Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SSX Blur

sinappipipo

New Member
Virallinen hypetysketju :cool:

Nyt kontrollivideo tuli, maaliskuuhun venaileminen tuntuu aika mahdottomalta. Samaa peliähän tuo on, kuin mitä aikaisemmatkin SSX:t olleet, mutta on ne sen verran hauskoja ollut mättää, että varmana löytää tiensä hyllyyn uusien kontrollien takia. Visuaalisestikin alkaa olla jo varsin siedettävä.

http://media.wii.ign.com/media/842/842200/vids_1.html
 
Vastaus: SSX Blur

Komeelta toi SSX Blur näyttää.Kontrollitkin on hyvin siotettu Wiin ohjaimeen.Ja hyvä grafiikat myös:)
 
Vastaus: SSX Blur

Toi EA Sports BIG alku on tylsempi kun ennen. Ennen se oli: EA Sports BIG nyt EA Sports Big.
 
Vastaus: SSX Blur

Tuos siis käännytään tota nunchuk juttua kallistelemalla?!?!?!

Tais jäädä kaupanhyllyyn tämä. Vaikka Wii Remote tarjoaa paljon uusia mahdollisuuksia niin silti. Täs nyt ei vuodelle 2007 oo vielä hetkeen tulos mitään mahtavaa Wiille niin ajattelin, että tämän vois ostaa. Mutta toivotaan nyt, että tuossa on mahdollisuus vaihta tuo kääntymis ominaisuus.
 
Vastaus: SSX Blur

FindRb sanoi:
Tuos siis käännytään tota nunchuk juttua kallistelemalla?!?!?!

Tais jäädä kaupanhyllyyn tämä. Vaikka Wii Remote tarjoaa paljon uusia mahdollisuuksia niin silti. Täs nyt ei vuodelle 2007 oo vielä hetkeen tulos mitään mahtavaa Wiille niin ajattelin, että tämän vois ostaa. Mutta toivotaan nyt, että tuossa on mahdollisuus vaihta tuo kääntymis ominaisuus.


Niin, mikäs siinä on vikana? Hyvin väytti toimivan.
 
Vastaus: SSX Blur

sinappipipo sanoi:
Jotenkin vaikea uskoa tuon videon jälkeen, että kontrollit eivät toimisi.
Wiillä oikeasti pelanneena ei kuitenkaan kovin vaikeaa. Jos ohjaus on yhtä tarkkaa kuin CoD3:n autoilussa, niin kyllä snoukkaaja viettää suurimman osan aikaansa kuusenkoristeena. Ainahan sitä tietysti voi toivoa, että asennontunnistus alkaa vähitellen toimia. EA Sports BIGillä on vankka historia todella hauskojen urheilupelien tekemisessä, ja jos he osaavat hyödyntää Wiin ohjaimia oikein, niin Blur voi olla melkoinen hitti.
 
Vastaus: SSX Blur

jryi sanoi:
ja jos he osaavat hyödyntää Wiin ohjaimia oikein, niin Blur voi olla melkoinen hitti.
Saa nyt nähdä... Mulla ei nyt oikeasti meinaa usko riittää tähän peliin sitten yhtään. Mutta grafiikat on ihan komeat Wiille.
 
Vastaus: SSX Blur

jryi sanoi:
Wiillä oikeasti pelanneena ei kuitenkaan kovin vaikeaa. Jos ohjaus on yhtä tarkkaa kuin CoD3:n autoilussa, niin kyllä snoukkaaja viettää suurimman osan aikaansa kuusenkoristeena. Ainahan sitä tietysti voi toivoa, että asennontunnistus alkaa vähitellen toimia. EA Sports BIGillä on vankka historia todella hauskojen urheilupelien tekemisessä, ja jos he osaavat hyödyntää Wiin ohjaimia oikein, niin Blur voi olla melkoinen hitti.

Mjaa Itse en ole vielä törmännyt wii peliin, jossa ohjaus sukkaisi, mutta kotoota löytyykin vain sports, play ja zelda. Excite Truck tuntui digiexpossa erittäin hyvältä.
 
