Resistance 2
Kyllä.Ihan siis kun Prismasta haen pelin - palpatukset tulee suomeksi ?
Kyllä.
En muista, lukeeko sitä varsinaisesti pelipaketeissa mitenkään. Mutta esim. tässä ketjussa mainituissa peleissä suomi on varmasti mukana, jos pelin Suomesta ostat.Äkkiseltään ko. pelin kielenä kaupoissa ilmoitetaan englanti, eli ilmeneekö se jo kansista jos muitakin vaihtoehtoja on ?
Jonkin matkaa alkua pelasin suomipuheilla. Ei se hassumpi ollut, vaikka tietysti jonkin verran korniltahan se kuulostaa.Onko kukaan pelannut Heavenly Sword:a Suomeksi puhuttuna? Oliko miten toteutettu ? Itseltä löytyy hyllystä ja oon miettiny aloittaako pelaamaan suomeksi vai englanniksi.
Jonkin matkaa alkua pelasin suomipuheilla. Ei se hassumpi ollut, vaikka tietysti jonkin verran korniltahan se kuulostaa.![]()
Englanninkielinen toteutus on iskevämpi, mutta ei se suomeksikaan huonolta kuulosta. Kannattaa pelata ainakin kerran kummallakin läpi. Ensin englanniksi normaalilla vaikeustasolla ja sitten vaikealla suomeksi.Onko kukaan pelannut Heavenly Sword:a Suomeksi puhuttuna? Oliko miten toteutettu ?
Onko kukaan pelannut Heavenly Sword:a Suomeksi puhuttuna? Oliko miten toteutettu ? Itseltä löytyy hyllystä ja oon miettiny aloittaako pelaamaan suomeksi vai englanniksi.
Onko kukaan pelannut Heavenly Sword:a Suomeksi puhuttuna? Oliko miten toteutettu ? Itseltä löytyy hyllystä ja oon miettiny aloittaako pelaamaan suomeksi vai englanniksi.
Ja jollei jaksa niin muistaakseni kaikki pelin välianimaatiot voi katsoa uudelleen suomeksi kunhan käy optionseista vaihtamassa kielen.Ensin englanniksi normaalilla vaikeustasolla ja sitten vaikealla suomeksi.
Ehdottomasti paras ja ennenkaikkea hauskin. Ensin erilaisten hilavitkuttimien suomennokset särähtivät korvaan, mutta pian ne alkoivat kuulostamaan oikeasti hauskoilta.Noin muuten olen sitä mieltä, että parhaiten suomenkielinen puhe on tähän mennessä toiminut Ratchet & Clankeissa. Näistä vähän aikuisemmille tarkoitetuista peleistä voisi jättää suomennokset pois.
Näiden lisäksi myös Buzz: TV Visassa, NHL 09:ssa (selostus englanniksi, kuulutukset suomeksi) ja Harry Potterissa puhutaan suomea.Niitähän löytyy. Kun Playstation 3:n valikot on valittu suomeksi, on peli sitä samaa, jos kielivaihtoehto ylipäätänsä on siihen luotu.
Tässä muutama esimerkki:
LittleBigPlanet
Resistance 2
SOCOM: Confrontation
MotorStorm: Pacific Rift
SingStar: ABBA (<- valikot suomeksi)
Formula One Championship Edition
Ratchet & Clank: Tools of Destruction
Ratchet & Clank: Quest for Booty
Heavenly Sword
Warhawk
Yleensäkin lokalisointi hoidettu erinomaisesti. Tietysti ääninäyttelijöiden kohdalla voi aina toivoa kuuta taivaalta, mutta keskiarvo on siellä lähellä kiitettävää.
Näiden lisäksi myös Buzz: TV Visassa, NHL 09:ssa (selostus englanniksi, kuulutukset suomeksi) ja Harry Potterissa puhutaan suomea.
Tarkennukseksi vielä, että MotorStorm: Pacific Riftissä ei puhuta suomea, mutta siinä on valikot suomeksi. Sama käytäntö on myös ensimmäisen MotorStormin kanssa.
Ja sama juttu myös SingStarojen kanssa eli kaikki valikot ovat suomeksi.
Nytkyn alkaa ajattelemaan, niin näitä on melko paljon! Kohta ei enää tarvitse osata englantia![]()