Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socomia Torstaina 24.7. klo 20.00 alkaen

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

XShava

KonsoliFIN Alumni
Eli löytyykö porukkaa pelaamaan Socomia huomenissa. Tänään itse en kerkeä varmaan kuin illalla kello 23.20 jälkeen (Tähtiportti pakko katsoa. Niin toisaalta videot keksitty, kuten myös toinen TV) pyörähtämään.

Mutta jos tänään saan askareet siihen malliin, niin huomenissa kerkeisi pelaamaan aikaisemmin. Itselläni tosin pelaaminen vielä todella "hukassa", mutta eiköhän se siitä ala paranemaan ahkeralla pelaamisella.


Pitäisikö tehdä salasanalla oleva peli, ettei sinne pääsisi kuin suomalaisia pelaamaan. Mutta kuitenkin, löytyykö täältä 16 pelaajaa joille torstai klo 20.00(onko hyvä aika) alkaen sopisi ?

Ilmottautukaa tähän ketjuun mukaan.



Pelaamaan tulossa:


BBS/Socom

1. FolioMies / kauko3
2. Snaker / Znake
3. XShava / XShava[fin]
4. saintbert / saintbert
5. XRay / Tubbs
6. feldon / feldon
7. Rujo / [FINLI]Rujo
8. mmmela / Northern Light
9. jpxg / jpxg
10. karipelaaja / karipelaaja
11.
12.
13.
14.
15.
16.
 
Mikä ettei. kauko3 ilmottautuu :)

En ole nyt about viikkoon pelannut... Voi olla vähän taidot ruosteessa, mutta mitäpä siitä.
 
Eikö kiinnostuneita ole muka tosissaan enempää ?

Eikä haittaa jos taidot on "ruosteessa", sillä tälläiset huonommat kuten minä, hukutaan ihan hienosti parempien pelaajien sekaan ;)

Itse pelaan nyt Socomia nimellä XShava[fin]. Eilen kerkesin kiireiltäni käydä noin 1/2-tuntia pelaamassa. Ekassa pelissä 4 -tappoa, niin tuntui että alkoi jo luistamaan hivenen paremmin. Mutta loput pelit menivätkin sitten huonommin ja saintbertin ryökäle alkoi vainoamaan.


Kukas suostuisi sitten tekemään 20.00 pelin EU Westille, minne muut liittyisivät ? Vaikka nimellä "PS2FIN". Itselläni ei vielä noista asetuksista ole hajuakaan.
 
Itse heti ensimmäiseksi teloitit minut. Hauskaahan tuo oli kun ensimmäistä kertaa kokeilin peliä netissä, vaikka taktisuudesta ei juuri ollut tietoa. Keräsin yhdessä erässä kolme tappoa, mutta yleensä olin ensimmäinen SEAL joka kaatui. Ohjauksen kanssa en tahdo päästä sinuiksi, vaan näyttää vaikeuksia olevan vielä muillakin. Kentistä kaksi on jo tuttuja, joten kyllä se siitä.
 
Pitäisiköhän lopultakin ruuvata tuo verkkoadapteri koneeseen kiinni? Laatikko on edelleen avaamatta, kun on hiukan ollut muutakin menoa nyt viime viikkojen aikana :)

Hmm... mutta jos tosiaan XShava ja saintberttikin ovat tulossa, niin kai minäkin sitten! Olen pelannut SOCOMia varmaan jo yhteensä kuusi minuuttia, joten pitäkää varanne!!

Lisätkää minut listaan!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Olen pelannut SOCOMia varmaan jo yhteensä kuusi minuuttia, joten pitäkää varanne!!

No ei mekään kauaa olla pelattu ja verkossa tulee pientä paniikkia, kuten eilenkin taidettiin sainbertin kanssa pyöriä vierekkäin ympyrää ilman että osuttiin toisiimme ;)

Ja jos parempia pelaajia ilmestyy, niin saavat jakaantua eri puolille. Niin silloin menee tasaväkisemmäksi ja pysyy mielenkiinto. Tällä joukolla taitaa olla vielä ihan sama, miten jaetaan ;)
 
Terve Kaikki!

Leijonista tulossa ainakin Rujo,ehkä TMP ja Manix mutta katsotaan.