Vastaus: SSX Blur

En näe mitään syytä vielä epäillä etteikö tästä pelistä olisi johonkin, video vaikuttaa siistiltä, graffat hienoja eikä kontrollistakaan voi sanoa mitään pahaa (eikä hyvääkään) tässä vaiheessa. Kontrolli-idea on ihan toimiva.

Toivottavasti onnistuvat!
 
Vastaus: SSX Blur

Pelottaa vaan, että tämä peli jatkaa EA:n muutenkin surkeita tekeleitä. Wiillä saisi olla joku demosysteemi, että pääsisi edes koittamaan peliä. Oon jo itelleni luvannut, etten osta yhtään EA:n peliä kokeilematta sitä ensin erittäin kauan demon avulla. Toivottavasti tästä tulisi kuitenkin hyvä tekele.
 
Vastaus: SSX Blur

Snydenthur sanoi:
Pelottaa vaan, että tämä peli jatkaa EA:n muutenkin surkeita tekeleitä. Wiillä saisi olla joku demosysteemi, että pääsisi edes koittamaan peliä. Oon jo itelleni luvannut, etten osta yhtään EA:n peliä kokeilematta sitä ensin erittäin kauan demon avulla. Toivottavasti tästä tulisi kuitenkin hyvä tekele.

"EA:n muutenkin surkeita tekeleitä." EA tekee mielestäni todella paljon laatupelejä väitätkö, että esim. änärit, maddenit, burnoutit, battlefieldit tai vaikkapa SSX:t olisivat huonoja. Saattavat toistaa itseään, mutta ei sarjan jokaista peliä ole todellakaan pakko ostaa.

Paskafirma-propaganda on näemmä purrut hyvin. Itsekkään en pidä hirveästi kyseisen firman rahantekomentaliteetistä, mutta hyviä pelejä ne tekee... Ja wiin myötä tuntuvat olevan oikein pioneerimeiningillä mukana uusien ominaisuuksien soveltamisessa. (Vaikka yleensä heidän tuotteitaan on haukuttu hyväksi todettuja konsepteja imitoiviksi rahakoneiksi)
 
Vastaus: SSX Blur

sinappipipo sanoi:
"EA:n muutenkin surkeita tekeleitä." EA tekee mielestäni todella paljon laatupelejä väitätkö, että esim. änärit, maddenit, burnoutit, battlefieldit tai vaikkapa SSX:t olisivat huonoja. Saattavat toistaa itseään, mutta ei sarjan jokaista peliä ole todellakaan pakko ostaa.

Muuten kiva mutta EA ei noista peleistä montakaan itse tee, se vain julkaisee ne. Noista esim Maddenit, Burnoutit ja Battlefieldit eivät ole EA:n valmistamia vaikka Electronic Arts niiden kyljessä kissan kokoisilla kirjaimilla lukeekin. EA:n tyyliin tosin kuuluu ostella noita "pikkulafkoja" talliinsa joiden pelejä se on aluksi vain julkaissut. Tästä on EA maineensa ansainnutkin koska tämän jälkeen aletaan sitten hoputtamaan pelejä valmistavia yrityksiä pelin julkaisussa, niin että tungetaan keskeneräisiä tuotteita joille tuotetukikin (patchit yms) voi olla vähän hakusessa, kun äijät laitetaan samantien nakertamaan uutta rahasampoa. Yhtiön tyyliin kuuluu hyvin näkyvästi pelaajien selvä rahastus, mennään sieltä missä aita on matalin ja tehdään mahdollisimman paljon rahaa mahdollisimman pienillä kuluilla. Kyllähän tuolta hyviä pelejä tulee, sitä ei voi kiistää, mutta monessa tapauksessa nuo "hyvät" pelit olisivat varmaan loistavia pelejä jos EA:lla ei olisi ollut kauhaansa sopassa.

