Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sotapelit sisäisessä ja keskenäisessä vertailussa (CODit, MOHit, Battlefieldit jne)

Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

<<Siirretty MW3-ketjusta t: Ylläpito>>

Peliuutissaitit tietävät kertoa että MW3 myi ensimmäisenä päivänään 400 miljoonalla taalalla, se on paljon se. Taitaa olla ennätys ylipäätään minkään viihdealan julkaisujen myynnissä.
Eli tämä on myynyt enemmän kuin Black Ops julkaisussaan?

Sen olen kyllä huomannut että tästä on ollut paljon vähemmän keskustelua kuin MW2:sta tai BO:sta oli aikoinaan, kun taas BF3-ketjussa on jo 63 sivua. Muutenkin netissä ollut paljon tätä MW3:n dissaamista, mutta en mä tuota myyntilukua silti ihmettele..
 
Vastaus: Sotapelit sisäisessä ja keskenäisessä vertailussa (CODit, MOHit, Battlefieldit jne)

[video=youtube;CjbPFMjwsNU]http://www.youtube.com/watch?v=CjbPFMjwsNU[/video]
 
BF3 maistuu itselleni ainakin näistä peleistä parhaiten. MW3 on pettymys juuri karttojen takia, aivan liian pieniä ja ahdattu täyteen tavaraa. Olen samaa mieltä monen kanssa siitä että Black Ops oli parempi kuin tämä uutukainen. Silti en aio luopua MW3:sesta, se saa jäädä ns viihde peliksi jossa vain Ramboilen välittämättä statseista tai muustakaan. Tulee vieläkin spottailtua MW3:sessa kun sitä satun pelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Äsken verkkokauppa.comista (mainostusta) BF3:en tilasin, mutta vähän arveluttaa tuo paljon puhuttu ohjaussysteemi kerta olen tottunut CoD-sarjan täydelliseen ohjaustuntumaan. Meneekö totuttautumiseen kauankin aikaa ja eroavatko ne paljonkin toisistaan? Onko tässä jotain BF2:en tapaista bottipeliä jossa voi treenata pelaamista vai pitääkö mennä heti sotakentille ottamaan turpaan niin ilmassa, maassa kuin vedessäkin? Ja sitten kysymyksistä tärkeimpään. Onko sniperilla ghillie-suit? :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Äsken verkkokauppa.comista (mainostusta) BF3:en tilasin, mutta vähän arveluttaa tuo paljon puhuttu ohjaussysteemi kerta olen tottunut CoD-sarjan täydelliseen ohjaustuntumaan. Meneekö totuttautumiseen kauankin aikaa ja eroavatko ne paljonkin toisistaan? Onko tässä jotain BF2:en tapaista bottipeliä jossa voi treenata pelaamista vai pitääkö mennä heti sotakentille ottamaan turpaan niin ilmassa, maassa kuin vedessäkin? Ja sitten kysymyksistä tärkeimpään. Onko sniperilla ghillie-suit? :D

CoD:iin verrattuna ohjaus on tosi huono ja epätarkka. Olisipa samanlainen kuin edellisessä niin olisi mukava pelata. Muuten kyllä BF3 on parempi kuin CoD.
 
Vastaus: Sotapelit sisäisessä ja keskenäisessä vertailussa (CODit, MOHit, Battlefieldit jne)

Ikuiselle MW3 vs BF3 -väännölle on tälle päivää pyhitetty oma joulukalenterin luukkunsa, jota pääsee ihmettelemään täällä. Tekstin lukeminen saattaa olla yllättävän palkitsevaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Viitaten joulukalenterin 13. luukkuun, tuli tehtyä tälläinen video kahdesta kuumimmasta fps:stä tällä hetkellä. Kun peleistä sitten joskus aika jättää, on muistoissa ne yhteiset hauskat hetket sieltä toiminnan keskeltä. Tilastot ja muut epäolennaiset seikat kadottavat tällöin viimeistään merkityksensä.

[MEDIA]3542[/MEDIA]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tästähän on tullu pahempi kun mw2-mw3. Niitä paljon mukavampi pelaa kun tätä, tässä on enemmän ilmassa tavaraa kun yhessäkään mw:ssä ja vielä maassa ei ei ei.. Aivotonta toimintaa vaikka itse pelaankin tätä joskus mut mä oonkin aivoton:)

bf2 oli todella paljon paree peli!! Noista videoista mitä tääl on julkastu ni huomaa miten aivotonta mättöö tää on. Ei mulla muuta..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Viitaten joulukalenterin 13. luukkuun

Ihan kiva juttu. Tosin itseäni jäi hieman vaivaamaan miksi tämä JayAr (nevöhöörd) Modern Warfare 3:n "kunniaa puolustaessaan" kirjoittaa vain kuinka huono Battlefield 3 on? Eikä perustele MIKSI MW3 on parempi. Nisupullalta aikas pintapuolista yleislöpinää raapaisten Battlefieldin maailmaa, mutta ainakin tekstiä itse pelistä.

