Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socomia tänään Tiistaina (5.8.) kello 20.00- alkaen.

XShava

KonsoliFIN Alumni
Tuntuu siltä ettei suomalaiset eksy samaan aikaan pelaamaan, eli kokeillaan taas näin ;) Eli kaikki jotka kerkeävät tänään pelaamaan mars !

Serveri: EU WEST
Pelin nimi:salasana:suomi
salasana:suomi

Ensimmäiset voivat tehdä tuon huoneen, jos en ihan kerkeä itse kahdeksaksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Tuntuu siltä ettei suomalaiset eksy samaan aikaan pelaamaan, eli kokeillaan taas näin ;) Eli kaikki jotka kerkeävät tänään pelaamaan mars !

Serveri: EU WEST
Pelin nimi:salasana:suomi
salasana:suomi

Ensimmäiset voivat tehdä tuon huoneen, jos en ihan kerkeä itse kahdeksaksi.
jep! Pako kuittaa :D
 
Kasilta mukana. Täytynee ottaa pari harjoituserää ennen sitä niin osuukin.. Pari ekaa kierrosta tuntuu aina menevän tuntuman hakuun..

Jazz FIN
 
Hauskaahan se oli, mutta ehdottomasti parhaat naurut irtosi vasta yön peleissä Rujon ja Pakon kanssa :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krekko
Hauskaahan se oli, mutta ehdottomasti parhaat naurut irtosi vasta yön peleissä Rujon ja Pakon kanssa :D
Jepulis...kivaa oli esim. kun makasin kuolleena maassa ja Rujo täräytti tappajani kranulla...siinä sitte ruottalainen lensi mun päälle (makaamaan)??? ...yök...ptuih..sylk...ääh...örk.. ps. oli pakko mennä suihkuun pelien jälkeen , niin pahaa teki!!
 
Tæællæ Roskilden kampusalueella on omien koneiden kæyttø kielletty, joten pitææ nyt katsoa tilanne uudestaan Køøpenhaminassa. Asunto vaihtuu siis tæmæn kuun lopussa ja toivottavasti sen mukana myøs typeræt rajoitukset poistuvat. Ja ehkæ saan myøs hankittua jostain kunnollisen næppæimistøn.. :p
 
Ylös Bottom