Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super mario 64 DS

eheh

New Member
Eli koska minä olen ihan tyhmä ja on vasta jotain 20 tähtöstä super mario 64 DS:sä, niin en tiedä mitä parissa tehtävässä tehdään ja vähän muutakin.. Toivottavasti joku osaa edes JOHONKIN vastata ;). Eli....

1..Miten niitä minipelejä saakaan lisää? Pitääkö niitä pupuja ottaa vaan kii? Oon kyllä saanu niitä kii, mutta vielä puuttuu minipelejä (Mario-hahmolla jolla pelaan nyt). Sain kii taas jonkun pupun ja se sanoo että on jo antanu mulle sen avaimen tai minkä lien ja että "Please let me go. I promise I won't play a prank on you... At least, I won't for a while. My buddies are pros at hiding. You'll have a hard time finding us by yuorself. Let someone else look for a change." Mitäköhän noi kaks viimestä lausetta meinaa?

2..Miten se hahmo vaihdettiinkaan? Oon vaihtanu jo Yushin ja Marion mut en muista enää miten xD.

3..Tehtävä "Blast to the stone pillar" siellä "vesimaailmassa"?? Oon kyllä löytäny sen tykin, mutta eihän sillä pääse sen tähtösen luo??

4..Tehtävä "Frosty slide for 8 red coins" siellä "lumimaassa"?? Oon kyllä saanu ne 7 punasta kolikkoa, mutta sitä en tajua joka on siellä jään sisässä, siellä missä on se nuotiokin ja se pikku-pingviini...

5..Tehtävä "Blast away the wall" siellä "tavallisessa paikassa". Ei harmainta aavistustakaan mitä pitäis tehdä...

6..Tehtävä "Bowser in the dark world" siellä tähtihuoneen "ansassa". En tajua miten sen tähden saa sieltä ylhäältä!

Siinähän ne olikin.. Kamalaa kun olen tyhmä kun noin monta ongelmaa xD.
 
Vastaus: Super mario 64 DS

1. jep, yksi avain pupulta = 1minipeli... eri hahmoilla puput eri paikoissa.
2. lue ohjekirjasta.
3. en muista tota tehtävää, mutta nimestä päätellen ammut itsesi kivipilariin ja silppaat ylös hakemaan tähden.
4. hae yoshilla tulta nuotiosta ja puhalla jääkuutioon.

Noihin muihin en tiedä vastauksia, terveisin nimimerkki: 49 tähteä ja sitten meni hermot :D
 
Vastaus: Super mario 64 DS

Juu siis, tarkotin tolla kakkosella että mistä sen luigin esim. löytää xD. kiitti vastauksista ;).
 
Vastaus: Super mario 64 DS

eheh sanoi:
5..Tehtävä "Blast away the wall" siellä "tavallisessa paikassa". Ei harmainta aavistustakaan mitä pitäis tehdä...

Noh, Jos tarkoitat Kenttää "Whomp's fortress" niin mene vain kanuunaan ja ammu Oikealla olevaa seinää. Se halkeaa ja tähti pomppaa sisältä.

eheh sanoi:
6..Tehtävä "Bowser in the dark world" siellä tähtihuoneen "ansassa". En tajua miten sen tähden saa sieltä ylhäältä!

Jos tarkoitat sitä Switch Staria, Niin Tee vain Kolmoishyppy niiden Kiikkulautojen Päältä. Sinun siis täytyy tietenkin painaa Sitä Tähtinappia ensin. :rolleyes:
.
 
Ylös Bottom