Mutta, on asia varmaan samalla vähän kaksipiippuinen juttukin. EA on resurssiensa kanssa julkaisijana ykkösluokkaa kun katsotaan pelkkää näkyvyyttä ja voluumia mitä se voi pienen pelivalmistaja firman tuotteelle antaa toimimalla sen julkaisijana. Moni huippupelikin olisi varmasti jäännyt pelihistorian hämäriin ilman EA:ta näkyvyyden puutteen vuoksi. Pelille tietenkin kehittyisi fanaattinen fanijoukko ja vuosien saatossa keräilyarvo nousisi huippulukemiin, mutta suuren yleisön tietoisuuteen se ei välttämättä koskaan olisi päässyt. Tämä tarkottaisi pieniä ja kenties tappiollisia myyntituloksia, ja pidemmän päälle tuo kehitys johtaisi väistämättä pelivalmistajayrityksen konkurssiin, jolloin ei enää ilmestyisi jatko-osia eikä myöskään uusia huippupelejä.

Ehkä sitä on pienen ihmisen vain pakko nyörtyä ja löysätä kukkaronsa nyörejä Suuren ja Mahtavan EA:n edessä, vaikka yön hiljaisina tunteina kiroaakin sen alimpaan helvettiin kun juuri ostamansa huippupeli tilttaa samana iltana jo 15:sta kertaa ja patchi on vieläkin asentamatta koska se ei omassa koneessa jossain käsittämättömästä syystä toimi vaikka 2 viikkoa on jo asiaa ihmetellyt :)

EDIT: Menipäs muuten pahasti off-topiciksi, pahoitteluni.
 
Vastaus: SSX Blur

Tharn sanoi:
Ehkä sitä on pienen ihmisen vain pakko nyörtyä ja löysätä kukkaronsa nyörejä Suuren ja Mahtavan EA:n edessä
Tämä saattaa olla aika vallankumouksellinen ehdotus, eikä tätä ole ihan kaikki ajatelleet, mutta oletko koskaan kokeillut olla ostamatta jotain EA:n peliä? Minä tunnen pari kaveria, jotka ovat jättäneet ainakin yhden EA:n pelin kokonaan hankkimatta.
 
Vastaus: SSX Blur

Tharn sanoi:

Alunperinhän sanoit, että itse EA:lta tulee surkeita tekeleitä. Onko tämä SSX:n Studio sitä oikeata EA:ta. Jos on, niin hyvää jälkeä ovat aikaisemminkin tehneet. Puhuit ehkä vähän ristiin :D Jos taas tarkoitat, että EA olisi hoputtanut tämän peli ulos studiolta, niin voi olla että olet oikeassakin. Vaan uskon silti, että ihan laatutuotos. Haastatteluista saanut semmoisen kuvan, että olisi sama studio, kuin aikaisemmissa SSX:ssä (Eli ei tätä ubisoft meininkiä, että laitetaan jotkut ranskalaiset väsäämään Mahdollisimman nopeasti JONKINLAINEN fps wiille.

EA:n yllättävän aktiivisuuden Wiillä voi myös varovasti tulkita siten, että studiot olisivat itse lähestyneet innostuneina wiistä uusine ideineen julkaisijaa. Tällöinkin syntyy varmasti myös hyvää jälkeä.
 
Vastaus: SSX Blur

jryi sanoi:
Tämä saattaa olla aika vallankumouksellinen ehdotus, eikä tätä ole ihan kaikki ajatelleet, mutta oletko koskaan kokeillut olla ostamatta jotain EA:n peliä? Minä tunnen pari kaveria, jotka ovat jättäneet ainakin yhden EA:n pelin kokonaan hankkimatta.

Kyllähän noihin pelisarjoihin on kiinnostus lopahtanut jossain välissä väkisinkin eikä ole jatko-osia tullut hommattua vaikka sarjojen ensimmäisistä peleistä on tykännytkin. Esim. NHL:iä tykkäsin hakata vielä kun vuosinumerot pyöri 94-95 kohdilla, mutta sen jälkeen ilmestyneet jääneet kokeiluastelle jossain kaverin luona tms. Ja sama ilmiö oikeastaan EA:n kaikissa urheilupeleissä - jotain yhtä vuosimallia niistä pelannut vähän enemmänkin, mutta jatko-osat eivät ole paljoa hehkauttaneet vaikka mitä "uusia" ominaisuuksia niissä hehkuttavat.

Battlefield 2142 jäi myös täysin tietoisesti ja tarkoituksella hankkimatta vaikka sarjan aikasempia osia pelannut fanaatiikko-asteella. Kuraa mitä kuraa, niin miksi sitä ostaisi vaikka Battlefield -sarjaa onkin. Ja tähän päätökseen olla ostamatta peliä vaikutti suuresti EA:n surkea päivitystuki Battlefield 2:lle ja sen rahastustyyli pienien lisä-osiensa kanssa (Booster Packit). BF2142 myös julkaistiin aivan liian nopeasti BF2:n jälkeen, ettei Battlefield 2 -modikommuuni vain kerkeä kehittymään niin että niistä tulisi varteenotettava kilpailija Battlefieldin jatko-osille (kuten kävi esim. Battlefield 1942:n modien ja Battlefield: Vietnamin kanssa, BF1942 laadukkaat modit söivät pelaajakantaa Vietnamilta varmasti).

Tarkoitin tuolla jutullani lähinnä noita muilta valmistajilta tulevia pelejä joissa on jotain originellia ideaa ja hyvä toteutus - eipä niitä viitsi hyllyyn sen takia yksistään jättää vaikka EA julkaisijana toimiikin vaikka tiedossa on että ongelmia siitä varmaan pelaajalle aiheutuukin ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SSX Blur

sinappipipo sanoi:
Alunperinhän sanoit, että itse EA:lta tulee surkeita tekeleitä. Onko tämä SSX:n Studio sitä oikeata EA:ta. Jos on, niin hyvää jälkeä ovat aikaisemminkin tehneet. Puhuit ehkä vähän ristiin :D Jos taas tarkoitat, että EA olisi hoputtanut tämän peli ulos studiolta, niin voi olla että olet oikeassakin. Vaan uskon silti, että ihan laatutuotos. Haastatteluista saanut semmoisen kuvan, että olisi sama studio, kuin aikaisemmissa SSX:ssä (Eli ei tätä ubisoft meininkiä, että laitetaan jotkut ranskalaiset väsäämään Mahdollisimman nopeasti JONKINLAINEN fps wiille.

EA:n yllättävän aktiivisuuden Wiillä voi myös varovasti tulkita siten, että studiot olisivat itse lähestyneet innostuneina wiistä uusine ideineen julkaisijaa. Tällöinkin syntyy varmasti myös hyvää jälkeä.

Nyt taisi mennä meikäläinen ja Snydenthur sekaisin? ;) En mä ole missään välissä tässä ketjussa EAn pelejä surkeiksi haukkunut, kunhan huomautin ettei EA kaikkia pelejä itse kehitä mitä se ulos julkaisee. Snydenthur tuossa niitä surkeiksi haukkui, itse päivittelin lähinnä EA:n pelien keskeneräisiä julkaisuja ja huonoa päivitystukea.

Täytyy kyllä myöntää että näyttää toi SSX Blur ihan mielenkiintoiselta. Aikasempia SSX:iä satunnaisesti vain pelaillu kaverin PS2:lla niin sarja on itselleni vielä suht tuntematon jolloin ei meikäläistä sinäänsä haittaa jos uudet innovaatiot Blurissa rajoittuvat pelkästään ohjaustyyliin ja muu peli on sitten sitä samaa vanhan kopiota. Ei ole peli jonotuslistan kärjessä, mutta katselen kyllä mitä se arvosteluista saa ja mahdollisesti myös ostan sen.
 
Vastaus: SSX Blur

Tharn sanoi:
Nyt taisi mennä meikäläinen ja Snydenthur sekaisin? ;) En mä ole missään välissä tässä ketjussa EAn pelejä surkeiksi haukkunut, kunhan huomautin ettei EA kaikkia pelejä itse kehitä mitä se ulos julkaisee.

Ah, sori aika kuumetokkurassa kirjoittelen
 
Vastaus: SSX Blur

Uutta videota puskee SSX Blurista, tällä kertaa tarjolla Über Moves.

Pidän! Voisi napata pelin kunhan se julkaistaan täälläpäin (maaliskuu?)
 
Ylös Bottom