Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socomia tänään Torstaina (14.8.) kello 18.00- alkaen.

XShava

KonsoliFIN Alumni
Tänään porukka taas pelaamaan, vaikka eilenkin oli ilman ilmoituksia porukkaa kivasti. Itse varmaan alottelen tunnelmaan pääsyä jo aikaisemmin, mutta 18.00 viimeistään.


Serveri: EU WEST
Pelin nimi:salasana:suomi
salasana:suomi
 
kauko3 koittaa klo 19 aikaan iskeä paikalle.

edit: En ole muuten aikoihin pelannut SOCOMia...Its about time niiq! ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Turha kai mun on tulla sinne vieläkään kummittelemaan :(.
Eilen piti kovasti treenata, mutta intouduin kiusaamaan AX-klaania Midnight Clubissa oikein urakalla. Jätkät alkoivat syyttämään xiittauksesta sun muusta, mutta minkäs mä sille mahdan, jos niiden reaktioajat startissa mitataan kalenterilla :D.

Nettipeli on sivistävää; opin eilen ranskalaista teinix-slangia: Mer2! :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Turha kai mun on tulla sinne vieläkään kummittelemaan :(.
Eilen piti kovasti treenata,

Socomia taitaakin kannattaa harjoitella aluksi offline. Eilen verkkoon tuli kivasti uusia naamoja, mutta peli oli hallussa kuitenkin heti. Ja tokaisivat, että yksinpelistäkin näköjään vähän hyötyä :(

Pitänee minunkin malttaa hivenen pelailla, jos alkaisi saamaan ohjaimen liikkeet haltuun. Ja nyt en kyllä muuta säätöjä enään tippaakaan, sillä kun joka päivä tulee muutettua. Niin ei niihin kerkeä missään vaiheessa tottumaan.

Eilen venähti noin yhteen asti pelaaminen. Karma.fi oli kanssa vielä siihen aikaan pelaamassa. Nyt hivenen väsyttää, mutta eiköhän illalla ala taas olemaan kunnossa ;)
 
Itselle ei vielä adapteri tullut mutta Socomin yksinpeliä olen 10 kentän verran pelannut.On siitä varmaan jonkin verran hyötyä,ainakin kontrollit on halussa.Uskoisi että kun verkkoon tulen en ole paikan huonoin.:D
 
Mun mielestä verkkopelin vaikeusaste vaihtelee joskus on helpompaa ja joskus vaikeampaa kuin yksinpelissä. Toki yksinpelistä on apua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *UsT*
Itselle ei vielä adapteri tullut mutta Socomin yksinpeliä olen 10 kentän verran pelannut.On siitä varmaan jonkin verran hyötyä,ainakin kontrollit on halussa.Uskoisi että kun verkkoon tulen en ole paikan huonoin.:D
erona onlinessa on se hupaisa ero että vihulainen ei toista (ainakaan liian usein) itseään tulemalla jatkuvasti samaa reittiä...se tekeekin tästä pelistä parhaimman tämänhetkisen ps2 pelin! :D
 
Ylös Bottom