Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socomia tänään Maanantaina (28.7.) kello 18.00- alkaen.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

XShava

KonsoliFIN Alumni
Mikäli tänään löytyy halukasta porukkaa pelaamaan, niin kello 18.00 alkaen voitaisiin aloitella mätkiminen. Toivottavasti aika sopisi mahdollisimman monella.

Serveri: EU WEST
Pelin nimi:salasana:suomi
salasana:suomi

Pelin nimeksi salasana:suomi, jos vaikka muut haahuilevat suomalaiset osaisivat liittyä mukaan.

Eli yrittäkää kaikki innokkaan päästä tulemaan, niin saadaan mukava peli käyntiin.

-----------------------------------

Mahdollisesti tulossa:

BBS-nimimerkki / SOCOM handle
  1. feldon / feldon
  2. XShava / XShava[FIN]
  3. Manix / [FINLI]Manix
  4. west / ????
  5. Fox / ????
  6. saintbert / saintbert
  7. FolioMies / kauko3
  8. -
  9. -
  10. -
  11. -
  12. -
  13. -
  14. -
  15. -
  16. -
    [/list=1]
 
Kuulostaa hyvältä, enköhän minä jossain vaiheessa iltaa paikalle putkahda. Pitää vielä tosin Rujolta tarkistaa onko meillä klaanitreenejä mihin aikaan.
 
Roger roger.

Koitan ehtiä, vaikka työpäivä saattaakin tänään venähtää kuuden ylikin.
 
Voinko minäkin tulla jos saan netin toimimaan?
Nimimerkistä en ole varma jos Fox on vapaana olen se.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Pelin nimeksi "salasana:suomi", jos vaikka muut haahuilevat suomalaiset osaisivat liittyä mukaan.
Tuo on kyllä ovelinta mitä olen pitkiin aikoihin nähnyt :)
 
Re: Re: Socomia tänään Maanantaina (28.7.) kello 18.00- alkaen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Tuo on kyllä ovelinta mitä olen pitkiin aikoihin nähnyt :)

Insinöörin älyn väläyksiä :D

Meinasin, että vältyttäisiin kiljuvilta Espanjalaisilta ja silti ei täällä käyvät Suomalaiset pääsisivät mukaan. Tosin jos ovat yhtä fiksuja kuin minä, niin välttämättä eivät osaa tulla silti mukaan...
 
Jep, kauko3 sinne tulkoon.

-
Sain uuden kaapelimodeemiboxin tänään... Vanha alkoi muutenkin oikkuilemaan (ei esim toimannut kannettavan kanssa ihan yksi yhteen). En olekaan nyt verkossa SOCOMia oikein pelannut, viimeksi lauantaina (näin saintbertin, tapettiin toisemme pari kertaa, mutta hän lähti sitten..).
-

Kieltämättä aika ovela servun nimi.
 
Mulle tuli tänään Elisa ADSL boxi eli 512/256 on vaihtunut 512/512:ksi. Jos ehdin niin tulen mukaan mutta en lupaa vielä mitään.
 
No sai socomin peluu jäädä tähän tänään.
Ehdin pelata noin kaksi minsaa ja taas disconectasi ( yhteensä neljäs kertaa tässä sessiossa ). Kokeilaan uudestaan myöhemmin, aiempina päivinä toiminut hyvin....

..menee pelaamaan ddr:ää
 
dodiih.. pelasin tänään ekaa kertaa kunnolla netissä.. se on ihan mukavaapi touhua :p

nimi oli ja tulee olemaan: MmD
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
Kieltämättä aika ovela servun nimi.

Tuntui tuo servun nimi toimivan, sillä ensimmäisen kerran minun aikana oli suomalaisia täydet 16 henkeä pelaamassa. Vanhoja tuttavuuksia ja uusiakin naamoja tuli mukavasti vastaan.

Tosin tuntui porukka vaihtuvan aika ahkerasti, mutta silti salasana:suomi huone oli sitten kello 18.00 alkaen pystyssä melkein puolille öin. Ja kehujakin hyvästä nimestä tuli useampaan otteeseen ;)

Hieno homma ja kiitos kaikille peliin osallistuneille.

