Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SuomiSissit hakee nyt lisää Black Ops II (xbox360) pelaajia riveihinsä!!?

gallari

New Member
"SuomiSissit" [SuSi] on suht tuore Black Ops II klaani, joka kaipais kipeesti muutamia osaavia pelaajia riveihinsä.. Pelataan pääasiassa perus team deathmatchia, mut dominationia ja kill confirmedia tulee kans roiskittua! Ite oon 26v lepposa jäbä Tampereelta ja KD pyörii 1.6 paikkeilla.. Tarkotus olis saada hyvä porukka osaavia ja lepposia SuomiSissejä kasaan. Ihan jo sillä ettei aina tarvis pelailla random porukan kanssa, missä suht usein tuntuu olevan jengiä jotka ei osaa vielä edes näppäimiä.. ja onhan se mukava jauhaa paskaa ja toimia tiiminä pelaillessa! :) Kisoihin olis kans jossain kohtaa tottakai tarkotus osallistua ja kattoo mitä siitä tulee.. Eli klaanin tarkotus on pelata tosissaan, mutta klaanissa olemista ei tarvitse ottaa liian tosissaan! Eli jos on esimerkiks tarkotus osallistua skabaan, mutta et ilmesty paikalle.. ei haittaa mitään! :D Jos liittyminen mukavaan ja osaavaan porukkaan kiinnostaa, ainoat vaatimukset liittymisen suhteen olis että KD ratios olis ainakin sen 1.00.. Ikää jos löytyis sen 16+ ja headset löytyis niin kaikki olis kunnossa!

Mikäli klaaniin liittyminen kiinnostaa, voit laittaa viestiä pelissä (gamertag: "gallari"), huudella suoraan täälä tai tottakai vois myös täytää application systeemit eliten sivuilla jos siltä tuntuu! :)

KIITOS!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SuomiSissit hakee nyt lisää Black Ops II (xbox360) pelaajia riveihinsä!!?

Morjesta! Oon 18-vuotias äijä Tampereelta. Olisin kiinnostunut liittyä teidän tiimiinne! Itse pelaan pääasiassa team deathmatchia ja search and destroyta, mutta muutkin onnistuu! Pelaan mielelläni eri snipereillä, mutta olen tottunut myös muihinkin. K/D on siinä 1.5-1.6 välissä :) Xbox-tunnus on IzReksu ja sieltä saa helpoiten kiinni, koska pelaan melkein päivittäin. Myös sähköpostiin voi laittaa viestiä.
izreksu@gmail.com

Jään venailemaan mahdollista yhteydenottoa! :)
 
Ylös Bottom