Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MudRunner: A Spintires Game

Vastaus: Spintires: MudRunner

Nyt parin päivän sisällä on tullut runsaasti gameplay-pätkää Youtubeen. Kiinnostaa, ja kiva varmasti kaikesta pärisevästä kiinnostuneen minityypin kanssa pelata.

Mietin vain kauankohan mielenkiinto pysyy yllä ja kuinka yksi-/monipuolista pelattavaa näinkin simppeli idea tarjoaa. Varmasti ainakin pieninä annoksina viihdyttää. Sekin selvinnee kuun vaihteessa, pakkohan tämä on levyversiona poistaa jo julkaisussa kun hintaakin vain alle neljäkymppiä. Jännä nähdä mitä arvostelijat tykkää.
 
Tää on niitä pelejä jotka ihan ehdottomasti vaatisi kotiin toisen pleikan, jotta vois pelata yhdessä. Toinen kun jumittaa, toinen pelastaa jne.

Edit:
Tässä on tosi hyvin pelivideon ohessa hyvin kerrottu mitä tässä tehdään:


Tässä taas mennään ihan tutoriaalit jne. Näyttää mielettömän hyvältä:
 
Vastaus: Spintires: MudRunner

Kyllähän se on tiedossa että PC versio tulee olemaan hyvä, lähinnä kiinnostais nähdä PS4 versiota, no jospa siitäkin alkaa pikkuhiljaa previkoita tulemaan.
 
Vastaus: Spintires: MudRunner

Itseä mietityttää ps4:lla kontrollit. Tuntuu et hiirelläkin kamera pyörii minne vain, vinssit jne on aika typerästi eri valikon alla ja välillä on isoja vaikeuksia saada kameraa suunnattua siten, että vaikkapa vinssin saisi kiinni puuhun tms.
 
Vastaus: Spintires: MudRunner

Mun pitäis tosiaa joku ajopeli ostaa. No mä oon tullu siihe tulokseen että se on tämä Spinterest tai Project Cars 2. :D Rata - ajopelejä nyt tulee ku sieniä sateella mut tämmösiä tulee tosi vähän.
 
Vastaus: Spintires: MudRunner

Itsellä lopahti tähän kiinnostus kun tässäkin tuntuu painotus olevan tiettyjen tehtävien suorittamisessa ja muutenkin ainoa asia joka kiinnosti oli ihan perus offailu tuolla maasturilla.
Mikään noista raskaammista ajoneuvoista ei kiinnosta ollenkaan.
Tavallaan surullista, että kaikki nämä vuodet paras offailu peli konsoleilla on ollut gta online vaikka sitä ei ole tuohon edes tarkoitettu.
 
Vastaus: Spintires: MudRunner

Onhan siellä käsittääkseni ihan hiekkalaatikko moodi, jossa voit mennä mistä lystäät, millä lystäät. Ja yhdeksän isoa karttaa. Ei siellä tehtäviä tarvi tehdä.

Mut tosiaan kyllähän toi puiden roudaus se pääidea kai on.
 
Vastaus: Spintires: MudRunner

11 päivää on melkein sama ku pelaisit jo. Ohjain käteen, kalja toiseen ja pleikan eteen laskemaan tunteja. Tai niin mä jo teen.[emoji23][emoji23][emoji23]
Muuten kiva vinkki mut mä oon niin urpo että en juo alkomaholii millää tavalla. :D Muutenki syön lääkkeitä joiden vaikutus kuulemma pahenee jos käyttää alkoholii. :D

Jumaleissön tää on halpa peli :D alle neljään kymppiin €
 
Vastaus: Spintires: MudRunner

Muuten kiva vinkki mut mä oon niin urpo että en juo alkomaholii millää tavalla. :D Muutenki syön lääkkeitä joiden vaikutus kuulemma pahenee jos käyttää alkoholii. :D

No mut sehän on vaan hyvä. Jos otat, älä aja. Tai no kai metsäs rämpien voi pari olla pohjalla. :D

Mut joo, näyttää kyllä jopa veden roiskeet nois autois aika mielettömiltä ja toi miten renkaanjäljet oikeasti muokkautuu vaikka ajaisit valmiissa urassa. Miksi tälläistä fysiikkaa ei ole muissa peleissä. Esim Farming simussa tms?
 
Vastaus: Spintires: MudRunner

Just katon Youtubesta ilmesesti saksalaisen pelaajan live striimiä ;)
 
Kyllä tuo taitaa olla PC versio ellei sitten Xboxilla voi käyttää hiirtä.

Muuttaako pc versio ohjainta käytettäessä kaikki napit ruudulla boxin kuvakkeiksi? Muissa versioissa esim neliveto jne on hoidettu hiirellä, tässä napeilla ja muissa on ruudulla olleet näppiksen komennot.

Hiirihän voi liikkua ruudulla tatista, kuten Stardew Valleyssä. Mutta juu voi olla pc versiostakin, näkee aika varmana kuitenkin konsolien kontrollit ainakin.
 
Vastaus: Spintires: MudRunner

Muuttaako pc versio ohjainta käytettäessä kaikki napit ruudulla boxin kuvakkeiksi? Muissa versioissa esim neliveto jne on hoidettu hiirellä, tässä napeilla ja muissa on ruudulla olleet näppiksen komennot.

Hiirihän voi liikkua ruudulla tatista, kuten Stardew Valleyssä. Mutta juu voi olla pc versiostakin, näkee aika varmana kuitenkin konsolien kontrollit ainakin.
Kyllä jos käyttää inputmapperii.
 
Vastaus: Spintires: MudRunner

Muuttaako pc versio ohjainta käytettäessä kaikki napit ruudulla boxin kuvakkeiksi? Muissa versioissa esim neliveto jne on hoidettu hiirellä, tässä napeilla ja muissa on ruudulla olleet näppiksen komennot.

Hiirihän voi liikkua ruudulla tatista, kuten Stardew Valleyssä. Mutta juu voi olla pc versiostakin, näkee aika varmana kuitenkin konsolien kontrollit ainakin.
Lähes kaikki nykyaikaiset PC pelit mahdollistavat ohjaimen käytön ja suurin osa tukee nimenomaan Xbox 360/One ohjainta jolloin myös pelin kuvakkeet muuttuvat xboxin vastaaviksi. Jotkut harvat pelit tukevat myös PS4 ohjainta jolloin myös kuvakkeet muuttuvat vastaaviksi mutta nämä on aika harvassa.

Mutta siis jos katsot kuinka sulavasti kursori liikkuu tuossa videolla niin tuon on pakko olla PC videota tai sitten konsolilta joka tukee hiirtä.
 
Vastaus: Spintires: MudRunner

Juu näin taitaa olla, mut todennäköisesti konsoli kontrollit ovat nuo samat.
 
Ylös Bottom