Pelit sujuivat omalta kohdaltani taas jo paremmin ja välillä kertyi tappojakin mukavasti. Välillä taas en kerennyt vihollisia näkemäänkään, kun tiimikaverit ne poimivat. Sitten loppuillasta ei peli oikein enään kulkenut, eikä kerennyt edes vihollista näkemään kun jo nappi tuli otsaan.
 
tänäänkö jatketaan??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Tuntui tuo servun nimi toimivan, sillä ensimmäisen kerran minun aikana oli suomalaisia täydet 16 henkeä pelaamassa. Vanhoja tuttavuuksia ja uusiakin naamoja tuli mukavasti vastaan.

Tosin tuntui porukka vaihtuvan aika ahkerasti, mutta silti salasana:suomi huone oli sitten kello 18.00 alkaen pystyssä melkein puolille öin. Ja kehujakin hyvästä nimestä tuli useampaan otteeseen ;)

Hieno homma ja kiitos kaikille peliin osallistuneille.

Pelit sujuivat omalta kohdaltani taas jo paremmin ja välillä kertyi tappojakin mukavasti. Välillä taas en kerennyt vihollisia näkemäänkään, kun tiimikaverit ne poimivat. Sitten loppuillasta ei peli oikein enään kulkenut, eikä kerennyt edes vihollista näkemään kun jo nappi tuli otsaan.
jep...mukavaa oli tavata taas uusia naamoja! tänä iltana uusiksi?? ehtisin jo ajoissa minäkin mukaan :D
 
Re: tänäänkö jatketaan??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan patriko
jep...mukavaa oli tavata taas uusia naamoja!

Itselleni uusia naamoja olivat täälläkin pyörivät TH-T (Socomissa MmD) ja Lynx(Socomissa Lince). Kummatkin pelasivat todella hyvin. XRay(Socomissa Tubbs) oli kanssa mukana ja oikeastaan nautin, kun pääsin muutaman kerran XRayn niittamaan ja vielä samassa paikassa. Tosin kolmaskin kerta onnistui vielä ;) Mutta XRay maksoi sitten kalavelkoja illemmalla oikein urakalla.

Viimeisiä matseja sitten pelattiin esim patrikon (Socomissa [FINLI]Pako) ja jpxg:n (Sama Socomissa) muodostamaa ryhmää vastaan. Itse olin rudyn (Socomissa LASCAR) ja Vihrun(Socomin nimimerkki, ei taida täällä olla) kanssa samalla puolella (muitakin oli ajoittain mukana kummallakin puolella. Esim XRay, kinder). Meillä ei kaikki taktiikat aina menneet putkeen ja kaverit pääsivät välistä aika helposti napsimaan ilman että tosiaan kerkesi näkemään mistä ammuttiin. Siitä huolimatta oli kuitenkin hauskaa pelailla.

Sitä vähän ihmettelin, kun osa porukasta ei pukahtanut mikkiin ollenkaan(saati chatissa mitään kirjoittivat). Olivatko vain hiljaisia, vai eikö mikki toiminut sitten ollenkaan. Ikävää vain välillä pelata täysin mykän tiimin kanssa, kun ei ollut varma oliko muita enään elossa ;)
 
Joo mäkin voisin tossa illalla taas tulla hakkaa.

Niin toi mikkisysteemi on kieltämättä paska jos ei kukaan sitä uskalla/jaksa/voi käyttää, mun mielestä erittäin toimiva ja hauska uus juttu ainakin mulle... Siinä ainakin tulee se fiilis että oikeasti pelaa eläviä ja ajattelevia ihmisiä vastaan, jeah.
 
Tänään ei ehdi valitettavasti jatkaa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
kaverit pääsivät välistä aika helposti napsimaan ilman että tosiaan kerkesi näkemään mistä ammuttiin. Siitä huolimatta oli kuitenkin hauskaa pelailla.
Ehkä legendaarisinta oli, kun pysähdyin laittamaan käsikraanatin pikavalikkoon. Siinä säätäessä huomasin vihollisen, joka myöhemmin osoittautui XShavaksi, jossain toisella puolella kenttää. Ammuin hätäisen heittolaukauksen ihan vaan sinne päin: headshot :)

Oli vieläpä vaimennettu ase, joten en yhtään ihmettele että XShava oli vähän ihmeissään :rolleyes:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom