Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Gun

Hex

Active Member
Löytyykö monelta Super Gun kotoa? Itse olen ajatellut sellaisen hankkia. Itsekin voisi rakentaa, mutta eBaysta näyttäisi saavan pieniä ja näppäriä sen verran halvalla, että saatan päätyä sellaiseen. Jos jollain on antaa neuvoja mitä valinnassa kannattaa ottaa huomioon, olen kiinnostunut kuulemaan.

Kysehän on simppelistä laitteesta, jonka avulla pystyy pelaamaan JAMMA-liitäntää käyttäviä kolikkopelipiirilevyjä. (niitä on tosi paljon) Käytännössä laite vain välittää A/V-signaalin, virran, hoitaa ohjainrajapinnan sekä kolikonsyöttö yms. perusnapit. Laitteen voi tosiaan rakentaa aika helposti itse ja vielä halvalla. Toisessa ääripäässä ovat todelliset deluxe-mallit, jotka voivat sijaita esim. kahden pelaajan arcadetikun sisuksissa.

Ja MVS-piirilevyn avulla Super Gunilla voi pelata Neo-Geon MVS-pelejä!
 
Vastaus: Super Gun

MAS Systemsin supergunit ovat ilmeisesti helppoja löytää, mutta ovat kuulema surkeita käytössä. Yksi parhaimpia superguneja on Sigma, mutta näitä taitaa löytyä vain Yahoo Japanin kautta.

Yksi vaihtoehto olisi tietysti rakentaa koko roska itse. Pääsisi vähän halvemmalla ja saisi tismalleen ne ominaisuudet mitä haluaisi.

Niin, ja sellaista eBay-myyjää kuin "arcadekingdom" kehoitettiin välttämään näissä asioissa.
 
Vastaus: Super Gun

Aika makeita japsivehkeitä löytyy Videogame Importsista. Löytyvät valitsemalla hardware ja sitten searchilla "supergun". Siellä on myös niitä Sigmoja. Hinnat ovat vaan turhan kovia.

Perusjuttu riittää minulle muutenkin. Ohjainportit taitavat usein olla koti-NeoGeon mallia ja se passaa, kun ohjaimet jo löytyvät. Ei siinä sitten vaatimuksena ole paljon muuta kuin RGB-kuva.
 
Ylös Bottom