Ja todettakoon että olen pelannut Call of Duty 2, 3, MW, World at War, MW2 & Battlefield BC1, BC2 & 1943 aikas monet päivät elämästäni hukkaan. En siis mielestäni hyökkää ilman aseita "sotaan".

Olenkohan minä nyt semmoinen fanipoika (jos yli 30v. voi vielä olla poika) ? Noh.. OK sovellan logiikkaa, Conker's Bad Fur Day on paras peli koska Battlefield 3 on pashka!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tästähän on tullu pahempi kun mw2-mw3. Niitä paljon mukavampi pelaa kun tätä, tässä on enemmän ilmassa tavaraa kun yhessäkään mw:ssä ja vielä maassa ei ei ei.. Aivotonta toimintaa vaikka itse pelaankin tätä joskus mut mä oonkin aivoton:)

bf2 oli todella paljon paree peli!! Noista videoista mitä tääl on julkastu ni huomaa miten aivotonta mättöö tää on. Ei mulla muuta..
Pertti peruspelaaja jonka AO on puolet kengänumerosta pärjää CoD:issa vallan mainiosti kun ei tarvitse muuhun keskittyä kuin omaan tekemiseen. Taistelukentille tullessaan Pertti on täysin hukassa kun pitäisi osata tehdä yhteistyötä sekä huomioida paljon muutakin kuin oma Cämpperin mitalli(Nuke)

CoDissa "Hyvä" Pelaaja on se kuka Juoksee mappia ympäri kuin päätön kana m60 lanteilla, Itsekkäästi Metsästää Mahdollisimman paljon tappoja välittämättä tippaakaan mitä muulle joukkueelle kuuluu.

Battlefieldissä Ässä on se kuka tekee tiimityötä.
Jakaa panoksia, korjaa/Tuhoaa vaunuja, maalaa kohteita, spottaa vihollisia ja muutenkin avustaa joukkuettaan kaikin mahdollisin keinoin
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pertti peruspelaaja jonka AO on puolet kengänumerosta pärjää CoD:issa vallan mainiosti kun ei tarvitse muuhun keskittyä kuin omaan tekemiseen. Taistelukentille tullessaan Pertti on täysin hukassa kun pitäisi osata tehdä yhteistyötä sekä huomioida paljon muutakin kuin oma Cämpperin mitalli(Nuke)

CoDissa "Hyvä" Pelaaja on se kuka Juoksee mappia ympäri kuin päätön kana m60 lanteilla, Itsekkäästi Metsästää Mahdollisimman paljon tappoja välittämättä tippaakaan mitä muulle joukkueelle kuuluu.

Battlefieldissä Ässä on se kuka tekee tiimityötä, jakaa panoksia, korjaa/Tuhoaa vaunuja, maalaa kohteita, spottaa vihollisia ja muutenkin avustaa joukkuettaan kaikin mahdollisin keinoin

Siteeraan itseäni:

Parental Advisory- Viewer Discretion is adviced.



Call of Duty- "ei päätä, ei häntää"- pelaaja
Kliks---> Näytä liitetiedosto 8232 <---Kliks
Uzit myös käy, ei tartte olla M60 ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pertti peruspelaaja jonka AO on puolet kengänumerosta pärjää CoD:issa vallan mainiosti kun ei tarvitse muuhun keskittyä kuin omaan tekemiseen. Taistelukentille tullessaan Pertti on täysin hukassa kun pitäisi osata tehdä yhteistyötä sekä huomioida paljon muutakin kuin oma Cämpperin mitalli(Nuke)

CoDissa "Hyvä" Pelaaja on se kuka Juoksee mappia ympäri kuin päätön kana m60 lanteilla, Itsekkäästi Metsästää Mahdollisimman paljon tappoja välittämättä tippaakaan mitä muulle joukkueelle kuuluu.

Battlefieldissä Ässä on se kuka tekee tiimityötä.
Jakaa panoksia, korjaa/Tuhoaa vaunuja, maalaa kohteita, spottaa vihollisia ja muutenkin avustaa joukkuettaan kaikin mahdollisin keinoin

Mut niitä pelaajia ei paljon bf näy eli ei tee mitää voiton puolesta vaan aattelee omaa napaa, et saa jotain horopisteitä missä ammukset missä kaikki muu mitä muka pitäs tehä tiimin puolest kun ei siel makaa kun snipuja jossaa eili ei uskalla pelaa ku pitää olla k/d sun muut kohillaa.. Nyt mä ***** lopetan tän moro..:cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mut niitä pelaajia ei paljon bf näy eli ei tee mitää voiton puolesta vaan aattelee omaa napaa, et saa jotain horopisteitä missä ammukset missä kaikki muu mitä muka pitäs tehä tiimin puolest kun ei siel makaa kun snipuja jossaa eili ei uskalla pelaa ku pitää olla k/d sun muut kohillaa.. Nyt mä ***** lopetan tän moro..:cool:

Vieläkö sais tästä jotakin selvää.. Sen verran sain selvää, että snipuja on muka paljon? Ei tosiaankaan ole. Niitä on suhteessa paljon vähemmän muihin aseluokkiin verrattuna ja ne tappavat yhdestä vain jos osut päähän.
 
Vastaus: Sotapelit sisäisessä ja keskenäisessä vertailussa (CODit, MOHit, Battlefieldit jne)

Saisko tohon änestykseen nää molemmat uudet pelit, ni näkis tuloksiakin. ;)
 
Vastaus: Sotapelit sisäisessä ja keskenäisessä vertailussa (CODit, MOHit, Battlefieldit jne)

Saisko tohon änestykseen nää molemmat uudet pelit, ni näkis tuloksiakin. ;)
Ei saa. Niitä varten tulee ihan oma äänestyksensä. Pysykää hollilla!
 
Toi sopii hyvin bf3:een ha haaa :D toi sun spoileri

Kerro toki muillekin miten tuo sopii juuri BF3:seen? Ja tällä kertaa niin että me hieman vanhemmatkin ymmärretään tekstiäsi... Tuo sopii juurikin Codeihin. Itse jätin Cod-sarjan kokonaan ja siirryin bäfään bc2 aikoihin. Meni hermot siihen camping-meininkiin ym ADHD-kakaroihin. Toki siellä on vielä kunnollisia ja asiallisiakin pelaajia. Ja kerro samalla kuinkas monta pelituntia itselläsi on BF3:ssa takana? ;)
 
Vastaus: Sotapelit sisäisessä ja keskenäisessä vertailussa (CODit, MOHit, Battlefieldit jne)

Itse en ole vieläkään ketjun äänestykseen vastannut, koska siitä puuttu BF1943, joka on paras sota-räiskintä-peli tällä sukupolvella ja ehkä jopa kaikkien aikojen paras. Kun se äännestykseen lisätään niin vastailen.

Tänä vuonna tein päätöksen, että en sorru kumpaakaan räiskintäpeliin eli siis BF3:een tai MW3:een. Päätös on pitänyt ja itse olen ollut tyyväinen. Aikaa on riittänyt pelata muutakin kuten esim. 1943:sta
 
Vastaus: Sotapelit sisäisessä ja keskenäisessä vertailussa (CODit, MOHit, Battlefieldit jne)

Itse en ole vieläkään ketjun äänestykseen vastannut, koska siitä puuttu BF1943, joka on paras sota-räiskintä-peli tällä sukupolvella ja ehkä jopa kaikkien aikojen paras. Kun se äännestykseen lisätään niin vastailen.

Tänä vuonna tein päätöksen, että en sorru kumpaakaan räiskintäpeliin eli siis BF3:een tai MW3:een. Päätös on pitänyt ja itse olen ollut tyyväinen. Aikaa on riittänyt pelata muutakin kuten esim. 1943:sta

Agreed. BF1943 ehdottomasti yksi parhaista sotapeleistä tällä sukupolvella.
 
Vastaus: Sotapelit sisäisessä ja keskenäisessä vertailussa (CODit, MOHit, Battlefieldit jne)

Itse en ole vieläkään ketjun äänestykseen vastannut, koska siitä puuttu BF1943, joka on paras sota-räiskintä-peli tällä sukupolvella ja ehkä jopa kaikkien aikojen paras. Kun se äännestykseen lisätään niin vastailen.

Tänä vuonna tein päätöksen, että en sorru kumpaakaan räiskintäpeliin eli siis BF3:een tai MW3:een. Päätös on pitänyt ja itse olen ollut tyyväinen. Aikaa on riittänyt pelata muutakin kuten esim. 1943:sta
Itse sorruin ostamaan BF3:n, mutta iloisesti yllätyin.
 
Ylös Bottom