Jos tulee mieleen jotain kysymyksiä Socomin verkkossa pelaamisen saloista niin pelissä niitä voi rohkeasti kysyä minulta tai TMP:tä.

-Rujo
 
Yritän ehtiä paikalle. Meikäläisellä ei sitten kuulokemikkisysteemi toimi mutta kuuromykkyys ei ole meillä päin ole ennenkään ollut riittävä syy pakoilla asepalvelusta.
Ja kiitti vinkeistä jo etukäteen mutta yhteyteni on duunin joten en pääse palomuuriin käsiksi. Ongelma siis ei poistu ennen kuin olen hankkinut oman yhteyden minkä teen lomien jälkeen.

Tev: Northern Light
 
Rujo tekee sitten 20.00 aikoihin Eu West serverille pelin nimellä: PS2FIN

ja salasanana on: suomi (pienellä kokonaan kirjoitettuna)

Näin estetään muitten kuin suomalaisten mukaan tulo ;) Ja jos joku haluaa mukaan, mutta ei halua rekistöröityä tähän BBS. Niin ilmestykää tuonne sitten 20.00. Tietty sähköpostillakin voi ilmottautua etukäteen, siltä varalta että meitä tulee yli 16. Niin silloin ilmottautuneet etusijalla.

xshava@ps2fin.com
 
Mä voisin kokeilla siipiäni tossa SOCOMissa. Toivottavasti ehdin kasiksi.

SOCOM nick: karipelaaja
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan karipelaaja
Mä voisin kokeilla siipiäni tossa SOCOMissa. Toivottavasti ehdin kasiksi.

SOCOM nick: karipelaaja

Kasilta aloitellaan varmaan, mutta aulaan odottamaan jos peli on käynnissä. Niin pääsee seuraavaan mukaan.
 
Mukavaa oli ja täytyy ottaa kyllä pian uusiksi :)

Kiitos pelanneille ensimmäisestä SOCOM -nettipelikokemuksestani.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Mukavaa oli ja täytyy ottaa kyllä pian uusiksi :)

Kiitos pelanneille ensimmäisestä SOCOM -nettipelikokemuksestani.

Kiitos kaikille pelaamaan tulleille myös minun puolesta.

Meitä taisi parhaillaan olla 14-pelaajaa mukana. Mutta hauskaa oli ja kokeneitten opastuksella taidot karttuivat kivasti. Uusia kenttiä tuli tutuksi, tosin välillä kantapään kautta(siitä muuten jos tippuu, kuolee) . Tappoja en itse paljoa saanut aikaiseksi, mutta ne muutamat kerrat lämmitti ihan kivasti mieltä. Tosin en tainnut mitään peliä pelata loppuun asti elävien kirjoissa, vaan pääsin huilimaan jokaisessa pelissä. Useimmiten satuin juoksemaan Manixin tähtäimen läpi, mutta kauko3 tuntui kanssa vainoavan liian herkän liipasinsormensa kanssa.

Ja ilman muuta otetaan uusiksi kun porukalle sopii, siihen asti pitää harjoitella vain ahkerasti, niin alkaisi tuo pelaaminen sujumaan paremmin.
 
Tervehdys

Minäkin sitten löysin tämän foorumin ja päätinpä jopa rekisteröityä.

Joo, eilen oli hyvät pelit, kiitoksia vaan kaikille. Vielä vähän enemmän porukkaa olisi voinut olla mutta menihän se noinkin.
 
Kiitos viimeisestä!

Oli todella pelottavaa hypätä nollakokemuksella kokeneempien kelkkaan, mutta yllätyin, miten nopeasti taidot alkavat kasvaa. Suuret kiitokset siitä kuuluvat FINLI:n porukoille ja heidän asiantunteville neuvoilleen. Kiitos!

XShava ja saintbert olivat lähinnä "helppoja nakkeja", mutta jpxg ja etenkin FolioMies (kauko3) pääsivät yllättämään vähän turhankin usein. Rujon kohtelias käytös ilahdutti, mutta vastapuolelle ei ollut kiva joutua ;)

Ai niin, ja vielä tervetulotoivotukset sinulle, Manix! Peli sujui eilen todella mahtavasti.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom