukaan GameNow ja Official U.S Playstation Mag. anto täydet pisteet.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28


Mun kone ainakin näyttää sille 98pistettä:)


Milloin olet viimeksi käynyt tarkistamassa? Pistekeskiarvoa on näes päivitetty ton ps2.ign.comin arvion jälkeen, joka laskee tota huimaa pistekeskiarvoa jonkin verran.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset



Milloin olet viimeksi käynyt tarkistamassa? Pistekeskiarvoa on näes päivitetty ton ps2.ign.comin arvion jälkeen, joka laskee tota huimaa pistekeskiarvoa jonkin verran.

Klo 20.46.
Mutta näköjään siinä pääsivulla se on vieläkin 98p.
 
Mahtavaa propagandaa..

Fantasioin tästä pelistä ueammin kuin onnistuneesta filsan gradusta. Toivottavasti korkeat odotukseni lunastetaan ja pääsen hakkaamaan tätä peliä kainalot hikeä valuen. Huonoa Englantia kirjoittavat ranskikset saavat taas lahjakkaasti kuonoonsa.
Muistuu nimittäin mieleen DC:n Q3-räiskintä jossa olin niin haka, että uhoavat ranskikset (I'm will kill you finland) menivät hiljaisiksi. Maaotteluhenki on korkealla.
LAN-sessioita taas on tuttuun tapaan mukava sävyttää muutamalla bissepullolla ja roskissafkiksella. Muistakaa vain antaa vihollistiimin juoda ensin kaljat, etenkin jos pelaatte uhkapeliä.
Liehuvat USA:n liput kyseisessä pelissä on sivuseikka. Mahtavaa propista, sanon minä. Kaikki metsästämään Osamaa.
:)
 
Öö tästä pelistä puhutaan melkein pelkästään multiplayer jututista, niin onko tässä pääosassa single player osio, vai onko tästä yritetty vääntää jotain ensimmäistä kunnon multiplayer peliä? :)
 
Kannattaa tsekkaa tää linkki!!!!!
vissiinki aika nami peli!

http://ps2.gamezone.com/gzreviews/r18723.htm
 
Ylös Bottom